Vakantiepark Vencimont ***

Matig

• Activiteiten3,5
  • Onderkomen4,4

125 reviews over Vakantiepark Vencimont in het Nederlands

ligging super, rest was waardeloos

Fam. Gerritsen, 28-5-2017
  • Onderkomen1

bungalow geboekt omdat we er toch even uit wouden en niet al te veel wouden uitgeven omdat we toch het grootste deel van de tijd buiten besteden. Ligging huisje was super lekker rustig. Het huisje zelf in nodig aan renovatie toe. Bedden zijn doorgezakt dit hebben ze met triplexplaten opgelost nou ja opgelost het lag voor geen meter. overig meubilair was in slechte staat de bank zit niet comfortabel in niet meer dan een matrasje van 8 cm op een paar planken die kapot waren. We hebben 1 nacht gasten gehad deze is door het stapelbed gezakt. Keuken benodigdheden was een bij elkaar geraapt zooitje. Stoelen waren slecht je kon er elk moment doorheen zakken omdat de poten er scheef onder staan. Douchen kun je niet fatsoenlijk dit is in bad zonder gordijn en sproeier moet je vast houden. water was heet of steen koud daar tussen was niks. huisje rook muf en was zeken niet schoon. als je hierheen gaat dan weet je dat je voor deze prijs niet veel krijgt maar hygiëne is wel het minst wat je mag verwachten en dat is echt niet op orde. daarbij is er veel rumoerigheid van jongeren op het park/ harde muziek en geen bewaking. Ik kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik niet. Ik kan niemand aanraden om hier een vakantie door te brengen. voor ons eens maar nooit weer!!!!
Gereisd met partner in mei 2017

Altijd weer goed.

P.K., 29-4-2017
  • Onderkomen8

Touroperator verhuurt basic onderkomens voor een redelijke prijs, wij komen al jaren in het voorjaar in steeds een ander vakantiepark, en het is altijd goed.

Het kan natuurlijk altijd luxer, nieuwer, schoner etc. maar dan betaal je ook (veel) meer...!!!

Als basis onderkomen om de Ardennen te verkennen, is het gewoon prima, wat de vorige posters ook beweren...!!

1 puntje van kritiek...er is Nooit een douchegordijn, zodat alles nat is na het douchen....

Desondanks, volgend jaar weer touroperator ( en we hebben geen aandelen, en zijn ook geen personeel van ze.!!).

Enkele tips: Kayakken over de Lesse ( zeer spectaculair..!), karten in Mariembourg, WWII museum en monument in Bastogne, winkelen in Namen, wandelen in park Furfooz, etc.

Vencimont heeft een splinternieuwe Friterie, voor de onvervalste Belgische Frieten!

Boodschappen haalden we bij de Aldi en Lidl in Beauraing.

Wij hebben ons met onze zoon van 13 jaar, prima vermaakt in Village des Vacances Vencimont.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Nooit en te nimmer weer...

Annelies, 5-10-2016
  • Onderkomen3

Wij hebben onze vakantie in augustus op dit park doorgebracht, samen met onze kids van 4 en 1 jaar. Bij aankomst was de mevrouw van de receptie vriendelijk, maar stak hele verhalen af over studenten die bepaalde onderdelen in en om het huisje vernield hadden. Niet heel interessant, los het gewoon op vóór de volgende vakantiegangers aankomen.

Toen we 'ons' huisje binnenkwamen (nr. 39) en onze jongste over de vloer hadden laten kruipen, waren zijn handen, voeten en knieën pikzwart. Oké, dat probleem hebben we bij andere parken ook. Overal geveegd en gesopt: alle kamers, doekje door de koelkast en over het fornuis. Resultaat: 5 emmers vol pikzwart water....

Op de volgende dagen moesten we dagelijks flink vegen en kwam er erg veel troep van de vloer. Uit nood zijn we dagelijks hele dagen op pad geweest. Na 1,5 week kwamen we er achter dat dat witte 'stof' dat overal op de voegen van de vloer zat, dus geen stof maar Schimmel was!! Sterker nog: binnen één dag is de schimmel 1 cm(!!) gegroeid, nadat we grondig hadden schoongemaakt. Het is jammer dat we hier geen foto's kunnen laten zien...maar dat was voor ons de druppel. Schimmel is hartstikke ongezond en zéker voor baby's die over de grond kruipen! Aangezien de receptie twee(!!) dagen gesloten was, hebben we de dame op het noodnummer moeten bellen. Ze leek niet erg onder de indruk van ons verhaal en praatte er gewoon overheen, zoals met de meeste dingen. Wij zijn in ieder geval ter plekke vertrokken. De borg hadden we na 4 weken terug.

Ons zoontje heeft 1,5 week niet kunnen kruipen, door de schimmel in het huisje en het grind rondom het huisje. Resultaat: een chagrijnige baby....onze dochter heeft nog een brandwond opgelopen door de werkelijk glóeiendhete badkraan...het water in de boiler was veel hoger dan zou mogen.

De slaapplaatsen waren ook bedroevend slecht. Wat waren wij blij dat we ons eigen beddengoed hadden meegenomen! Wel hadden we een 'gerenoveerde' badkamer, want bij ons hingen de tegels nog aan de wand en waren de voegen nog schoon. Het schimmel zat echter ook daar achter de wc-pot en de boiler.

Het park zelf is prachtig en heeft een prima speeltuin voor kleine (lees: t/m 6 jaar?) kinderen. Omgeving is ook prachtig. Aanraders zijn Dinant, Bouillon, La Roche en het wildpark van Han sûr Lesse. Wij hebben België nu wel gezien en op dit park komen wij nooit meer terug. Een primitieve vakantie: geen probleem. Een huisje met ongezonde leefomstandigheden: toch wel degelijk een probleem! Jammer van die €35,- schoonmaakkosten....degenen die hier een positieve review geplaatst hebben, mogen beseffen dat ze geluk gehad hebben. Het feit dat het allemaal niet zoveel kost, zou niet uit moeten maken. Of je nou €50,- of €500,- per week moet betalen: het huisje moet schoon en netjes zijn. Daar betaal je tenslotte extra voor!!

TIP: maak bij aankomst een foto van de meterstand!! Wij zouden bij aankomst volgens hun meting en de werkelijke stand, al meer verbruikt hebben dan we in totaal in 1,5 week gedaan hebben. Gelukkig hadden wij de foto's wel gemaakt...

Conclusie: werkelijk een práchtige omgeving, en op het eerste gezicht een mooi park. Maar de huisjes.....ze zijn werkelijk niet met goed fatsoen te bewonen. Voor ons dus nooit meer naar dit park. Volgend jaar maar weer lekker naar Duitsland, want het kán wel schoon zijn....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

tragisch!

Monique, 28-9-2016
    • Onderkomen1

Ongelooflijk smerig. De "matrassen"of wat daarvoor moet doorgaan zijn te uitgeleefd en vol vlekken, te smerig om op te liggen. Dit geldt ook voor de kussens. Servies te smerig om aan te pakken, pannen idem. Stoelen nat van het vocht, dus zitten lukt ook niet. Blijft over een gemeltseld bankje met een soort matrasje erop. Niet te doen. Badkamer en toilet onbruikbaar vanwege viezigheid. Overal haren en vieze strepen. Brrrr.

Meteen vertrokken. Bij beklag per email (bij receptie was men al naar huis blijkbaar) kregen we geen enkele reactie. Ook niet na 3x. Schandalig! Wel werd gebruik van electriciteit van de borg afgetrokken. Welke electricitiet, we zijn 1 1/2 uur binnen geweest. O ja, 1x de ijskast geopend en heel snel weer dichtgedaan. Er groeide schimmel in. Dat zullen de kosten zijn geweest.

Ik ben altijd een fanatiek kampeerder geweest en heb heel wat afgezien in mijn leven, maar vergeleken bij deze gore hut was het peanuts. Blijf er verre van en boek iets degelijks.

Gereisd met partner in september 2015

Nog erger dan het woord " verschrikkelijk"

Nijenhuis, 23-9-2016
    • Onderkomen1

We hebben deze accomodatie geboekt bij een website.

Bij aankomst dachten we een leuk huisje mooie omgeving.

Bij het openen van de deur kwam ons de schimmel lucht al tegemoet. Terwijl we bij boeken duidelijk gevraagd hebben is het er vochtig omdat een zoon bij ons astma en copd heeft.

Er werd duidelijk gezegd nee hoor ze zijn droog en goed onderhouden

De schimmel zat echt overal. Hoezo droog????

Je moet 35 euro schoonmaak kosten betalen. Het huisje was totaal niet schoon overal lagen haren overal viezigheid op de vloer. Douche kon je niet gebruiken omdat je moest zitten in de badkuip wat onzettend vies was. tegels lagen los kit rand hing erbij. Wc zat los je moest bang zijn dat je niet met pot en al omviel. Keukenblok vies kapot. Je moest er niet te veel aankomen anders viel het van de wand. Bedden zeer slecht. Meubilair kapot en vies. Dit alles gemeld bij de receptie. Deze mevr zegt nu bij hoog en laag dat we niets gemeld hebben. Klacht door gegeven bij heerlijke huisjes deze hebben contact gezocht bij de receptie van het park. Nu kregen we een vergoeding van 10% wat een lachertje is met kosten wat we nu gemaakt hebben omdat mijn zoon er zo ziek van geworden is dat hij in het ziekenhuis is beland. Erg leuk zo'n vakantie. Jammer dat heerlijke huisjes het probleem wegschuift terwijl we bij deze maatschappij geboekt hebben. Ik kan uw wel zeggen nooit meer naar dat vakantiepark. En al helemaal nooit meer een boeking via deze website

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Verwaarloost park

Herman, 21-8-2016
    • Activiteiten3
    • Onderkomen3

Mooie omgeving jaer voor het verwaarlozen van zo'n park
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

twijvel geval maar niet slecht

davidra1976, 4-8-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen6

samen met mijn vriendin en haar kinderen van 9 en 12 een midweek geweest.

wel goed:

ruimte, parkeer gelegenheid, rust, bbq.

we hadden een kapotte tuintafel maar naar een melding kregen we snel een iets nieuwere.

niet goed:

matrassen, bedden.

misschien verstandig om een kleine investering te doen in nieuwere bedden met betere matrassen..

dan kom ik zeker terug.

vreselijke lekkere slager in het dorp met heerlijke echte paté

bakker 50 m verder met heerlijk brood.

we hebben wel mensen gehoord mbt muffe luchtjes maar een luchtverfrisser doet wonderen...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Vréééselijk

Jansen de Wit, 3-8-2016
    • Onderkomen1

Na al eens allerlei ellende in Oignies te hebben meegemaakt vonden we dat een ander park nog een kans zou moeten krijgen. Maar helaas: een ezel stoot zich in het gemeen....

Een niet schoongemaakt, muf stinkend huis dat vol lag met haren van de voorganger. Beslist niet schoongemaakt terwijl je wel 35 euro betaald. De matrassen zaten vol vlekken waarvan we ons niet durfden afvragen wat het zou zijn. Dekens idem dito. Eigenlijk hetzelfde met de meubelen. Een bad nemen hebben we niet gedaan want ik ga niet in de schimmel zitten. Toilet spoelde nagenoeg niet door. Alles, maar alles was klam. Dat werden onze kleren ook, dus na 3 dagn weer naar huis. Van enige tegemoetkoming in de kosten kon geen sprake zijn, sterker nog, we moesten belachelijk hoge electra kosten betalen terwijl we dat niet gebruikt hadden. En ook nog een schoonmaakkosten, terwijl juist IK de boel heb schoongemaakt.

Zeer onsympathieke benadering, zeg maar onbeschoft. Nooit meer Ourthe en Somme. Het is een belediging voor de klant!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer!!

Anoniem, 1-8-2016
    • Onderkomen1

Wat ze laten zien op de site aan accommodatie is NIET wat je krijgt.

op de foto's staat een leuk vrijstaand huisje met een redelijk net interieur.

Wij kwamen ons huisje binnen, en alles behalve dat wat er op de foto's stond.

De zithoek bestaat uit 2 gemetselde stenen muurtjes met daarop matrassen.

de open haard en de bij behorende muur is zwart.

de rookmelder die beloofd wordt is nergens te bekennen.

schimmel in het huisje.

Tegels van het bad missen, kit rand zit los, de douchekop kan niet opgehangen worden. deze kon je uit de muur trekken.

het ruikt er naar zweetsokken.

Electirciteit moet achteraf betaald worden, kijk hier goed naar want daarin wordt je ook opgelicht.

Dit alles bij de receptie aangegeven, die weet van alles maar doet er niks mee.

ze keek er zelfs niet raar van op dat wij de volgende dag weer naar huis gingen,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

nooit meer, no go zone. walgelijk/

wesley kooi, 3-6-2016
    • Activiteiten2
    • Onderkomen2

Ik ben er geweest met school, we werden in groepjes verdeeld. we komen binnen, roken we een hele zure muffe lucht. oude meubels die stonken. kapot apparatuur. schimmel in de badkamer. overal oude haren(bijvoorbeeld in de bestek-la). krakkemikkige sloten. vieze lakens en een nogmaals overal haren en gebruikssporen. IK raad u aan: Ga hier nooit heen.
    Gereisd met vrienden in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vencimont bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vencimont in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vencimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vencimont scoort een 5.3 uit 10 op basis van 127 reviews.