Hotel Begijnhof ****

Begijnhof
8,1

WebsiteLink naar website

27 reviews over Hotel Begijnhof in het Nederlands

voor herhaling vatbaar, zeker aan te raden

Myriam c, 16-10-2017

Nette kamer( alles aanwezig) vriendelijke bediening, zowel bij het inchecken, als de mensen van de keuken, de bar, keren zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in oktober 2017

Mooi hotel

Thea, 10-10-2017

We waren zo'n 3 kwartier eerder dan we konden inchecken, maar we moesten wel wachten. Meestal niet zo'n probleem maar ach,we hebben op ons gemak de papieren in zitten vullen, kopje koffie gedronken en om 5 voor 2 aan de balie afgegeven. We kregen de nodige informatie en de sleutel van de vriendelijke receptioniste. Nette kamers. 's Avonds kwamen we net op tijd terug voor de bierproeverij die bij ins arrangement zat. We kregen 3 biertjes in kleine glaasjes met de uitleg wat voor bier het was. Vanaf 22.45 werd er niet meer getapt en de gasten die nog binnen kwamen voor een afzakkertje konden rechtsomkeert maken. Wel konden wij in alle gemak onze bier konden opdrinken. De volgende ochtend bij het ontbijt was de eetzaal erg druk en vol zodat wij met enkele andere gasten bij de bar moesten ontbijten. Vonden we niet erg want je zat daar erg mooi, ware het niet dat de huishoudelijke dienst ging stofzuigen in de ruimte naast ons. Erg hinderlijk. Voor de rest top hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Erg goed

Jan, 18-5-2017

Kamer was keurig. Personeel heel vriendelijk.
Gereisd met partner in mei 2017

Net zakelijk hotel

GJ, 20-1-2016

+ ligging dicht bij centrum.

+ontbijt.

- zakelijk

Gereisd met partner in januari 2016

Niet 4 sterren waardig

Ballings, 28-4-2015

Waardering op 4 sterren is echt teveel van het goede, kleine kamer dringend aan opfrisbeurt toe, kleine verouderde badkamer met onhandige douche in badkuip, toiletreservoir loopt zeer moeizaam vol waardoor opnieuw doorspoelen bijna 10 minuten duurt, geen moderne flatscreen TV maar bol beeldbuis toestelletje met klein schermpje.

Verder zeer gehorige kamer, je hoort de buren praten.

Ook kamerservice onder de maat, ondanks niet storen label aan de deur toch bezoek van schoonmaakster. Label aan de deur met verzoek kamer opmaken werkt ook niet, 's avonds bij terugkeer bedden niet opgemaakt, toiletpapier niet aangevuld, kamer niet schoongemaakt. Ontbijt is goed maar niet op 4 sterren niveau, alles vragen, jus d'orange op, vragen, boter op, vragen, croisants op, vragen, yogurt op, vragen, kortom de bevoorrading wordt slordig bijgehouden.

Voor 4 sterren moet er echt nog veel gebeuren.

Gereisd met partner in januari 2015

Mooi hotel

lies, 28-12-2014

Hotel erg mooi, prachtig gelegen. Alleen ontbijtzaal veel te klein voor het aantal gasten.
Gereisd met partner in november 2014

Laagbouw in historisch stadsdeel

Zeepaartje, 8-10-2014

Paraplu te leen, tip over hoe je loopt naar gratis parkeerplaats, prima espressoapparaat incl koffie die aangevuld wordt, ook koelkastje in kamer die inderdaad erg efficient is ingericht, goed bed 2 m, ktv, leeslicht 2x, uplighter en buroschemerlamp, geurloze zeepjes en shampoo prima, vlot warm water, krachtige douche in badkuip met half raampje, vriendelijk behulpzaam personeel en TOP ontbijt europees buffet, zoveel keus dat je er naambordjes bij wenst vooor de sappen, en is dat nou yoghurt.. nee een schaal room bij al de crispies en cornflaketypen, zelfs gekoelde bubblewijn voor de liefhebber. Bediening ook in de tuin is vlot. Kluisje in kamer. Kast met haakjesdeel en planken. Broekpers, strijkijzer, wifi inbegrepen, maar zelfs een internetkabel aanwezig, allles werkt. Onze badkamer was keurig gekit, geen kapot tegeltje te vinden, 212. Geen herrie gehoord.
Gereisd met partner in oktober 2014

Locatie prima, hotel matig.

Peggy, 24-8-2014

Het hotel geeft te kennen 4 sterren te dragen, maar dit vind ik aan de hoge kant. De entree is mooi en lijkt wat te beloven. De kamer was klein, donker en gedateerd ingericht. Maar wel schoon en dat is het belangrijkste. Het bed was wat aan de smalle kant, maar lag prima. Badkamer is gedateerd en zou vervangen mogen worden. Er waren stukjes uit de tegels en de douchewand in het bad was te kort, waardoor na het douchen de badkamervloer erg nat was. Zoals eerder beschreven was de kamer wat gehorig, maar dit vonden wij niet hinderlijk. Er was een bruiloft en we hebben s nachts totaal geen hinder ondervonden. Ontbijt was prima, bij ons zat het bij de prijs in. Maar de 19 euro vind ik het niet waard als je dit zou moeten betalen. Prijs/kwaliteit vond ik niet echt in balans! Het is toch een behoorlijke prijs was je betaald. Verder zit het hotel op een mooie locatie in Leuven. De begijnhof is mooi om doorheen te wandelen. Houdt verder rekening met de 12 euro parkeerkosten per nacht.
Gereisd met partner in augustus 2014

Mooi gelegen in een Begijnhof

willem, 6-4-2014

Hotel Begijnhof ligt prachtig aan de rand van het Groot Begijnhof. Goede en schone kamers, ontzettend vriendelijk personeel. Parkeren moet je wel betalen maar is te doen. Klein minpuntje is de keuze aan borrelhapjes en de prijs ( te hoog) van de dranken in de bar.
Gereisd met partner in april 2014

Fantastische ligging

m.wijers, 19-12-2013

Het hotel ligt op 10 minuutjes lopen vanaf het centrum. Ook 's avonds is het goed te doen. Fantastische ligging bij het Groot Begijnhof. Uitzicht van de kamer op mooie tuin en riviertje. Helemaal top! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is super. Onze kamer ( nr 106 ) en badkamer waren klein en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Kapotte tegels en vieze kitrandjes. Spinnenwebben tussen bed en nachtkastje.
Gereisd met partner in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Begijnhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Begijnhof in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Begijnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Begijnhof scoort een 8.07 uit 10 op basis van 27 reviews.