Uitstekend

4 reviews over Hotel Surlemont in het Nederlands

Ferry en Jolanda, 15-5-2008

Een prachtig gelegen hotel midden in de weilanden.

Wij hadden de standaard kamer met douche gekozen, deze was zeer verzorgd en had een schitterend uitzicht.

Als je iets meer betaalt en kiest voor kamer met bad is de kamer bijna 2 keer zo groot en is je bed ook groter.

Het ontbijt was prima en lekker.

In deze omgeving zouden wij zeker een ieder dit hotel aanraden!

Gereisd met partner in mei 2008

PIENS, 8-10-2007

Mooi gerestaureerde hoeve op een goede ligging.Mooie ingerichte studio's!Prijs met ontbijt is wel naar de dure kant 58 euro.
Gereisd met partner in oktober 2007
?

Ton en Dinie van Duren, 7-5-2007

Voor onze huwelijksreis hebben we in februari al een kamer geboekt bij dit Hotel. In de bevestiging vroegen ze akkoord voor een duurdere kamer waar wij mee instemden. OP 7 mei, dag van vertrek, worden we gebeld net voordat we wilden vertrekken. Doordat het Hotel 2 seminairs heefr gepland is er voor ons geen ruimte meer voor een 3e overnachting. Er werd geen oplossing aangeboden want die was niet. Ze zaten vol door de seminairs. Alsof ze dat niet eerder hadden kunnen melden. Nu is het te laat om nog iets anders te boeken. De huwelijksreis gaat dus niet door. Bovendien toen ik te kennen gaf hun reden niet te accepteren werden we ineens in het Frans op onbeschofte wijze te woord gestaan en werd er de hoorn opgegooid door de medewerkster van Surlemont. M.a.w. boek liever iets anders wanneer je zeker wil zijn van je verblijf. 3,5 maand van te voren boeken geeft geen garantie bij Surlemont.
      Gereisd met partner in mei 2007

bpvandermark, 10-2-2007

wij hebben zijn hier een aantal dagen geweest heel leuk en gezellig alleen was de receptie vroeg dicht en waren ze aan het verbouwen in een ander gedeelte van het hotel we moesten onszelf vermaken maar de omgeving leent zich daar uitstekend voor
      Gereisd met partner in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Surlemont in Ciney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Surlemont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Surlemont scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.