Hotel Le Relais du Surmoy ***

Hotel Le Relais du Surmoy
Le Relais du Surmoy

1 review over Hotel Le Relais du Surmoy in het Nederlands

Liliane Daelmans, 15-11-2005

Ons verblijf dateert van enkele jaren terug maar toch had ik graag mijn mening over dit hotel te kennen gegeven. Het dorpje Soumoy is een voorschoot groot en hoort tot Cerfontaine, gelegen op de grens tussen de provincies Namen en Henegouwen. In de buurt liggen de Lacs de l'Eau d'Heure. Zeer mooie streek met dorpjes waar je je 100 jaar terug waant. Als het nacht is in Soumoy is het er aardedonker, dus zo goed als geen lichtvervuiling. Het hotel is een oude gerestaureerde boerderij met veel charme. Onze kamer was ruim en het meubilair rustiek en van goede kwaliteit. Het hotel beschikt over een goed restaurant en een taverne waar men kleine gerechten kan krijgen. In voor- of najaar neem je best half pension in het hotel omdat er in de nabijheid weinig of geen eetgelegenheden zijn, de dagen kort zijn en de wegen stikdonker. Maar misschien is de situatie ondertussen veranderd.
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais du Surmoy in Soumoy (Cerfontaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais du Surmoy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Relais du Surmoy scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.