Hotel Auberge de Faule

Auberge de Faule

2 reviews over Hotel Auberge de Faule in het Nederlands

Duurdere kamer dan geboekt

David, 14-9-2011

We hadden een kamer van 88 euro geboekt voor 3 overnachtingen.

Bij aankomst kregen we de sleutel van de kamer (nr 40). Toen we naar de kamer gingen (de eigenaar ging niet mee) zagen we dat dit een kamer van 98 euro was.

Toen we naar de balie teruggingen en vroegen of deze kamer (zoals afgesproken) een kamer van 88 euro was, zei de eigenaar dat de prijs in de kamer te zien was, namelijk 98 euro.

Wanneer we zeiden dat we een kamer van 88 euro gevraagd hadden zei hij dat er geen kamers van 88 euro meer vrij waren en dat we 98 euro moesten betalen als we die kamer wilden of dat we anders de sleutel maar moesten teruggeven.

Ik zei dat we bij reservatie een akkoord hadden voor een kamer van 88 euro, waarop hij nogmaals zei dat we de sleutel maar moesten teruggeven als we die kamer niet wilden.

Toen ik zei dat we inderdaad de sleutel gingen teruggeven gritste hij het papier met de code voor het internet uit onze handen.

De 3 nachten hebben we in een ander (en beter) hotel doorgebracht.

Gereisd met partner in september 2011

Prima plek!

J. Zegers, 12-8-2011

Wij hebben hier een nacht geslapen, op weg naar Frankrijk. Prima kamer, genoeg ruimte en erg schoon met een ruime badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid, ruime keuze; heel lekker. Achter de auberge is een parkeerplaats voor bezoekers. Eigenaar is wel een nors type, onze dochter liet per ongeluk een kuipje boter vallen (dat nog dicht was) en eigenaar liet duidelijk merken hier niet van gediend te zijn. Bij het afrekenen maakte hij een vergissing (hij wilde ons het dubbele laten betalen, verwarde ons met andere gasten) en gaf vervolgens ons de schuld. Apart! Ondanks dat, een prima adres.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Faule in Han-sur-Lesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Faule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de Faule scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.