Hotel Moulin de Boiron ***

Moulin de Boiron

143 reviews over Hotel Moulin de Boiron in het Nederlands

Een zeer goed driesterrenhotel

Katrien Vandenbroeck, 13-11-2016

Mooi hotel met super ligging aan twee meren, kamer basic ( vooral de badkamer een beetje gedateerd) maar alles proper. Heel goede service en super lekker gedineerd. Ontbijt eenvoudig maar in orde.
Gereisd met partner in november 2016

Mooie ligging - kamers aan vernieuwing toe !

A.S., 8-8-2016

- Hotel is rustig gelegen aan het meer !

- Mooi terras (bij mooi weer )

- Kamer viel tegen - op de muren veel zwarte plekken van vochtigheid, tapijt ook veel vlekken - rook ook wat muffig

- badkamer - veel tegels gekraakt en douchekraan lekte

- tubes douchezeep/shampoo werden niet aangevuld

- goede bedden

- maaltijden simpel maar goed

Gereisd met partner in juli 2016

Prima verblijf op een prachtige lokatie

ab & katja, 12-6-2016

Historisch gebouw prachtig gelegen aan een vismeer. (Dus heel geschikt voor visliefhebbers. Zijn wij niet) Een mooie wandelomgeving. Vriendelijke en behulpzame mensen met heerlijk eten. Geen negatieve opmerking.

Voor een 3-sterren hotel een uitstekend adres.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Moulin de Boiron bij:

Aanrader voor een actieve vakantie!

Daan Voermans, 26-4-2016

Als je een actieve vakantie zoekt, is dit de locatie. Er zijn veel verschillende wandel- en mountainbike routes uitgestippeld in het gebied, en perfecte service voor mountainbikeverhuur (hier moet je wel wat frans voor kunnen spreken). Het personeel is erg vriendelijk, en hierbij spreken de meeste ook Nederlands.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Logeren in de natuur, maar mét luxe

Mikkies, 17-8-2015

Ondanks tegenvallend weer prima vermaakt in dit historisch monument. Terraskamer met uitzicht op meer, waar ook zéér grote karpers (>1 mtr.) werden gevangen. Heerlijk wandelgebied met rondom bossen e.d. Voor hapje en drankje kan je prima terecht in de brasserie & 's avonds lekker eten in het restaurant. De dagmenu's & menu de Boiron zijn aan te bevelen, lekker met een flesje wijn erbij. Alleen 's avonds niets te beleven, niemand in de brasserie (veel ouderen die erg vroeg naar bed gingen). Maar PRIMA hotel, locatie en bediening.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooi hotel, jammer van geluidsoverlast

Faye, 12-7-2015

Als je aankomt zie je hoe mooi en rustig het daar is. Echter, alle dagen hebben wij last gehad van een snoeischaar. Heel storend en verpestend voor je rust. In de omgeving is er met name s avond niets te doen, zelfs niet mogelijk om een lekker Belgisch biertje te drinken, alles is dicht.. Bouillon is een aanrader maar verwacht weinig van horeca of winkels. Het is nogal verpauperd. Heel jammer want als je binnenkomt oogt het erg authentiek en leuk. Het avondeten in ons hotel was culinair te noemen, erg lekker, maar de lunchkaart was erg summier en erg duur. De bedden zijn top! en het ontbijt was goed en lekker maar werd niet goed bijgehouden, zodat je om negen uur al naast een aantal dingen zoals eitjes en stokbrood viste. Het personeel en manager waren erg aardig.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige omgeving en vriendelijk personeel

Isabelle De Bock, 5-3-2015

Het was een zalig verblijf en we keren zeker terug!
Gereisd met partner in januari 2015

Heel gezellig! Vriendelijk personeel!

kkkkk, 5-3-2015

Het eten was lekker en ik kom zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Aanrader

Anneleen, 24-11-2014

Heel fijn weekend gehad.

Super vriendelijk personeel (ook met alle probleempjes van een 9 maandertje)

Leuke zithoekjes, fantastische omgeving (zeker in de herfst).

Gereisd met partner in november 2014

Prima hotel

A.Kooman, 5-10-2014

We zijn 2 nachten in het hotel geweest met vrienden. Het is ons heel goed bevallen. Mooie en rustige ligging, prima service, goede kamer met mooi uitzicht, leuk terras.

We hebben heel lekker gegeten. Het eten was zo goed dat we ook de tweede avond in het hotel hebben gedineerd.

De kamers (in het oude deel van het hotel) was niets op aan te merken. Schoon, redelijk groot en sfeervol, met goede badkamer en prima douche.

Op de kamer was een waterkoker met koffie en thee aanwezig.

We werden bij aankomst in het Nederlands te woord gestaan. Het personeel spreekt bijna uitsluitend Frans, maar ze doen heel erg hun best om iets van het Nederlands te maken. Dus taalproblemen waren er niet.

Kortom ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar. Ook omdat de omgeving prachtig is. (Bouillon, rivier Semois etc.)

De koffie in het hotel krijgt van ons een extra eervolle vermelding, die was heerlijk.

Gereisd met vrienden in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Moulin de Boiron bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moulin de Boiron in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moulin de Boiron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Moulin de Boiron scoort een 7.97 uit 10 op basis van 143 reviews.