Gent
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal*** bij :

103 reviews over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in het Nederlands

Fantastische ligging midden in het centrum.

Joan, 2-8-2017

De kamers zijn klein, maar schoon. We werden hartelijk verwelkomt. Kregen een tasje met water, appel en snoep mee, voor op de kamer. Een plattegrond van Gent. Paar keer wat informatie gevraagd bij de incheckbalie. Al het personeel was super aardig. heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Na het heerlijke ontbijt, hoef je niet met de tram of bus. Je staat meteen in het centrum , Heerlijk! 'savonds na een lekker terrasje te hebben gepakt, ben je ook weer zo in het hotel.
Gereisd met partner in juli 2017

Goed.

Patrick, 5-5-2017

Lekker in het centrum, dat nu min of meer autovrij is. Dat maakt parkeren lastig. Maar ze hebben wel een parkeergarage. Daar kan je volgens mij niet meer parkeren. De Kouter is een prima alternatief. En dan klein stukje lopen over de keitjes. Wel vervelend met regen.
Gereisd met partner in april 2017

Kerst in Gent met Ibis Kathedraal als hotel

Thea, 18-12-2016

Geweldige ligging, Kathedraal en kerstmarkt voor de deur. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeergarage onder hotel erg lastig (steil en smal), maar je kunt tenminste je auto kwijt. Door wegwerkzaamheden was het moeilijk om bij het hotel komen.Heel vriendelijk personeel, goede service (deden niet moeilijk toen we eerder dan de reguliere inchecktijd aan de balie stonden), kamers en ontbijtbuffet goed.
Gereisd met partner in december 2016

Prima hotel op goede locatie

Do, 12-12-2016

Hotel op loopafstand van alle Gentse highlights, met uitzicht op de kathedraal.

Prima bed, badkamer ok, kamer wel erg klein en basic, maar daartegenover staat een wel een heerlijk ontbijt

Gereisd met partner in november 2016

Prima ligging, perfecte service

Inger, 12-9-2016

Prima hotel vooral door het supervriendelijke personeel. Kamers zijn basic met weinig opsmuk of extra's in de vorm van zeepjes, tissues, veel handdoeken (1 per persoon in de badkamer, een tweede set vonden we achterin de kledingkast in een plastic zak) etc. Kamer achterin was heerlijk tustig, bedden nieuw en perfect!
Gereisd met partner in januari 2016

Prima ligging en service!

Vedat Gök, 15-8-2016

Een hotel met een prima ligging en service. Het personeel gaat heel vriendelijk en professioneel om met de klanten. Ontbijteten was ook oke.
Gereisd met partner in augustus 2016

Wat een ontgoocheling

Nick R., 17-8-2015

Lang geleden dat we nog in zo een ongezellige-donkere-verouderde kamer verbleven hebben.De prijs /kwaliteitsverhouding klopt niet.We betaalden 97€ maar de kamer die wij gekregen hebben was eigenlijk geen 70€ waard.

Het zal de1e en de laatste keer geweest zijn dat we in een Ibis verbleven hebben.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goede locatie

Han, 27-7-2015

De kamers waren schoon en de locatie was perfect gelegen in het centrum waardoor het erg goed bereikbaar was.
Gereisd met partner in juli 2015

Redelijk hotel met prima ligging

Dennis, 12-8-2014

Er is niks aan te merken op dit hotel qua kamers, personeel, etc. Het is gewoon oké dus. Wat er wel uitspringt is de locatie. Het hotel ligt midden in het centrum van Gent.
Gereisd met partner in augustus 2014

prima hotel met perfecte ligging

Robinspostbus, 10-8-2014

Prima hotel, vriendelijk personeel en parkeren in de mini parkeergarage onder het hotel. De ligging is perfect: loodrecht in het centrum, desondanks een rustig hotel. Kamer is niet groot maar voldoende voor een nacht. De geroemde bedden zijn uitstekend, hoewel 1.60 wat intiem is voor onze begrippen. Door de synthetische dekbedden en kussens hebben we echter de nacht doorweekt van zweet doorgebracht in deze benauwde zomer ondanks de airco. Minpuntje maar dan ook het enige maar wel belangrijke.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Gent Centrum Kathedraal scoort een 7.87 uit 10 op basis van 104 reviews.