Gent
9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandton Grand Reylof**** bij :

109 reviews over Hotel Sandton Grand Reylof in het Nederlands

SUPER!!

Anoniem, 30-3-2017

De ligging van het hotel was perfect. Alles is makkelijk te voet bereikbaar. Station van Gent is echter wat ver lopen, maar zo kun je veel van de stad zien. De service is erg goed. Iedere dag nieuw beddengoed en handdoeken.

Het ontbijt in dit hotel was goed. Echter geen afwisselend assortiment.

De kamer was prachtig! Alleen jammer dat er tussen de slaapkamer en badkamer geen deur zat. Dat is geen probleem wanneer je met jouw partner gaat, maar wel met het gezin.

Het zwembad was mooi en de fitnessruimte was fijn. Een kleine zaal, maar wel alles wat je nodig hebt om te kunnen sporten.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk hotel

D.Hidding, 7-1-2017

Goede plek om Gent te ontdekken. Op loopafstand van het centrum(5 min) Mooie, ruime kamers en een geweldig ontbijt. Goede service en sfeer.
Gereisd met partner in maart 2016

Heel mooi, echte aanrader!

Kim Derkx, 6-12-2016

Ik was hier met een vriendin, we gingen naar het festival Gent Jazz. We hadden de jazz kamer, waanzinnig mooi ingericht, heel ruim echt te gek! Het personeel is uiterst vriendelijk en gastvrij.

Het ligt in het centrum van Gent, alles is op loopafstand.

Gereisd met vrienden in juli 2016

geweldig hotel

Leny en Karel, 5-10-2016

Groot hotel, dat luxe uitstraalt (vier*) maar dat ook ook heeft.

Een cadeau van onze kinderen bracht ons een weekend in dit hotel. Prima kamer met alle comfort die men zich kan wensen. Gebruik van badjas. Zelfs badslippers aanwezig.

Ligging in een drukke, doorgaande straat staat in schril contrast tot de rust in de mooi binnentuin. Paar wandelminuten tot het levendige centrum van Gent.

Vriendelijk personeel geeft goede adviezen. Ontbijt zeer uitgebreid.

Inrichting heel opmerkelijk met oud en modern aan elkaar geknoopt.

Van harte aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2016

Goed, centraal gelegen hotel

Tempel, 28-4-2016

Keurig hotel maar op 2e ochtend werden wij om 9.55 uur al persoonlijk aan tafel gewezen op feit dat ze om 10 uur op gingen ruimen, zogezegd zo gedaan, jammer. Achteraf, hadden wij natuurlijk direct zelf moeten controleren, bleken er drankjes op de nota te staan die niet van ons waren.

Aan te raden hotel voor een verblijf van enkele dagen in deze prachtige stad!

Gereisd met partner in april 2016

Superdeluxe genieten!

de la Parra, 24-1-2016

Echt heerlijk genoten in dit prachtige hotel. Veel luxe, mooie luxe suite voorzien van alle gemakken. Geweldig genoten met zijn tweeën. Echt een aanrader!super vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Het diner in het restaurant Lof was geweldig zo heerlijk gegeten, heel bijzonder. Ontbijt ook heel fijn. Lekker en alles aanwezig.

Kortom, wij komen hier zeker weer terug. Kan niet wachten!

Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk hotel in mooie stad

chef, 10-1-2016

Dit hotel is een voortreffelijke plaats om de mooie stad Gent te ontdekken. Hele mooie suites, zeker waar voor je geld! Heerlijk eten en drinken. Gastvrij personeel. Je loopt de straat uit en je bent in het historische centrum met alle mooie locaties, restaurants en heel veel winkels.
Gereisd met partner in januari 2016

OK.

Ron, 5-9-2015

Het is een prima hotel. Ik ben echter minder enthousiast dan anderen. Personeel is professioneel vriendelijk. De hotelkamer en badkamer waren OK, maar niet bijzonder. Een badmat ontbrak in de badkamer. In de hotelkamer was geen waterkoker aanwezig. De buitenkant en de begane grond van het hotel ogen luxe. Dat geldt ook voor de prijskaart van de bar en het restaurant. Daar dus niet gedronken of gegeten. Ontbijt was perfect. Zwembad is zeer klein en lijkt enkel bedoeld als onderdeel van massagebehandeling.
Gereisd met partner in september 2015

Grote klasse

Jan Beijer, 5-9-2015

Alles klopt in dit hotel. Ontbijt, accommodatie, sfeer, service, entourage, ligging bij het levendige centrum van Gent.
Gereisd met partner in september 2015

Uitstekend

Lesley, 1-9-2015

Erg comfortabel hotel met eigen parkeerplaats, zeer ruime kamer, badkamer leek wel een balzaal. Zeer vriendelijk personeel. Goed gelegen op korte afstand van de hot spots in Gent. Goede gratis WiFi. Leuk terras, veel leuke plekjes in het hotel.
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandton Grand Reylof in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandton Grand Reylof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandton Grand Reylof scoort een 9.17 uit 10 op basis van 111 reviews.