Hotel Den Hof ***

9,1

22 reviews over Hotel Den Hof in het Nederlands

Onvergetelijk 25-jaar huwelijksjubileum

Mieke en Pascal, 4-10-2017

Op 30/9/17 vierden we in Den Hof onze 25e huwelijksverjaardag en het werd een avond om nooit te vergeten! Van onze genodigden kregen we niets dan complimenten over zowel de fantastische locatie, het zéér lekkere eten, als de zeer goede en vriendelijke bediening.

Wij zelf waren op voorhand wat zenuwachtig, maar dat bleek zeker niet nodig! Je wordt van begin tot einde zeer professioneel en vriendelijk begeleid doorheen de ganse avond: chapeau aan het ganse team!

Het was AF, verzorgd tot in de puntjes.

We bleven ook met 32 mensen overnachten en konden na een feestnacht genieten van de ruime, van alle comfort voorziene kamers, om bij het ontbijtbuffet dan ook nog eens te kunnen napraten en nagenieten.

Voor ons en ons ganse gezelschap echt top!

Super bedankt daarvoor!

Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in september 2017

Droomhuwelijk!

Wencke Werner, 17-5-2017

Zaterdag 13/05/2017 zijn we getrouwd met als locatie "Den Hof". Naast de prachtige omgeving in het groen, hebben we een menu geserveerd gekregen dat zo lekker was dat de genodigden er niet konden over zwijgen :-)!! Alles was tot in de puntjes georganiseerd en geregeld, we hoefden ons nergens zorgen over te maken! Het was top!!!

We zijn ook met een 20-tal personen blijven slapen en ook over de kamers alleen maar lof! Het zijn stuk voor stuk ruime, verzorgde kamers met alles erop en eraan!

En 's morgens hebben we nog allemaal samen kunnen genieten van een verzorgd ontbijt!

Een echte aanrader!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een trouwfeest op een ongelooflijke locatie!

Joris Haeck, 9-5-2017

Op zaterdag 6 mei 2017 hebben wij ons trouwfeest laten doorgaan in Den Hof te Zelzate. Wij waren onmiddellijk enthousiast over de locatie door de vakantiesfeer die je direct voelt, het vriendelijk personeel en de oase van rust. Ons trouwfeest was van in het begin tot de laatste minuut dik in orde. Onze maître was Peter, hij is super goed in zijn job en gezien de jaren ervaring heeft hij een diplomatische aanpak. De feestzaal is heel gezellig en huiselijk ingericht. De menu was absoluut fantastisch! Alle gerechten werden warm geserveerd, voldoende grote porties en de smaken zaten perfect. Dikke pluim voor de chef en zijn team! Dj Wim zorgde voor een spetterend muziekfeest. Tijdens het dansfeest zorgde het personeel dat alles vlot verliep. Na het feest waren er ongeveer 40 vrienden/familie blijven slapen in Hotel Den Hof. Het was heel leuk dat we na het feest nog heel wat vrienden/familie konden terug zien aan het lekker ontbijtbuffet na onze fantastische dag. We hebben een onvergetelijke dag gehad mede dankzij het team van Hotel/Restaurant Den hof. Nogmaals een super dankjewel voor alle moeite. Het was een prachtige dag waar jullie grotendeels voor hebben gezorgd. Vele groetjes van het jonggetrouwde paar!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Katrien, 23-2-2017

Trendy lounge bar waar je kan genieten van een lekkere coctail, zelf gemaakte bitterballen,loempia's....

Je kan er ook de honger stillen met een lekkere burger of andere verfijnde suggestie.

Wil je verder genieten dan kan je terecht in het stijlvol restaurant waar de chef je smaakpupillen verwend.

Je kan a la carte eten maar er is ook een maandmenu te verkrijgen met verse seizoensproducten.

Kortom deze zaak is The place to be

Gereisd met vrienden in januari 2017

Super mooie lokatie in het havengebied

Verokris64, 23-2-2017

Mooi , gezellig , lekker eten en niet te vergeten hééééél lekkere cocktails ! Alles aan een betaalbare prijs .
Gereisd met partner in januari 2017

Familie Danschutter, 22-2-2017

Valentijnarrangement met overnachting.

Zeer lekker gegeten en zalig geslapen in de suite met open haard.

Na het eten nog een slaapmutsje gedronken in de gezellige Oak bar.

Gereisd met partner in februari 2017

Klasse zaak

Cattrysse Claudia, 22-2-2017

In 't kort; klasse zaak!

Dit hotel / restaurant straalt klasse uit, zowel de kamers, het restaurant, de tuin en vooral de nieuwe Oak Bar!

Leuk zijn de thema avonden in het restaurant zoals Moord aan tafel, modeshow etc, walking dinner..

Het personeel zijn éen voor één enthousiast en doen hun job met veel passie, je voelt dat dit een hecht team is!

Ook is hun nieuwe Oak Bar een echte aanwinst! Ook het concept happy hour slaat echt aan!

Verder is het hotel/restaurant goed gelegen (vlakbij Gent alsook bij het centrum van Zelzate) & makkelijk bereikbaar.

Gratis parking is hier zeker ook een pluspunt!

Wij komen hier graag, en hopelijk nog vele jaren!

Gereisd met partner in januari 2017

geweldig

Jorissen Ria, 21-2-2017

vriendelijk bedankt het was de max zoals steeds en zoals het al jaren is
Gereisd met partner in mei 2016

Trendy bar

Marijke, 20-2-2017

Trendy bar met hippe cocktails en vriendelijk personeel!
Gereisd met vrienden in januari 2017

The place to be

Ruud Kraan, 26-9-2016

In den hof is een top plek, relaxte sfeer en vriendelijke bediening.Schoon sanitair met heerlijke douches.

Niks is die mensen te veel, die zelfs bereid waren om ons weg en op te halen in het centrum van Heerlen en dat midden in de nacht.

Heerlijk ontbijtje met alles erop en eraan.

Dit is een plek waar we zeker nog terugkomen.

Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Den Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Hof in Zelzate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Den Hof scoort een 9.06 uit 10 op basis van 22 reviews.