Hotel Hostellerie La Sapinière ***

6,5

285 reviews over Hotel Hostellerie La Sapinière in het Nederlands

verschrikkelijk!

wij samen, 24-9-2017

Dit nooit meer, stoffige en muffe boel! Heel het hotel moet opgefrist worden zowel buiten al binnen... in de tuin staan ong. 50 lampen waar er 1/5 van brand ; binnen overal oude rommel op elkaar in hoeken en kanten, kapot tapijt, schimmels en stof. Personeel dient op met vlekken op kledij, één ober rook zelfs zo vies dat onze honger over was. Eten is ondermaats, keuken kan je niets van zien of horen, alles gebeurt achter stoffige gordijnen en als je eff binnenkijkt is het pikdonker??? Ontbijt heel pover, brood vers en beleg uit leger- of hospitaalkeuken. Als het lukt om achter de bar te kijken dan zie je vooral fruitvliegjes van de open flesjes en afval dat er ligt. Vliegenraam op kamer was stuk maar dat hadden ze opgelost met er blad papier en tape op te plakken... al veel op reis geweest maar zoiets nog nooit gezien. Ja 't was een deal en was niet duur maar dan nog verdien je niet om in zo'n smerige boel te verblijven. Diner start om 19 H maar je mag wel wat tijd voorzien, bediening loopt volledig mank, niemand is opgeleid en loopt rond zonder 'werk' te zien. Soep komt vlug maar dan is het wachten, wachten.... wachten. Tot na 22 H aan tafel voor 3 gerechten :-( Kamer wil ik zelfs niet beschrijven, zou geen eind aan komen.
Gereisd met partner in september 2017

één grote flop, naam 'hotel' niet waardig

Familie P., 24-9-2017

Hotel is vies en uitgeleefd. Overal (gangen en kamers) ruikt het muf door vast tapijt... Personeel komt onverzorgd over. Bij aankomst rond 17 uur was kamer (lees : muizenhol) nog niet klaar, terwijl je wel vanaf 16 uur kan inchecken. Toen we onze sleutel kregen konden we zelf gaan zoeken waar we moesten slapen. Doorgezakt bed (voelden de veringen van matras in onze rug prikken), schimmels in badkamer, geen toiletpapier etc. Avondeten om 19 uur, soep en hoofdgerecht, dessert gekregen rond 22 uur :-) amaai.. eten ok maar wss. opgewarmde kost. Zaal uit de jaren stillekes met kanten nappen die overal scheuren vertonen, ook de stof van de stoelen kapot en muf. Ontbijt (buffet) kaas, hesp, worst (als er nog is) wel warme broodjes, croissants en chocoladebroodjes (diepvries) ; fruitsap in plastieken kannen, koffie uit de thermos en kan warm water met 1 theezakje. Triestige bedoening zowel binnen als buiten, alles is onderkomen!! Jammer, tip : ga niet
Gereisd met partner in september 2017

Redelijk. Via veiling goede optie.

S. ten Kate, 23-9-2017

De reis naar het hotel toe is prachtig het laatste stuk.Bij aankomst viel meteen een muffe geur op bij de receptie. Maar het regende ook enorm. Echter bij uitchecken viel deze lucht weer op. Er lag ook zichtbaar stof her en der. De ontvangst was vriendelijk. We kregen kamer 617 in het bijgebouw. Prima kamer. Schoon en ruim. Wel schuine wand, zeker als je lang bent niet altijd even fijn. Overal vloerbedekking, kan niet hygiënisch zijn, maar nergens stof of vieze plekken. Geen douchegordijn, dus wel de boel nat bij douchen. Handdoeken ruiken inderdaad wat muf, was de derde dag met de schone handdoeken erger dan de eerste handdoeken. Eten hebben wij hier niet gedaan. Aanrader is hotel l'eau vive op 3 km afstand van het hotel. 2 gangen voor €28,50 en 3 gangen voor €36,50

Echt culinair genieten.

Blijft over geluiden en honden. Dit is ons niet hinderlijk opgevallen. Kortom voor veilingprijs of aanbieding prima.

Niet voor herhaling vatbaar

De kruyff, 13-9-2017

Allereerst prachtige buitenkant...mooi terras...

Bij binnenkomst direct een gevoel van wat rommelige entree..niemand bij de receptie bordje vanaf16.00 inchecken...koffie gedronken in de foyer zat vol met wachtende gasten.... Indruk was erg rommelig en bijelkaar geraapte meubels....kamer erg gedateerd bed niet op te slapen ingezakt matras....nacht erop kussen onder matras geld dus beter geslapen.. 3e nacht niet meer gebleven... Ontbijt was summier, maar genoeg..

broodjes waren vers koffie was goed .. Familie doet zijn best maar Dit hotel is echt aan verbetering toe...

Familie doet zijn best...

Vind dit erg zonde voor zo'n mooie locatie..

Familie Gouverneur, 11-9-2017

Fijn hotel mooie schone kamer vriendelijk personeel niets is hun teveel heerlijk ontbijt en avondeten prachtige ligging ook leuke dingen om te gaan bezoeken in de buurt of op anderhalf uur rijden dit is minder voor wandelaars zeer geschikt gebied avondeten duurt tussen anderhalf tot 2 uur honden in de eetzaal merk je niet eens geen stank ervaren of rommel gezien zoals in vele recensies staat ervaar het zelf en trek je niks aan van de negatieve recensies die kloppen echt niet en ik spreek nu uit eigen ervaring het hotel zit ook gewoon steeds volgeboekt en we hebben daar ook niemand horen klagen en als er wat is bespreek het gewoon met de mensen waar het hoort en niet achteraf bij de recensies ik zeg gewoon doeni

Nooit meer

Kleuvert, 7-9-2017

Mensen doen hun best, maar daar alleen red je het niet mee.

Bij binnenkomst viel op dat alles vol staat met oude stoffige banken, het ruikt erg muf.

Boven op de gang stinkt het, door de vieze vloerbedekking.

De slaapkamer is niet veel beter, ook vieze vloerbedekking.

Het bed 140m breed is vrij klein en zakt enorm door.

Al met al de reden om eerder naar huis te gaan.

Zeker geen aanrader.

verschrikkelijk, nooit meer

van Hevel, 29-8-2017

Hoewel de aanblik aan de buitenkant bijzonder is, schrokken wij wat binnen zagen en roken nadat we lang gewacht hadden totdat er iemand kwam om in te checken:

Een uitermate rommelige incheckbalie en bar.

Een foyer volgestouwd met allemaal verschillende oude bankstellen, die in Nederland door een Kringloopwinkel beslist niet zouden worden geaccepteerd.

Een smerige vloerbedekking.

Overal stonk het: vocht, hondenlucht en andere vieze luchten die we niet konden thuisbrengen.

Overal zagen we mensen met honden lopen; soms wel drie of vier honden, die bij één echtpaar hoorden en kennelijk allemaal op één kamer verbleven.

De bediening liep rond in smoezelige shirts.

Via een wirwar van smalle, donkere gangetjes met versleten vloerbedekking en wederom een penetrante stank belandden we uiteindelijk via trapjes op onze kamer.

Ook daar troffen we een verzameling aan uit een uitdragerij. Een oud en versleten doorgezakt bed, kussens met een samengeklitte inhoud. Een badkamer waarvan de afvoer en de kraan niet goed werkten. Een kapotte pluche stoel naast het bad met daarop handdoeken, die ofwel kapot waren ofwel vol kringen zaten.

Gezien een vermoeiende reis die we achter de rug hadden en het late tijdstip besloten we toch maar een nacht te blijven. Achteraf spijt ons dat zeer, gezien de gevolgen.

De volgende morgen zijn we meteen vertrokken. Er werd ons niet gevraagd naar de reden van het vervroegde vertrek, zoals overigens ook niet aan de gasten die voor ons uitcheckten; kennelijk ook eerder dan was gepland. Snel daarna had ik al klachten van mijn slijmvliezen.

Na een paar dagen heb ik me ziek bij de huisarts moeten melden met een besmettelijke bacteriële ontsteking; volgens de arts zo goed als zeker opgelopen onder slechte hygiënische omstandigheden.

Wij zouden onze vakantie daarna willen voortzetten, maar moeten helaas daarvan voorlopig afzien.

In mijn leven heb ik veel hotels bezocht in binnen- en buitenland, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik begrijp touroperator niet dat zij zoiets willen aanbieden. Het is een regelrechte antireclame.

Niet voor herhaling vatbaar

Robert, 25-8-2017

Heel mooie streek mooie wandelingen in de Semois vallei. Hotel mooi gebouw van buiten! Binnen hangt er geur meubelen versleten in eetzaal en bar ,3en4gangen menu lekker maar minstens twee uur aanschuiven!! Kamers: goed bed en heel rustig badkranen dringend aan vervanging toe!!
Gereisd met partner in augustus 2017

Een oud hotel wel gastvrij

Wim Timmer, 24-8-2017

Een knus oud hotel gelegen in een dal met veel wandelmogelijkheden wij hadden een kamer in het bij gebouw door de slechte reacties hadden we alles van thuis meegenomen zoals bedden goed en handdoeken.

Veel overlast van honden ze komen overal.dat is niet zo fris zelfs in het restaurant zitten ze maar goed daar moet je dat rekening mee houden daar we zijn daar geweest via veiling.

Niet doen!

Melvin van schip, 16-8-2017

Een woord smerig bloed aan de dekens schimel aan de muren we kregen jeuk van het bed eten smerig leek wel opgewarmd eten moest geld zoeken om terug tekrijgen
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hostellerie La Sapinière bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie La Sapinière in Laforêt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie La Sapinière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hostellerie La Sapinière scoort een 6.45 uit 10 op basis van 306 reviews.