Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4)

Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4)
Maison La Différence (1/2/3/4)

2 reviews over Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4) in het Nederlands

Y. Toonen, 19-9-2007

Is niet optimaal schoon.(kalk)en slechte kit afwerking inde bad\douche ruimtes.Ook de barbeqeu was niet schoon.
Gereisd familie in september 2007

Peter, 28-8-2006

Het huis is ruim van opzet. 'n Zeer grote huiskamer/keuken. Plaats voor in totaal 8 personen in 3 aparte slaapkamers.

Maar de keuken ziet er een beetje "afgeleefd" uit. De deurtjes van de keukenkastjes hangen scheef.

Verder dient bij vertrek het afval gescheiden te worden achtergelaten in de desbetreffende afvalcontainers. Als het afval in het huis wordt achtergelaten ipv in de containers, kost je dat 40 Euro.

Verder wordt de borg teruggestort na minimaal 4 weken. HIervan vraag ik me af waarom. Dit kan volgens mij veel sneller gebeuren.

Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4) in Somme-Leuze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison La Différence (1/2/3/4) scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.