Hotel Van der Valk Gent Nazareth ****

Hotel Van der Valk Gent Nazareth
Van der Valk Gent Nazareth

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Gent Nazareth bij:

46 reviews over Hotel Van der Valk Gent Nazareth in het Nederlands

Niet van der Valk waardig

sonja, 16-8-2017

Natuurlijk is een verblijf een momentopname,

Omdat we jaarlijks dit hotel boeken konden we goed vergelijken.

Het is een oud hotel en gedateerd, het öppimpen"van de kamers is niet goed gelukt.

de kamers waren niet goed schoon, gebroken tegels, schimmel geen goed warm water, en heel veel muggen en dode muggenlijkjes overal!!!

personeel restaurant ziet er smoezelig uit, kleding niet schoon

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, super schone kamer,super ontbijt!!!!!

Justine Smit, 5-8-2017

Het was weer zo'n heerlijke onderbreking op weg naar ons vakantie adres in Frankrijk.

Het hotel ligt aan de snelweg, dus je hoeft niet om te rijden om er te komen.

Het personeel is uitermate vriendelijk. Wij werden weer hartelijk ontvangen, wij hadden voor een arrangement gekozen , s'avonds een glas sangria met hapjes. Het was heel goed verzorgd en meer dan genoeg.

We hebben prima geslapen in heerlijke bedden, absoluut geen last van het snelverkeer langs het hotel.

De volgende morgen genoten van een wel zeer uitgebreid en erg goed verzorgd ontbijt.

Ik zou niet kunnen bedenken wat daar aan ontbrak.

Alles in overvloed. Daarna zijn wij lekker uitgerust naar ons vakantie adres gereden.

Wat een luxe om zo je vakantie te beginnen, echt een aanrader.

Wat vond ik niet goed?? Alles was super en heel erg goed, niet een minpunt kan ik bedenken.

We hopen volgende keer weer daar te beginnen met het vakantiegevoel!

Hartelijk dank voor dit fijne verblijf. Justine Smit

Gereisd met partner in juli 2017

een hotel met naam 'Van der Valk' onwaardig

Guy, 7-1-2017

+ gezellig restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening

- de uitbaters mogen een voorbeeld nemen aan uitstekende Van der Valks in

Nederland.

- een meermaalse simpele vraag werd nooit beantwoord aan het onthaal.

- vuile kamers die het voor de hotelbewoners niet aangenaam maken.

- de kamers deden echt rommelachtig aan doordat er stukken meubels

zomaar los op de grond stonden, o.a. een losse spiegel, afkomstig van een

kleerkast, een brandkastje.en een mini-ijskastje.

- smerige douche met veel schimmels.

Altijd goed!

Roelof, 26-12-2016

Hotel Nazareth is een prima Van der Valk hotel. Onze ervaring is dat alle Van der Valk hotels goed zijn. Prijs kwaliteitverhouding is oké. We zijn met touroperator naar de Kerstmarkten in Brugge en Gent geweest. De overnachting in hotel Nazareth was bij de prijs inbegrepen. Het was een zéér geslaagd weekend.
Gereisd met vrienden in december 2016

Was heeeeel goed

Ronie Laman, 20-12-2016

Wij vonden alles prima,niets op aan te merken
Gereisd met vrienden in december 2016

Prima Hotel

Marcel, 15-8-2016

Prima hotel voor 2 nachten Belgie. Goede kamer met bad en douche en het uitgebreide ontbijtbuffet was prima. Uitstapjes naar Gent, Brussel, Kortrijk en Brugge op korte afstand. Goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel. Minpunt was het chaotische ontbijt op zondag, servies was op en een simpele vraag naar servies werd beantwoord met "ik kan niet toveren" ! Het zal de stress van de drukte zijn geweest. Nadeel was wel dat je via de achter ingang moeilijk bij het hotel kan komen.
Gereisd met partner in juli 2016

slechte lokatie van het hotel,vlak aan een autoweg

guy, 19-7-2016

lawaai van de autoweg en een tankstation

nukkig onthaal

wanordelijke kamers met campingijskastje op de grond en kleerkastdeur tegen muur

douche met veel schimmel

terras vol met spinnenwebben die na herhaaldelijke klacht niet werden weggehaald.

het eten was voortreffelijk

goede bediening in het restaurant en zeer beleefde obers

leuke attentie door gratis verwelkomstdrankje in restaurant

Super

Simone, 7-9-2015

Kort geleden zijn ze een complete renovatie ondergaan, dus het hotel ziet er supermooi uit. Het personeel is vriendelijk. Daarnaast hebben ze ook mooie hotelkamers, een prettige douche en heerlijke bedden.
Gereisd met partner in september 2015

Een prima tussenstop

Laila, 18-8-2015

Zoals (bijna) alle Van Der Valk hotels ligt deze ook aan de doorgaande weg. Handig als je moe onderweg bent.

Wij vonden hotel stylefull. Ontbijt is uitstekend, personeel vriendelijk en als je kamer aan de achterzijde van het hotel vraagt, dan hoor je de snelweg helemaal niet en alleen maar vogeltjes.

De badkamer mocht van mij net even wat schoner mogen zijn voor 4****

Gereisd met partner in augustus 2015

deze locatie nooit meer

wvdb, 2-7-2015

Alles is net niet helemaal schoon , van de ramen en de badkamer in je kamer tot de bordjes bij het ontbijt. Bij het ontbijt stonden 4 stapels borden waarvan de bovenste allemaal vies waren. Vlekken op de tafels en rond de koffie machines.
Gereisd zakelijk in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Gent Nazareth in Nazareth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Gent Nazareth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Gent Nazareth scoort een 6.99 uit 10 op basis van 46 reviews.