Beoordelingen De wereld van Kina

De wereld van Kina
2 beoordelingen
Beoordelingen De wereld van Kina
Sint-Pietersplein 14, B-9000, Gent

Wil je weten wat anderen vonden van De wereld van Kina in Gent? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van De wereld van Kina.
De wereld van Kina scoort een 6,2 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van De wereld van Kina in Gent? Op deze pagina lees je beoordelingen van De wereld van Kina. Je kunt 1 vakantiefoto van De wereld van Kina bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in België. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in Oost Vlaanderen. Bekijk alle accommodaties in de buurt van De wereld van Kina in Gent.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

2 beoordelingen over De wereld van Kina

2 beoordelingen
6,2
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Sept. 2011
"Te moeilijk voor kinderen!"vertalen
Annemarie
6,0

21-10-2011 Teveel teksten, wel wat leuke dingen te zien zoals opgezette dieren maar veel te veel teksten. Ook voorlichting voor kleintjes en jongeren.

Alleenreizend
Sem Thomas
7,0

13-11-2007 Ik ben net naar de Wereld van Kina geweest in het kader van mijn scriptie rond toegankelijkheid van de musea. Ik moet zeggen dat het voor rolstoelgebruikers redelijk toegankelijk is als je de aangepaste ingang weet zijn. Aan blinden en doven werd niet gedacht. Het is wel een mooi museum, met veel grote ruimtes en duidelijke bewegwijzering

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Beste accommodaties in Gent

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?