Bed and Breakfast De Waterzooi *****

De Waterzooi

47 reviews over Bed and Breakfast De Waterzooi in het Nederlands

fantastisch

van Dijk F., 16-9-2016

Gelegen in het centrum van Gent op dit moment minder bereikbaar i.v.m. verbouwingen en wegomleggingen. Fantastische service van Kaij en Christian, prima kamer met alle faciliteiten in een super oud gebouw begeleid met navenante maar niet storende geur, met een aantal verdiepingen die per trap en voor mensen slecht ter been met een liftje bereikbaar zijn. Het is flink aan de prijs maar dan heb je ook wat. Voortreffelijk verzorgd ontbijt en te veel om op te noemen. Je zit wel met overige gasten aan 1 lange tafel wat niet iedereen prettig vind net hoe je daar tegenover staat. Gelegen tegenover een historisch pand ook wel kasteel genoemd. Hele goeie restaurants in de buurt, kortom zeer aanbevelenswaardig!
Gereisd met partner in augustus 2016

Ongelooflijk!

Rudi en Nathalie, 6-7-2016

Wat een fantastisch verblijf!!! Bij onze aankomst kregen we een warme ontvangst en die warmte mochten we het hele weekend ervaren Zo'n lieve, fijne mensen!!!

Alle superlatieven zijn hier op hun plaats! Prachtig historisch pand, mooie inrichting, heel gezellig. Subliem uitzicht op het Gravensteen. Het ontbijt was overheerlijk: zelfgemaakte yoghurt en granola.....mmmmmm! Wij hebben in ieder geval een onvergetelijk weekend beleefd en komen graag nog een keertje terug! Zalig!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastische plek

Jolanda Essers, 4-7-2016

B&B De Waterzooi is een prima b en b. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Ontzettend mooie, ruime kamer. Goed ontbijt. Op all details zijn gelet. Zelfs bij bet ontbijt elke dag verschillend eten en een ander servies.Heerlijk bed, bijna verslapen. Gent is een mooie historische stad.
Gereisd met partner in juli 2016

heerlijke tijd!!!

Renate en Henrie, 11-10-2014

Meteen bij binnenkomst voel je, je thuis. Hartelijk ontvangen door Kay en Christian. Mooie ingerichte suite met oog voor detail. Heerlijk ontbijt wat duidelijk met liefde is gemaakt. Het was echt genieten. Een echte aanrader.
    Gereisd met partner in oktober 2014

Verlovingsweekend op de mooiste locatie te Gent!

Sarah Snauwaert en Benoit Libotte, 25-8-2014

Ons verblijf in B&B De Waterzooi was in één woord subliem. Met uitzicht op het Gravenkasteel en de Leie is deze B&B prachtig gelegen in hartje Gent. De eigenaars Kay en Christian dragen bij tot de algehele beleving aangezien zij ons écht het gevoel gaven welkom te zijn. De heerlijke matras, prachtige en stijlvolle kamervertrekken, supervers ontbijt waar écht alles aanwezig was hebben ervoor gezorgd dat wij eigenlijk nooit meer weg wilden. Ook qua hygiëne verdient deze B&B absoluut het hoogste cijfer. Dit prachtige pand ademt geschiedenis uit en werd met respect voor het gebouw en klasse ingericht. Domotica is aanwezig. De B&B beschikt tevens over een boot en kapitein Christian laat je de mooiste plekjes van Gent zien, gastvrouw Kay vergezelde hem en heeft ons perfect begeleid. We hebben al vaak in hotels en B&B's gelogeerd, maar nog nooit hebben wij zo een prachtige ervaring als deze meegemaakt. Een échte aanrader als je eens serieus wil genieten ! Kay en Christian, jullie zijn top!
    Gereisd met partner in augustus 2014

Beste B&B ervaring!

Chloë Temmerman, 21-5-2014

Logeren in B&B De Waterzooi was voor ons de ultieme B&B ervaring. Fantastische centrumligging, overheerlijk ontbijt, ruime suites en vriendelijke gastheer en -vrouw. Wij komen heel graag terug!
    Gereisd met partner in mei 2014

Verwend worden!

Arjen & Sandra, 14-10-2013

Kay en Christiaan geven je direct een heel welkom gevoel. Het pand is fantastisch van binnen en van buiten en ligt op een perfecte plek om Gent te ontdekken. (wat overigens zeer de moeite waard is) Alles is tot in de puntjes verzorgt om je maar dat verwende gevoel te geven. Het ontbijt slaat alles, zelfgemaakte yoghurt met vers fruit, wentelteefjes en zelfs een zelfgemaakte chocolademousse. Super! Dit was echt op en top verwend worden!
    Gereisd met partner in oktober 2013

Fantastische B&B

Julie, 19-2-2013

Zeer mooie B&B en heel vriendelijke gastvrouw/-heer. Wij komen zeker terug. Mooie kamers, met oog voor detail. De B&B is ook zeer goed gelegen om de stad te verkennen. Wij komen terug!
    Gereisd met partner in februari 2013

Gastvrijheid ten top!

yvonnedamhoff_1, 26-10-2012

Fantastische lokatie, authentieke gastvrijheid, alles met zeer veel oog voor detail. Wat een mooie, stijlvol ingerichte, zeer ruime kamer! Slaapkamer met heerlijk bed en een badkamer met rainshower en apart toilet. En daarnaast nog een heerlijk terras met ligbedden. Het ontbijt aan de gezamenlijke eettafel was een traktatie met de eigen gemaakte yoghurt drank, kwarktaart, verse jus en heerlijke delicatessen die in een prachtige setting werden aangeboden.

Absoluut een juweeltje om terug te keren. Hartelijk dank voor de gastvrijheid, ik kom graag terug!

Gereisd zakelijk in oktober 2012

Thuiskomen in Gent

Renee Verhaert, 15-5-2012

Deze prachtige B&B in hartje Gent overtreft al je verwachtingen. De schitterende stijlvol ingerichte suites in combinatie met de super hartelijke zorg door Kai en Christian maken een verblijf in de Waterzooi onvergetelijk. Heb je hier eenmaal gelogeerd dan wil je nergens anders meer naartoe. Het ontbijt is super luxe en erg smakelijk. Kai en Christian weten alle hotspots van Gent en kunnen je alles vertellen over de historie van deze prachtige stad. Kortom wil je echt zorgeloos genieten en verwend worden, boek dan deze prachtige B&B!
    Gereisd met vrienden in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Waterzooi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Waterzooi in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Waterzooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Waterzooi scoort een 9.99 uit 10 op basis van 52 reviews.