6,3

nooit meer

jan, 10-5-2017
  • Activiteiten2

beste mensen,

eerst en vooral kilometers ver je sleutel halen, geen receptie ter plaatse.

Het park is niet onderhouden en de chalets nog minder. Kilo's stof aanwezig, in de laatste weken(jaren) niet gereinigd. Ook geen internet aanwezig.

Dit vakantiepark is sterk op weg ineen te vallen.

Er zijn betere chalets te vinden voor die pijs

Gereisd familie in april 2017

Vuil vakantiehuis

Larisa, 17-11-2015
  • Onderkomen2

Wij logeerden in een echt vuil huisje. Bij aankomst zijn we onmiddellijk beginnen kuisen. Overal spinnen en vieze vloeren. Auto staat op parking en dan moet je te voet verder naar het huisje waar totaal geen verlichting voorzien is, dus echt onveilig. Hier komen wij nooit meer terug.
Gereisd met vrienden in november 2015

idiale plek om tot rust te komen

Greet, 5-11-2013
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

het was 2 jaar geleden dat we nog eens een verblijf doorbrachten op het domein. onze eerste indruk deze keer was dat het park beter onderhouden is dan de vorige keer.Op de huisjes is niets op aan te merken,deze zijn steeds in orde.wij vinden dit een ideale plek om tot rust te komen na een drukke periode van werken.we komen er zeker en vast nog eens terug.
Gereisd familie in oktober 2013

het viel wat tegen

MarcVansteenkiste, 16-10-2013

een huisje gehuurd van een eigenaar het huisje was wel proper 2 slaapkamers beneden 1 met stapelbed 1 en 1 tweepersoons bed 1 boven met 1 tweepersoons . maar het domein viel tegen. het is er wel rustig,er start geen enkele gemarkeerde wandeling vanuit het domein. u moet naar heur langs de grote weg kleine 2 km ,of naar een ander dorp gaan voor een wandeling aan te vatten. het fiets knooppunt is er ook je kan starten in heur voor bij toeristiche dienst .goed uit je doppen kijken voor de nummertjes veel minder goeie wegen sommige fietswegen niet te doen voor een gewone fiets door de bossen bijzonder als het geregend heeft de streek is wel mooi en rustig voor een winkel is ook een eindje rijden dichstbijzijnd winkel is op goeie 3 tal km voor een grote winkel nog verder
    Gereisd met vrienden in oktober 2013

fantastisch

Bjorn, 21-7-2013
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

zeer netjes en goed park prijs zeer mooi 2 mooie grote speeltuinen alles bij de hand
    Gereisd familie in juli 2013

dit nooit meer!

Lisa Boogaard-Peelen, 4-6-2013
    • Activiteiten2
    • Onderkomen1

het huisje ERG vuil ! slechte verlichting buiten sleutel afhalen 10 k.m verder en locatie moeilijk te vinden

er was b.v pan waar scheur in zat van boven naar beneden in stalen pan!

afzuigkap? durfde er haast niet onder te koken

Gereisd met partner in januari 2013

Midden in natuur

Kim, 18-4-2013
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Zeer rustig park, jammer dat alle chalets ander kleurtje hebben, wel zeer ruim, heerlijk om op balkon te zitten, snel donker binnen in huis.
    Gereisd met partner in september 2012

Wees gewaarschuwd!! Niet doen!!

fam van Dam, 11-4-2013
    • Onderkomen2

We hadden een A+ huisje gereserveerd met vernieuwde badkamer en vernieuwde keuken. Klinkt goed. Maar nadat we de sleutel van de het huisje enkele kilometers verder op hadden opgehaald. Kregen we de schrik van ons leven. Tja, de keuken en de badkamer was vast wel eens een keertje vernieuwd maar de laatste dertig jaar volgens mij niet meer. We zijn gelijk het hele stuk terug gereden naar het sleutel afhaal adres. Daar aangekomen hebben we ons beklag gedaan.

Na enig aandringen kregen we de sleutel van een ander huisje op het zelfde park. Daar hebben we toen maar genoegen meegenomen.

Echt super was het niet. Maar in ieder geval al stukken beter als het eerste toegewezen huisje. Helaas zat het er in het tweede huisje geen ligbad. Waar onze kinderen dan weer erg teleurgesteld over waren.

Ook is het huisje voorzien van dekens in plaats van dekbedden.

Dat vonden wij niet echt fris. Wel was het enorm rustig op het park.

Maar nu snap ik wel waarom.

Gereisd familie in juli 2011

Nooit meer!! Foto's spreken voor zich

meivogeljohan, 7-5-2012
    • Activiteiten1
    • Onderkomen5

Na een leuke week duitsland zijn we 'doorgereisd' naar dit vakantiepark in de belgische ardennen. De sleutel opgehaald op een andere lokatie. Bij aankomst schrokken wij ons kapot. Een chalet wat niet alleen achterstalling was, maar ook ronduit vies.De volgende dag, na een slechte nachtrust, geklaagd bij de receptie die ons vervolgens in Residence Durbuy heeft geplaatst. Hierover in mijn andere beoordeling.

De dag van aankomst ben ik wel rond gaan kijken. De chalets schelen per verhuurder en ook particulier te huren. Degene waar ik nog vriendelijk binnen ben gelaten zag er echt geweldig uit. Wij via touroperator, hun via particulier. Scheelde in prijs en het was een mooi chalet. Speeltereinen zagen er ook achterstallig uit. Wij zulllen hier niet meer snel terugkeren!!

Gereisd familie in augustus 2011

leuke rustige vakantie

Philip Lippens, 2-1-2012
    • Onderkomen8

Ons verblijf in Bochetay was rustig en leuk ideaal met kinderen tot 12 jaar , de chalet was mooi vernieuwd en het is er enorm rustig met heel goede uitvalsmogelijkheden naar toeristische bezienswaardigheden.

Met kleine kinderen is er 10 km verder in Barvaux een leuk subtropische zwembad wat heel proper is.

Voor boodschappen is er in Nosieuz een kleine supermarkt en in Marche alle grote supermarkten waar je alles kan krijgen.

Kortom voor ons een aanrader voor wie rust zoekt en van lekker eten houd.

Gereisd familie in oktober 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Le Bochetay bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Bochetay in Heure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Bochetay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Bochetay scoort een 6.3 uit 10 op basis van 45 reviews.