Vakantiehuis St. Louis ****

Vakantiehuis St. Louis
St. Louis

1 review over Vakantiehuis St. Louis in het Nederlands

W. Viersteden, 15-11-2007

Mooi, ruim huis, met grote tuin! Het zwembad was helaas door de vorige gasten kapot gemaakt, waardoor we het moesten doen met een klein rond badje (wel wat krap met 9 personen), welke we overigens via de Touroperator mochten aanschaffen!Nu hadden we ook erg slecht weer, dus dat zwembad misten we ook niet echt! Ontvangst en service door de eigenaresse was erg goed en dat maakte het gemis van de Satelliet-tv (gesloopt door de honden van de vorige gasten), twee kookplaten welke defect waren en een oven die met een beetje geluk soms aan de praat te krijgen was, een hoop goed! Als het weer meewerkt, is het een prima huis!
    Gereisd familie in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis St. Louis in Han-sur-Lesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis St. Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis St. Louis scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.