Landhuis Le Massinet *****

9,3

17 reviews over Landhuis Le Massinet in het Nederlands

Fantastisch.

Mieke Van Caenegem, 15-7-2017

Ik vond daar alles goed , de vriendschap van de eigenaars , het prachtig domein,

een mooi en gezellig interieur.

Een goed gezelschap van 18 personen, veel plezier gehad.

Wij verbleven daar op uitnodiging van Lieve en Sim met hun familie ,zij zorgden voor de nodige drank en eten en bovenop hadden wij 3 zonnige dagen.

Een prachtig en onvergetelijk week-end .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Dit was in alle opzichten een succesverhaal.

Annita Luyten, 4-10-2016

Wij waren allen zeer enthousiast: van de jongste (7 jaar) tot de oudste (73 jaar). Wat een rust, wat een luxe, het was puur genieten. De zeer stijlvol, ruim ingerichte vertrekken, de netheid, de gastvrijheid en jovialiteit van de eigenaars, alles heeft ertoe bijgedragen dat we enorm genoten hebben zowel binnen als buiten.
Gereisd met vrienden in september 2016

voor herhaling vatbaar

machteld staes, 5-7-2015

De oase van rust overviel ons, ook het mooie interieur met ruimte rondom was heerlijk. Kortom, zeer geslaagd.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Eindelijk onze vaste stek gevonden!

celine vanderhaeghen, 2-3-2015

Na jarenlang op vakantie gaan in de Ardennen moeten we niet meer zoeken naar een bestemming. Rust, natuur, ruimte, kwaliteit en comfort... Massinet heeft het. Speeltuigen voor de kinderen, jeux de boules voor de volwassenen. Mooie slaapkamers en propere badkamers, wat wil je nog meer? wij vinden het een aanrader voor een weekendje weg!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Paradijs voor iedereen!

Anoniem, 3-9-2013

Na een leuke ontvangst (met drankje) kregen we onze mooie kampersteur zien! Dit is toch wel iets anders dan wat wij al hebben gezien in de Ardennen, stijlvol, luxe en vooral hygiënisch! Een prachtig groot terras waar we met de ganse familie lekker hebben gebarbecued, prachtig groot domein met reusachtige vijvers!

kortom, correct ontvangen, perfect verblijf en leuke eigenaars.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Absoluut paradijs

Delcroix, 2-9-2013

Wij komen al drie jaar op een rij op vakantie in Le Massinet en zoals elk jaar weer was het perfect! De omgeving is prachtig, de eigenaar draagt er enorme zorg voor en dat zie je eraan! We konden weer lekker vissen met de kleinzonen dankzij het zalige weer. Maar zelfs toen het weer even tegenzat was het gezelligheid troef want het is zo warm ingericht en toch plaats genoeg om met heel de familie te tafelen en bij te praten terwijl de kinderen fijn kunnen spelen! Het is en blijft een absolute aanrader. Prima gepoetst, heel netjes een aangenaam ontvangst zoals steeds! Wij komen volgend jaar weer!
        Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Nooit meer!

Mathias De Beucker, 26-1-2013

Het domein en het verblijf waren mooi.

Jammer dat de jacuzzi stuk was. Groot was de teleurstelling toen er geen actie werd ondernomen om de jacuzzi te herstellen of geen geste werd gedaan door vb korting te geven, je hebt immers gekozen voor een duurdere klasse.

Ook hebben we gekozen om te betalen voor de schoonmaak. Raar is dat je dan verwijten krijgt dat de vakantiewoning vuil was. Niet abnormaal dat wanneer 10 mensen een week op vakantie zijn dat de schoonmaakploeg dan werk heeft. Extremen waren er echter niet, door de week is het huis regelmatig schoon geveegd.

Ook het intrekken van de waarborg voor een gebarsten raam in de kachel is schandalig. Bij aankomst was er al een raampje gebarsten in de kachel van het grote vakantiehuis. Dat er tijdens ons verblijf een tweede raampje gebarsten is doet eerder de kwaliteit van de kachel in twijfel trekken dan het gebruik door de huurders.

De verhuurders zijn niet klantvriendelijk en de accommodatie was niet in orde!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

schitterende locatie

BROUWERS, 16-12-2011

we verbleven van 2 december tem 4.

na bijna 6 maanden 'zomer' hadden we de pech dat het een gans weekend heeft gegoten.

als je toekomt in het duister en de automatische poort bediend, dan waan je jezelf een kasteelheer Wat een overweldigend zicht zo'n verlichte oprijlaan van meer dan 500 m.

als je de parking bereikt zie je een klein 'kasteeltje' met 2 prachtig gerestaureerde bijgebouwen. nog nooit een huisje in de ardennen gehad van deze kwalitiet en die uitstraling

de aankleding is mooi en modern, alles is voorzien.

een aanrader voor wie de absolute rust zoekt !!

prachtige terrassen buiten, maar wegens zware en constante regen niet gebruikt

samengevat 'De moeite waard' een aanrader.

Gereisd met vrienden in december 2011

Geweldig vakantiewoningen!

van dessel, 25-6-2011

Dit domein is super!

Woningen ingericht met alle comfort,wij hadden geen problemen met akoustiek.

Jongens met wat ben je dan aan het muggenziften.Of gewoon jaloers?

Alles zoals het zou moeten zijn.

Wij gaan met vrienden en kleine kinderen voor de vierde keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

gewoon geweldig

groep gasten, 26-4-2011

vakantiewoningen zoals ze allen zouden moeten zijn!

gewoon TOP

Eigenaars leuke mensen die steeds in de weer zijn om de woningen en domein te onderhouden.

Nies is hen te veel om het naar onze zin te maken!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Le Massinet in Gedinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Le Massinet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Le Massinet scoort een 9.33 uit 10 op basis van 20 reviews.