Camping De Soetelaer

8,4

7 reviews over Camping De Soetelaer in het Nederlands

Midden in de akkers/weilanden

Paul, 16-10-2010

Feitelijk ligt deze camping in België. Eigenaar vriendelijk. Eén klein terrein en een zeer groot terrein waar iedereen in het gelid staat vanwege het feit dat de caravan met één wiel op een steen moet staan. Keurige douches, maar heb geen enkele keer gezien dat het werd schoon gemaakt. Doordat de camping kleinschalig is letten gasten daar zelf wel op. Op de camping is ook een visvijver waar je je hengeltje kunt uitwerpen. Oostburg en Sluis redelijk dichtbij. Voor fietsers een ideale camping. Verder weinig vertier in de omgeving.
Gereisd met vrienden in mei 2004

toppie!

Amber van Buuren, 5-8-2009

heerlijk rustige camping, lekker ruime plekken, schone douches en toiletten.Genoeg te doen in de omgeving. Je bent ook zo in Brugge of Gent.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Rinus ter Beek, 17-4-2008

Deze camping hebben wij na enig zoekwerk gevonden en hebben we al een aantal keren bezocht. Je kunt er in de omgeving leuk fietsen en bovendien zit je zo in Belgie. Wij vonden het een leuke nette rustige camping met vertier genoeg in de omgeving. We zullen zeker nog eens terug gaan.
Gereisd met partner in april 2008

robyns carine, 20-5-2007

Zeer mooie camping ,rustig gelegen met ruime plaatsen en goed sanitair ,prachtig uitzicht.Een klein min puntje geen broodjes te verkrijgen.Voor de rest buiten gewoon goed.
Gereisd met partner in mei 2007

Dacia van Buuren, 27-4-2006

super mooi, heel rustgevend, prachtige ligging en dichtbij alle mooie culturele plaatsen.
    Gereisd anders in april 2006

John Perik, 22-8-2005

Ruime plaatsen,rustige camping,voor kleine kinderen geen vertier,alle kampeermiddelen in linie met het wiel op een wit plaatje,geen verlichting op het veld,eenvoudige niet te regelen hete douches,bij slecht weer auto niet bij de tent of caravan of slalomend langs witte paalafzetting, een doorlopende verharding kan dit probleem oplossen.
      Gereisd anders in augustus 2005

Toon van der ven, 10-6-2005

Gastvrij, vriendelijk onthaal en verder met rust gelaten: net wat we willen. Eenvoudig maar niet armoedig: uitstekend. Prima volk op de camping. Mooie omgeving en fijne ruime plekken. Kampeermiddelen moeten allemaal netjes aan de rand op een steen opgesteld: hoeft voor mij niet, maar ja.
        Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Soetelaer in Sint Margriete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Soetelaer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Soetelaer scoort een 8.43 uit 10 op basis van 7 reviews.