6,3

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Chateau-ferme Delhaise**** bij :

3 reviews over Vakantiehuis Chateau-ferme Delhaise in het Nederlands

Lichte teleustelling

Roel van Driel, 22-10-2008

Wij zijn eind augustus 2008 met 15 man een lang weekend te gast geweest in Chateau-ferme Delhaise. Mooi huis maar veel te duur. Eigenaar is nog flink aan het verbouwen. Er ligt een gigantische berg puin in de tuin, keuken was nog niet af, bovenste etage van huis was afgesloten. Game room is afgesloten.

Het is leuk dat er herten in de tuin lopen, nadeel hiervan is dat door de uitwerpselen van de herten er heel veel last is van vliegen. Omdat eigenaar op vakantie was hebben we 6 weken op terruggave waarborgsom moeten wachten. Kortom een redelijke teleustelling.

Gereisd anders in augustus 2008

Teleurstelling

Roel van Driel, 22-10-2008

Wij zijn met 15 man een lang weekend te gast geweest in Chateau-ferme Delhaise. Mooi huis maar veel te duur. Eigenaar is nog flink aan het verbouwen. Er ligt een gigantische berg puin in de tuin, keuken was nog niet af, bovenste etage van huis was affgesloten. Game room is afgesloten.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

marianne, 28-3-2008

Wij hebben de Paasdagen doorgebracht in Mesnil-St. Blaise. Ons gezelschap bestond uit 19 personen. (vijf gezinnen). De slaapkamers zijn erg mooi ingericht. In de tuin lopen ong. 7 hertjes oftewel bambi's rond, wat erg leuk is voor (niet alleen)kinderen. We hebben heerlijk gewandeld, er zijn ook mountainbikes aanwezig waar ook dankbaar gebruik van is gemaakt. Aan de overkant van het chateau is een kleine supermarkt, die elke dag open is, ook op zon- en feestdagen. Het weer tijdens de paaasdagen was heel wisselend, van sneeuwbuien tot een heerlijk zonnetje. Wij hebben ons prima vermaakt en kunnen chateau-ferme delhaise aanbevelen voor een gezelschapo tot ongeveer 25 persone.
    Gereisd met vrienden in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Chateau-ferme Delhaise in Mesnil-St Blaise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Chateau-ferme Delhaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Chateau-ferme Delhaise scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.