Camping Blaarmeersen ****

5,8

64 reviews over Camping Blaarmeersen in het Nederlands

Matige camping

Peter, 6-8-2017

Grote camping, gelegen aan de rand van Gent, naast een uitgebreid sportpark met veel mogelijkheden. Camping zelf is redelijk, straatjes zijn nauw, dus voorzichtig met auto/caravan-combi. Plekken zijn redelijk van grootte, maar niet heel mooi gelegen. Restaurant is ontzettend duur, kwaliteit slechts redelijk. Sanitair is ver onder de maat, douches waren koud tijdens ons verblijf, er wordt matig schoongemaakt, het stonk er erg toen wij er waren. Als doorreiscamping of voor kort verblijf in Gent prima, maar zeker geen camping waar wij lang zouden verblijven. Op de meeste doorreiscampings betaalden wij 25-35 euro voor een nacht, hier bijna 50.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een dure camping vol verkeerslawaai en rioolstank

adri, 5-8-2017

Deze camping ligt op de verkeerde plaats ( naast een autosnelweg), is zwanger van rioollucht, is sterk verouderd en blijkt de duurste van onze hele vakantie.

De receptie functioneert goed, de winkel is makkelijk en heeft voldoende keuze met goede broodvoorziening. Dit was ons eerste en ons laatste bezoek aan deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie grote en groene camping aan de rand van Gent

van Vliet, 10-5-2017

Mooie grote en groene camping aan de rand van Gent. Plaatsen verschillen van grootte en zijn verdeeld over diverse veldjes. Mooi apart trekkers/tentenveld zonder elektra. Zijn 5 sanitairblokken die in kwaliteit wisselen. Goed warm water, schoon en verwarmd sanitair. Sanaitairblok 5 was modern. Op deel van de camping hoor je wel erg goed de drukke doorgaande weg. In mei was receptie al open tot 21h30 's avonds. Sanitair werd meerdere keren per dag gecontroleerd en staat in elk gebouw waneer deze dicht is voor de schoonmaak,Er is een kleine buurtsupermarkt (08h00-18h00), kun je ook brood bestellen, restaurant, snackbar en fietsverhuur. Camping ligt naast een recreatiegebeid met zwemmeertje en sportfaciliteiten. Bij de camping een bushalte met 4x per uur een bus naar centrum van Gent voor EUR 3,00 (op zondag 1 x per half uur). Bus rijdt tot 23h00. Ben je met meerderen, koop bij de ticketverkoop van De Lijn op de Korenmarkt een meerrittenkaart dan reis je erna voor EUR 1.50 per rit. Kan met meerdere personen reizen op deze kaart. Op koopzondagen (1 x per maand ) is OV gratis..Ook 1x per half uur bus naar station. Binnen kwartier ben je in de stad. Vond het een zeer prettige camping, met niet te veel vaste plekken en geen huuraccomodatie. Ideaal voor weekendje weg. Gratis wifi, goed werkend bij de receptie.

. Enige puntje van kritiek, sommige plekken zijn wel erg krap om zowel je tent/caravan en auto op kwijt te kunnen. Als camping vol staat, lijkt dit ,mij een probleem. Gewoon een fijne stadscamping waar je prima enkele dagen kunt verblijven om Gent te bezoeken.Alle negatieve beoordelingen uit 2016 herken ik niet

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Prima camping

De hezerkes, 1-5-2017

Mooie,ruime en verzorgde camping,waar voor ieder wat wils is .toiletten en douches proper en alles steeds in orde, personeel receptie vriendelijk en behulpzaam ,kortom voor een verblijf goed en fijn moet men op camping blaarmeersen zijn.
Gereisd met partner in april 2017

Pracht recreatiegebied met camping

Eric, 10-12-2016

Mooi gelegen, prima om met de bus naar Gent te gaan, ca 15 minuten.

Sanitair is wat achterhaald en in oude staat maar wel werkend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Stadscamping aan de rand van de snelweg

Evelien, 17-9-2016

Het terrein maakt onderdeel uit van een grote (top)sportlocatie, waar veel Gentenaars - in ieder geval 's avonds - komen sporten. Camping ligt op fietsafstand van het centrum van Gent. Er rijden ook bussen tot 's avonds laat.. Sanitair is schoon en er was voldoende plek op tentenveld. Houd rekening met forse herrie van de naastgelegen stadssnelweg.
Gereisd met partner in september 2016

Verschrikkelijk!

aicha lagrou, 20-8-2016

Hutten zijn Te klein. Toiletten zijn vuil, er hangen beesten, hutten zijn Niet gepoetst. Gewoon geldverspilling !
Gereisd met partner in augustus 2016

Ligging is goed, maar aftandse camping

Jessica, 18-8-2016

De ligging is goed om Gent te bezoeken, maar voor kampeergenot moet je hier niet zijn. Wil je met de bus naar het centrum, ben je 3 euro p.p. kwijt voor een enkele reis. Dat kwam bij ons op 18 euro retour voor 3 personen. De camping is sterk verouderd, veel achterstallig onderhoud en bij zowel ontvangst als vertrek was het personeel koud en onvriendelijk.Onze trekkershut was uitermate vies, de ramen waren zo vies dat je er amper doorheen kon kijken en de gordijnen hingen bij aankomst al uit de rail. De mat voor de deur zat vol met haren, de vloer was niet om aan te zien en overal in de hut zat vliegenpoep. Het sanitairgebouw is sterk verouderd en stonk naar riool. Alle putjes van de douches waren open, de deksels lagen eraf. Prijs-kwaliteit is scheef, de camping verdient geen 4 sterren en is absoluut te duur voor wat je krijgt. De volgende keer toch maar op zoek naar een andere camping in de buurt, want als je alsnog 15 min naar het centrum moet rijden, kun je beter voor een andere plek kiezen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

redelijk voor een nachtje

Voor een nacht redelijk, 26-6-2016

Ontvangst was prima. Plekje op de camping ook goed. Vlakbij het meer, erg leuk voor kinderen. Jammer dat de glijbanen dicht waren, niemand kon ons vertellen wat de reden hiervan was.

Sanitair was erg oud, dat is niet erg als het maar schoon is. En dit was ook niet het geval.

Vriendelijk personeel in het restaurant, prima gegeten.

Bij vertrek was het personeel bij de receptie minder vriendelijk. Ik moest het uitgeprinte plaatsbewijs laten zien. Deze lag in de camper en het regende ontzettend. Mevrouw gezocht op mijn naam maar kon het niet terug vinden. Ik moest het plaatsbewijs halen. Dit zag ik niet zitten door de regen, dus gevraagd om plattegrond zodat ik aan kon wijzen waar wij stonden. Hierna kon zij mij terugvinden in het systeem. Jammer dat dit niet iets klantvriendelijker kon.

Nachtje was oké, maar zal hier niet zo snel meer teruggaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Nooit meer naar deze camping

Arts, 13-6-2016

Niet zo'n vriendelijke ontvangst, heel verouderd sanitair, vieze wc's en douches.

Overal erg veel rommel en rotzooi, de heggen waar je langs moest waren niet gesnoeid en tot overmaat van ramp erg dure camping. Het is zeer zeker geen 4 sterren camping. Wij hebben nog nooit zo'n rommelige en onverzorgde camping meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blaarmeersen in Gent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blaarmeersen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Blaarmeersen scoort een 5.77 uit 10 op basis van 67 reviews.