1 review over Vakantiehuis Maison De Lise in het Nederlands

Leuk voor een korte vakantie

tsijtsma25, 26-9-2011

Heel leuk klein (gezellig ingericht) huisje in een klein dorpje. Wij vonden het te klein (met 2 jonge kids), maar voor een weekend of midweek is het goed genoeg. Maar dan is mooi weer wel handig.. We vonden het koud en donker in het huis. Veel mieren in huis! Bedden vonden wij goed! Schoon huis!

Buiten een eigen tuintje, maar dat bestaat voor 90% uit grind. Niet echt handig dus voor onze kleine kinderen..Verder buiten geen lekkere stoelen om buiten te zitten. We hadden prachtig (mei 2011) weer, dus dat vonden we erg jammer. Je kunt gebruik maken van de tuin van de eigenaar (niet geheel omheind!! en aan een kleine, maar gevaarlijke trekker weg) en die is leuk voor kinderen ingericht, maar ook daar kun je niet lekker even zitten. De voordeur sluit niet goed, en veel ruimte eronder. Dus lijkt me koud in de herfst/winter. Je kunt in de omgeving mooi fietsen, leuke kinderboerderij Het Krekeltje, Knokke en Brugge dichtbij. Dat was erg fijn, want we vonden het huisje tegenvallen.

Gereisd familie in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison De Lise in Maldegem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison De Lise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison De Lise scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.