6,6

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hostellerie La Sapinière*** bij :

276 reviews over Hotel Hostellerie La Sapinière in het Nederlands

Niet doen!

Melvin van schip, 16-8-2017

Een woord smerig bloed aan de dekens schimel aan de muren we kregen jeuk van het bed eten smerig leek wel opgewarmd eten moest geld zoeken om terug tekrijgen

Verschrikkelijk onhygiënisch hotel

Ralf, 12-8-2017

Erg oud en vies ruikend hotel. Gordijnen zaten met draden aan elkaar en achter de lampjes zag je de elektra draden zitten. Douche wankelde als je instapte en de douchekop werd bijeen gehouden door een teirap. Handdoeken roken alsof ze al 300 jaar in gebruik waren. Bij binnenkomst hotel rook het al naar natte hond. Erg onvriendelijk personeel. Wij zijn dan ook niet de 3 dagen gebleven die we hadden geboekt. Zijn na de 2e nacht maar naar een echt hotel gegaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk hotel met zeer vriendelijke uitbaters

Evy, 29-7-2017

Hotel is wat ouderwets en het tapijt is niet echt hygiënisch. Het ontbijt en avondmaal was wel steeds lekker en veel keuze van drank in de bar aan een heel goede prijs. Dat onze hond mee kon naar de eetzaal was voor ons een groot pluspunt, de eigenaar reserveerde ons een tafeltje op de hoek zodat niemand er last van had.
Gereisd met partner in januari 2016

Beneden de norm

Luc marien, 23-7-2017

Gebouw en ligging zijn prachtig en bieden samen dus heel veel mogelijkheden. Toch slaagt de eigenaar er niet in om mij een tevreden gevoel te bezorgen.

Er liggen bijna overal in het, blijkbaar veel te grote gebouw, ongebruikte spullen en rommel te slingeren. Oud papier, leeggoed, oude stoelen, en pure afval. Dit maakt het onmogelijk om het gebouw in deftige onderhouden staat te houden. Er zijn ruimten waar blijkbaar in jaren niemand meer komt. Beddengoed en handdoeken ruiken erg onfris. In het gebouw is weinig ventilatie en blijven veel geuren hangen. Vooral helemaal ingesloten badkamers hebben dus een groot probleem.

Eigenaar en zijn gezin zijn bijzonder vriendelijk en werken hard. Eten was normaal te noemen. Betaalde prijs was laag.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi

Carine, 8-6-2017

Mooi gebouw..vriendelijk personeel. Maar staat er wat overvol binnen in..toont wanordelijk...dringend eens opkuis gebeuren. Eetzaal was wel mooi in styl vh gebouw, avondeten was redelijk..ontbyt was prima, kamer basic.maar ok.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Oudbollig

A van Telgen, 25-5-2017

Gebruik gemaakt van een aanbieding. Volle prijs is het niet waard
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer, van buiten zeer mooi. Van binnen oud.

R vd Graaf, 19-5-2017

Locatie en uitstraling hotel is zeer mooi, eigenaar spreek Nederlands.

Bed was een drama, veren van het matras waren goed voelbaar. Hierdoor is slapen buitengewoon slecht en kom je gebroken je bed uit.

Kamer rook zeer muf, alsof alles al jaren dicht zat zonder te luchten.

Vlekken op de muren, badkamer met kapotte planken, douchekop lek en douche gordijn vind men niet nodig waardoor de complete vloer nat is van de badkamer, kast was stuk, zeer slecht bed, lamp van de badkamer gewoon zonder bescherming van de lamp, meubels zijn echt van de nieuwbouw van het hotel. (1800 )

Avondeten was gewoon slecht, niets van de kaart maar gewoon een menu en daar moet je het me doen.

Ontbijt is niet veel bijzonders, koffie zo sterk dat je drie dagen wakker blijft. Handdoeken stonken alsof ze een jaar in een hok hadden gelegen.

Terras is mooi om te zien, maar veel lampen stuk.

in de omgeving echt niets te doen, min 60 km verder.

Een echte aanrader om verder te kijken naar een ander hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Prijs-kwaliteit zeker een topper.

DominiqueB, 5-5-2017

We hadden eigenlijk geen hoge verwachtingen maar achteraf gezien was alles zeer positief.

Het hotel is inderdaad gedateerd en de meubels kan je best omschrijven als "retro" maar alles wat je nodig hebt is er.

Een ruime propere kamer met voldoende stoelen en een propere badkamer.

Je krijgt 's ochtends een basic ontbijt (incl croissant/koffiekoek) maar je hebt zeker genoeg om de dag te starten.

Wij hadden HP en het diner was zeker in orde, men kwam zelfs nog een 2de keer langs tijdens het hoofdgerecht.

Wat ons betreft een goed georganiseerd hotel, vriendelijke bediening (bijna allemaal NL-talig) op een goede locatie.

Redelijke prijzen voor de drank zodat je met plezier een glas extra drinkt.

Wat de honden betreft zou het wel interessant zijn dat die in kamers ondergebracht worden in 1 gang zodat lichte slapers hier 's nachts geen last van hebben.

Voor ons slecht 2 "minpuntjes" (als je het zo al kan noemen): de kamer is niet te verduisteren en er is geen douchegordijn rond het bad.

Gereisd met partner in april 2017

Dit nooit meer

Ericvdj, 18-4-2017

Dit hotel is geen ster waard, oud, vuil en een duffe geur door het ganse hotel
Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch, we komen zeker terug

Jack, 14-4-2017

Super mooie omgeving, basis kamer maar de entourage van het hotel buitenkant is authentiek. Diner is simpel maar lekker en het ontbijt is prima (elke ochtend verse broodjes, div kaas en worst met sapjes koffie of thee).

Na lekker dagje uit kan je op het terras heerlijk genieten van een Belgisch speciaal biertje. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie La Sapinière in Laforêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie La Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie La Sapinière scoort een 6.55 uit 10 op basis van 297 reviews.