Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Le Ry Nobier/La Golette bij :

1 review over Appartement Le Ry Nobier/La Golette in het Nederlands

gilend naar huis

nhj174, 25-7-2008

Het huis is in staat van ontbinding om het zo maar te zeggen. niet geschikt voor baby's, geen isolatie(moesten kachel aan) niet veilg qua elektra, inbraakgevoelig.ongezellig, geen comfort.

Je werdt gek van het hondegeblaf zowel overdag als 's nachts.Iedereen heeft er namelijk een hond, maar niemand past er op, ze liggen allemaal aan de ketting.

We zijn dan ook maar een week gebleven ipv 2; we moesten 145 euro aan kosten betalen welke niet werden vermeld op overeenkomst. Volgens mij zijn we bestolen

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Ry Nobier/La Golette in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Ry Nobier/La Golette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Ry Nobier/La Golette scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.