Vakantiehuis La Grange d'Ychippe ***

Vakantiehuis La Grange d'Ychippe
La Grange d'Ychippe
8,8

8 reviews over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe in het Nederlands

Heerlijk rustig en actief weekend

Hetty, 22-9-2017

Heel mooie en mooi gelegen accomodatie, er is zoveel te doen in de streek !.. Alle informatie over het vakantiehuis, de omgeving enz perfect tweetalig aangegeven, chapeau voor de eigenaars !
Gereisd met vrienden in september 2017

Een prachtige plek met alle comfort!

Monique Neuts, 3-8-2017

Een prachtige plek met alle comfort! Rust, zalig uitzicht, mooie wandelingen en het domein van Chevetogne op wandelafstand. Een paradijs voor kinderen met speelgoed voor binnen en buiten. We beleefden een heerlijk verjaardagsWE met familie en vrienden! Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel leuk!

Martine, 23-5-2017

Heel leuk met kinderen - enorm veel speelgoed. Ruime kamers. Prachtige streek.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Fantastisch verblijf

geert schoenmaeckers, 11-1-2017

Ruime slaapkamers. goed ingedeeld

Alles voorhanden.

Eigenaars heel hulpzaam

Rechtstreeks via eigenaar is goedkoper dan via de andere sites.

We komen zeker een keer terug

Mooie omgeving.

De woonkamer is voor 12 personen iets aan de kleine kant, maar dit heeft de sfeer niet beinvloed.

Gereisd met vrienden in januari 2017

prima verblijf voor onze groep

Eddy, 16-1-2016

sober en degelijke gite. Hier en daar binnen wat opletten dat je hoofd of tenen niet stoot.

Mooie, glooiende streek. Wandelafstand van station Chapois.

Met 10 venten ons 28ste mannenweekend doorgebracht in de gite.

Alles voorhanden wat wij nodig hadden. Ook dichtbij station, 20 minuutjes stappen.

Ciney ook te voet prima bereikbaar langs rustige wegen waarbij je kasteel van Leignon passeert. Je hebt de auto niet nodig om er te geraken noch om de buurt te ontdekken!

Valérie en Thomas hebben ons winkellijstje netjes afgewerkt en alles stond in de gite bij aankomst. Dikke merci.

Horeca in Ciney ook dik in orde.

Wij kunnen het weten ;)

Vergeet ook niet langs te gaan in café "Chez Titine" vlak bij de kerk in Chapois.

Uniek dorpscaféetje waar ook wat kledij verkocht wordt.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima verblijf met vrienden en de kids

Bart, 30-7-2015

Mooi huis met ruiime slaapkamers en prachtig uitzicht op het landschap. Enkel de leefruimte is misschien wat krap als er bij slecht weer enkele kids doorcrossen maar die zet je dan gewoon in de speelkamer boven :). Vriendelijk onthaal met duidelijke uitleg. Alles is ook aanwezig in het huis, zelfs als je met de kinderen komt hoef je niet veel mee te brengen: er is speelgoed in overvloed, bedjes, kinderstoelen, een babybox zelfs een buggy staat ter beschikking. Ook voor grotere kinderen (en de papa's :)) is er vanalles voorhanden.

De ecologische aanpak wist ons ook zeker te bekoren.

Gewoon goed dus!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
    Valérie en Thomas, Propriétaire, 1-8-2015

Hallo,

Wij willen u bedanken voor deze zeer positieve en warme waardering. Het is heel belangrijk voor ons dat de families (ouders en kinderen) kunnen genieten van hun verblijf in onze regio. Daarom wordt alles geregeld zodat iedereen geluk zal vinden. We zijn ons ook bewust van de grenzen van de binnenruimte.

Dank u voor ons milieumanagement van het huisje aanvaarden.

U bent van harte welkom om Ychippe.

een kindvriendelijk verblijf

Maggy Van de Vondel, 5-11-2014

De giterie is prachtig gelegen, vlakbij een schitterend domein waar je gerust twee dagen op ontdekking kunt gaan.

Het huis zelf is goed ingericht en voorzien van alle mogelijke comfort. Vooral het aanbod voor kinderen is groot. Speelgoed, boeken - frans/ned- van alles is er genoeg. Er is een complete ruimte voor kinderen ingericht. Er zijn spellen in overvloed voor zowel binnen als buiten. Voor gezinnen met kinderen een echte aanrader.

Ook hun ecologische visie/aanpak is goed uitgewerkt en staat overal duidelijk vermeld.

Het ontvangst is hartelijk, de eigenaars staan klaar om te helpen. Gemakkelijk dat ze ook duidelijk Nederlands praten.

Wij hebben een schitterend weekend gehad ( een groep met gezinnen met kinderen en ook enkele oudere personen )

Het enige minpunt is dat de derde tweepersoonskamer bestaat uit twee smalle bedjes met geen goed matrassen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014
    Valérie Vanheer, Propriétaire, 12-11-2014

Hallo mevrouw Van de Vondel

Dank u voor uw zeer positieve en gedetailleerde beoordeling . Inderdaad, het onthaal van onze gastheren, vooral van de gezinnen, en het behoud van de natuur zijn de kenmerken van ons huisje.

U bent de eerste negatieve commentaar op de bedden en matrassen (single bedden op de eerste verdieping). Dank u voor ons te laten weten. Ik ben me bewust van de beperktheid van hen. Ik ben van plan ze veranderen om zo snel als ons budget het toelaat.

U bent van harte welkom op La Grange Ychippe

Duurzame eenvoud siert!

bernadette jansen, 15-11-2013

Een fijn gezinsweekend doorgebracht met 12 personen.

Vriendelijke en correcte eigenaars; in het Nederlands te woord gestaan.

Leuk om weten de filosofie van de eigenaars die opteren voor heel milieubewust en duurzaam om te gaan met wat de aarde ons leent.

Ruime slaapkamers en nieuwe badkamers. De keuken niet heel ruim maar zeker voldoende potten en pannen en borden enz...

Prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013
    Valérie Vanheer, Propriétaire, 12-11-2014

Mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor dit zeer positief beoordeling.

U bent welkom op de Grange Ychippe.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Grange d'Ychippe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Grange d'Ychippe in Ciney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Grange d'Ychippe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Grange d'Ychippe scoort een 8.79 uit 10 op basis van 13 reviews.