Bed and Breakfast Huize Norman ***

Matig

4 reviews over Bed and Breakfast Huize Norman in het Nederlands

Slechte ervaring

Hart Deschamps, 23-7-2017

Wij boekten de "businessflat" met 2 koppels om te overnachten na een huwelijksfeest. Ontbijt kon zeker niet later dan 10u. Check-in vanaf 14u. Om 15:15u was de kamer eindelijk klaar. Bleek dat de "businessflat" bestond uit 1 ruimte met 2 aparte smalle bedden en 1 zetel die kon worden uitgeschoven tot tweepersoonsbed. De badkamer/toilet is afgescheiden door een halfhoge muur en een gordijn. Je vraagt je af wat zakenlui in deze kamer komen uitrichten... Toen wij duidelijk maakten dat we echt wel aparte kamers hadden verwacht, kwam er een ongelovige, verontwaardigde reactie.

Een proper ingerichte ruimte zal nooit volstaan indien je niet eens een afgescheiden toilet kan aanbieden!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige B&B!

maria, 11-9-2013

Huize Norman is een mooie B&B. De kamer is schoon en erg mooi ingericht. Het ontbijt is in een woord heerlijk! Met zelfgemaakte confiture. En ook nog uitgebreid. Heel gezellige gastvrouw. Erg knus en bij uitstek geschikt als je het mooie stadje wilt bekijken en shoppen. Het is op loopafstand van het centrum. Mijn man en ik waren er omdat mijn man de ronde van vlaanderen ging doen. En ik nam mijn kans om het stadje te bekijken en te shoppen. Allebei geslaagd. Dit is dus een aanrader!
Gereisd met partner in september 2013

Zeer geslaagde & moderne b&b

Brenda, 29-7-2012

b&b Huize Norman voldoet zeker aan alle verwachtingen! Het ligt kortbij het centrum van Oudenaarde en als je wat vraagt aan de uitbaatster krijg je meteen een vriendelijk antwoord. Onze kamer was zeer proper en mooi ingericht. Er werd gevraagd hoelaat je wilde ontbijten en alles stond netjes klaar wanneer je aan tafel kwam.

Minpunt: aangezien we aan de straatkant sliepen, veel lawaai van auto's (woon zelf afgelegen dus is een grote verandering), geen deur tussen slaapkamer & badkamer (het is héél mooi, zonder deur maar praktisch voor ons was dat niet).

MAAR DEZE B&B IS EEN ECHTE AANRADER!!

Gereisd met partner in juli 2012

subliem

Noortje, 7-6-2012

super locatie, 500m van de grote markt, heel moderne mooie kamers, goeie service, leuke en heel aangename gastvrouw, een gezellige tuin waar je de vogels hoort fluiten ...
Gereisd met vrienden in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Huize Norman bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Norman in Oudenaarde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Norman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Huize Norman scoort een 5.36 uit 10 op basis van 4 reviews.