Beoordelingen Vakantiepark Le Bochetay

Le Bochetay
43 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Le Bochetay
rue le Bochetay, B5377, Heure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Bochetay in Heure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Bochetay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Le Bochetay scoort een 6,8 uit 10, op basis van 43 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Bochetay in Heure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Bochetay, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Le Bochetay de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 21 vakantiefoto's van Vakantiepark Le Bochetay vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Namen. Vergelijk Vakantiepark Le Bochetay met andere accommodaties in Heure.
Even geduld a.u.b.

5,8
6,3
4,6
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, 2013
"Dit nooit meer!"vertalen
Lisa Boogaard-Peele...
1,0

04-06-2013 het huisje ERG vuil ! slechte verlichting buiten sleutel afhalen 10 k.m verder en locatie moeilijk te vinden
er was b.v pan waar scheur in zat van boven naar beneden in stalen pan!
afzuigkap? durfde er haast niet onder te koken

Met partner, Sept. 2012
"Midden in natuur"vertalen
Kim
8,0

18-04-2013 Zeer rustig park, jammer dat alle chalets ander kleurtje hebben, wel zeer ruim, heerlijk om op balkon te zitten, snel donker binnen in huis.

Met jonge kinderen, Aug. 2011
"Nooit meer!! Foto's spreken voor zich"vertalen
meivogeljohan
5,0

07-05-2012 Na een leuke week duitsland zijn we 'doorgereisd' naar dit vakantiepark in de belgische ardennen. De sleutel opgehaald op een andere lokatie. Bij aankomst schrokken wij ons kapot. Een chalet wat niet alleen achterstalling was, maar ook ronduit vies.De volgende dag, na een slechte nachtrust, geklaagd bij de receptie die ons vervolgens in Residence Durbuy heeft geplaatst. Hierover in mijn andere beoordeling.

De dag van aankomst ben ik wel rond gaan kijken. De chalets schelen per verhuurder en ook particulier te huren. Degene waar ik nog vriendelijk binnen ben gelaten zag er echt geweldig uit. Wij via touroperator, hun via particulier. Scheelde in prijs en het was een mooi chalet. Speeltereinen zagen er ook achterstallig uit. Wij zulllen hier niet meer snel terugkeren!!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Le Bochetay bij:

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Wees gewaarschuwd!! Niet doen!!"vertalen
fam van Dam
2,0

11-04-2013 We hadden een A+ huisje gereserveerd met vernieuwde badkamer en vernieuwde keuken. Klinkt goed. Maar nadat we de sleutel van de het huisje enkele kilometers verder op hadden opgehaald. Kregen we de schrik van ons leven. Tja, de keuken en de badkamer was vast wel eens een keertje vernieuwd maar de laatste dertig jaar volgens mij niet meer. We zijn gelijk het hele stuk terug gereden naar het sleutel afhaal adres. Daar aangekomen hebben we ons beklag gedaan.
Na enig aandringen kregen we de sleutel van een ander huisje op het zelfde park. Daar hebben we toen maar genoegen meegenomen.
Echt super was het niet. Maar in ieder geval al stukken beter als het eerste toegewezen huisje. Helaas zat het er in het tweede huisje geen ligbad. Waar onze kinderen dan weer erg teleurgesteld over waren.
Ook is het huisje voorzien van dekens in plaats van dekbedden.
Dat vonden wij niet echt fris. Wel was het enorm rustig op het park.
Maar nu snap ik wel waarom.

Met vrienden, Sept. 2010
"Minder dan verwacht"vertalen
Hanegraaf
3,0
3,0
5,0

20-09-2010 Vorige week een bezoek van 4 dagen aan het park Le Bochetay.
Ondanks dat wij gezien de prijs al niet heel veel verwachte viel het toch nog tegen.
Het huisje was erg klein voor 6 personen, veel van de inrichting was defect.
Het was wel schoon en het beddengoed en het handdoeken pakket waren keurig.
Verder waren alle faciliteiten op het park gesloten op doordeweekse dagen.
De omgeving is erg mooi en dat maakt dan ook veel goed.

Met oudere kinderen, 2010
"Ontspannend"vertalen
ronse
8,0

09-09-2010 Wij logeren ieder jaar voor een paar dagen in een chalet op Bochetay,de kinderen gaan er mini-golfen terwijl wij eens lekker kunnen luieren of in de cafetaria zitten die trouwens zeker niet duur zijn voor hun gerechten,het is er altijd rustig,op het park niet zoveel te doen maar de omgeving is er super,wij gaan altijd teug maar voor een lange vakantie zou ik het niet aanraden,wij gaan er een 3tal dagen in de herfstvakantie,altijd gezellig in onze''blokhut''
Fam.Ronsse Sijsele

Met jonge kinderen, Aug. 2010
"Rustig tussen de bomen"vertalen
Katja De Smet
7,0

12-09-2010 Dit is een rustig kindvriendelijk vakantiepark tussen de bomen op zeer korte afstand van Durbuy met tal van activiteiten in de buurt. Wandelingen, fietsen, kajakken, zwemmen, het kan allemaal. Heerlijk ontspannen en kortbij alle winkels in Marche en Famenne. Een echte aanrader voor wie een rustige vakantie wilt.

Met partner, Juni 2010
"Genoten!"vertalen
Mart en Bibi
8,0

02-07-2010 Wie rust zoekt, komt hier aan zijn trekken. Het park is totaal niet ingericht op kinderen en die vind je er dus ook niet. Er is geen receptie, de sleutel moet bij een Nederlandstalige centrale balie in een volgend dorp opgehaald worden. Het huisje was schoon. Alles zat erin; oven, magnetron, waterkoker, koffieapparaat en zelfs een ligbad. Er is ook kabeltv in het huisje met oa Nederlandse zenders. De kabel lag er sinds gisteravond uit. Vanochtend hebben we daar melding van gedaan bij de receptie maar helaas werd daar met ophalende schouders op gereageerd. Temperaturen buiten liepen op tot 35 graden maar binnen in het huisje was het superkoel. Geen muggen! Het park is schoon, overal hangen hondenzakjes en er is ook een hondentoilet met hek eromheen zodat je hond even lekker kan rennen. Barbecuen bij het huisje is niet toegestaan maar er is een bbq-plaats op het park waar je na toestemming van de beheerder kunt bbq-en. Vanaf het park is alles goed met de auto bereikbaar.

Met jonge kinderen, Juni 2010
"Kindvriendelijk domein, hier komen we zeker terug."vertalen
Suan Yangtze
7,0

12-09-2010 Praktische huisjes met alles aanwezig en mooi terras tussen de bomen. Rustige omgeving die zeker kindvriendelijk is. BBQ in het park, SPAR met lekker vers brood op 5min van het huisje.
Grotere supermarkten in Marche en Famenne, dat is zo'n 15 min rijden. Dierenpark, wandelingen, zwemmen en kajakken.
Er is altijd wat te doen in de omgeving Durbuy, Hotton, Marche en Famenne.
Hier komen we zeker terug.

Met partner, Juni 2009
"Geen 2e keer"vertalen
Petra
5,0

10-08-2009 We moesten om te beginnen al naar een ander dorp (bijna 10 km verder) om de sleutel te halen. En als er wat was moesten we bellen want ter plaatse was er niets. Hmmm stond toch anders in het boekje van vrij uit. Vervolgens komen we in een hut zo vies bah. Maar wel een rekeing van 30 euro krijgen om schoon te maken.

Vele apparaten waren stuk en moesten overal het lampen erin draaien anders hadden we ook geen verlichting gehad. Dat ze gescheiden afval hebben is niet zo erg. Maar met een hitte op 1 vuilniszak te teren is erg weinig. Helemaal als ie gaat ruiken. Tevens werden we gek van de vliegen enzo.

Nee dank je van mij hoeft het niet meer.

Omgeving zal top zijn maar daar hebben we niet van kunnen genieten.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?