Vakantiehuis Domaine sur les Sarts

Vakantiehuis Domaine sur les Sarts
Domaine sur les Sarts
4,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Domaine sur les Sarts bij:

2 reviews over Vakantiehuis Domaine sur les Sarts in het Nederlands

Slechte accomodatie

Pierre, 20-5-2017

Zeer slechte accomodatie, douches werken niet. Zwembad is vies en ijskoud. Veel geluidsoverlast van buren en omliggende huizen. Wifi werkt totaal niet. Als je de serivicelijn belt geen gehoor of ze weten van niks.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Heerlijk vakantiehuis

tillybroersen, 28-5-2015

Vakantiehuis Domaine sur les Sarts in het kleine plaatsje Ohey is ons prima bevallen. Samen met onze baby van 3 maanden hebben we genoten van het ruime vakantiehuis/appartement met sauna.

Het huis/appartement heeft een grote woonkamer en keuken, grote slaapkamer en badkamer en een sauna voor max 2 personen. Keuken is voorzien van alle gemakken (koelkast, oven, afzuigkap, geen vaatwasser). Babybedje stond klaar bij aankomst. Bedden sliepen erg goed.

In het weekend is het restaurant La p'tite Auberge (dat van dezelfde eigenaar is) geopend dat op 30 seconde loopafstand is. Hier hebben wij heerlijk gegeten.

In de omgeving zijn leuke stadjes te bezoeken (Dinant, Namen).

Wij hebben hier heerlijke dagen gehad

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine sur les Sarts in Ohey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine sur les Sarts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine sur les Sarts scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.