Vakantiehuis Le Chant de la Molignée ****

Vakantiehuis Le Chant de la Molignée
Le Chant de la Molignée

1 review over Vakantiehuis Le Chant de la Molignée in het Nederlands

Nooit meer maar probleem met borg goed opgelost.

MdP, 21-10-2013

Wij zijn met onze familie in dit huis geweest. Op zich een mooi huis, minder gezellig dan gedacht en aan een drukkere weg dan beschreven, plastic matrassen waar je nogal van gaat zweten. Maar goed, wat echt een enorme afknapper is, is dat je 1200 euro cash aan borg moet betalen en dat ze, als je alweer thuis bent, ineens allerlei schades ontdekken die we mogen afrekenen! Ook werden er aan alle kanten extra kosten in rekening gebracht. XXXXXXXXXXXXXXX Probleem met borg goed opgelost! Uiteindelijk hebben wij bijna alles retour gekregen. Ook is er toegezegd om duidelijk met de eigenaren af te spreken dat er een inspectie wordt gedaan samen met de huurders en dat op basis daarvan het bedrag voor teruggave wordt vastgesteld. Hiervan kan dan alleen worden afgeweken in zeer extreme gevallen. Wij zijn blij dat de TO de klacht serieus heeft genomen, de directeur heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Chant de la Molignée in Maredsous, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Chant de la Molignée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Chant de la Molignée scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.