Hotel Eden ***

Eden

8 reviews over Hotel Eden in het Nederlands

Aardig hotel

Fred, 14-12-2009

Afgelopen weekend (12/13 december) hier geweest.

Het hotel ligt vlak achter de rosse buurt. Het hotel op zich is netjes de kamer die wij hadden was ruim.

Het ontbijt was ruim voldoende.

Je zit hier op een minuut of 10 lopen van het zentrum. Goed te doen.

Gereisd met partner in december 2009

prima hotel voor een kort verblijf

Edwin, 1-9-2009

Dit hotel in Gent aan de Zuidstationsstraat oogt bij aankomst niet aantrekkelijk. Interieur lounge en receptie: smaken verschillen. Maar wij hebben een bijzonder prettig verblijf gehad, echt een aanbeveling. Heel gunstig gelegen (te voet goed te belopen) tov van bloemenmarkt en Graslei (het uitgaanscentrum). De ontvangst, ook om half twee 's nachts, was hartelijk en enthousiast, de kamers zijn helemaal in orde. En het onbijt is erg lekker en uitgebreid. Vers stokbrood, gekookt eitje enz.

Directie en personeel deden erg veel moeite het ons naar de zin te maken. En dat ik gelukt ook al kwamen bijna alle gasten op zondagmorgen jl op het zelfde moment.

Gereisd met partner in augustus 2009

goede vertoefing

julia, 1-1-2009

Hotel Eden in Gent ligt dichtbij het centrum en heeft een kleine parking waar je je auto kwijt kan. De dekens zijn niet lekker en de broodjes bij het ontbijt zijn te hard.
Gereisd met oudere kinderen in december 2008

teleurstelling

25-8-2008

Wij hadden met een 12-tal vriendinnen een weekendje Gent gepland maar toen wij op zaterdagavond in het hotel arriveerden bleken er geen kamers voor ons geboekt. Nochtans hadden wij confirmatie per email dat de reservatie bevestigd was. Het hotel heeft geen enkele moeite gedaan om ons een volwaardig alternatief/compensatie voor te stellen waardoor wij ons weekendje vroegtijdig moesten afbreken. De receptioniste mocht de eigenares van het hotel zelfs niet meer bellen om een oplossing te zoeken. De klantenservice vonden wij beneden alle peil. Ons zien ze in elk geval niet meer terug!
        Gereisd met vrienden in augustus 2008

luc, 22-12-2007

Goed hotel,gelegen niet ver van centrum en winkelstraten.

Zeer vriendelijk personeel,en een zeer lekker en uitgebreid ontbijt.

Kamers gewoon goed,wel naar de kleine kant,wat eigenlijk geen probleem is.

Verzorgd en goed onderhouden sanitair.

Zeer goed hotel om te overnachten en s'morgens een lekker ontbijt te nuttigen.

Gereisd met partner in december 2007

Philippo, 8-10-2007

Leuk hotel, 10 minuten lopen vanaf het centrum.

Eigen parkeergelegenheid a 7,50 euro per nacht.

Receptie geeft bij aankomst ruime info voor de bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in oktober 2007

Sonja, 24-6-2007

Prima hotel vlakbij het centrum van Gent. Zeer vriendelijk personeel, erg gastvrij! Lekker ontbijt. Hotel is erg kitsch, middeleeuw achtig. Bijzondere sfeer. De badkamer is wat krapjes. Prima verblijf gehad!
        Gereisd anders in juni 2007

Sandra, 7-5-2007

Hotel ingericht in oude stijl. De ene kamer wel iets groter dan de andere (kamer 13 is een aanrader). Badkamer erg klein voor Nederlandse begrippen, echter voor 1/2 nachten goed te doen.Zeer vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt. Afstand tot centrum zo'n 10/15 minuten lopen. Goede plek om Gent te verkennen.
        Gereisd met vrienden in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eden scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.