Hotel Château de Jannée

Hotel Château de Jannée
Château de Jannée

1 review over Hotel Château de Jannée in het Nederlands

fantastische bed en breakfast !

marijke favril, 22-11-2012

Mijn vriendin en ik hadden de suite gehuurd voor twee dagen en we zullen er nooit spijt van krijgen! We werden heel hartelijk en warm (letterlijk en figuurlijk) ontvangen door de charmantste kasteelheer (tot nu toe) en de kamers waren superbe!!! De beste bedden, alles van zeer goede kwaliteit, prachtige gordijnen, rustig interieur.

Het ontbijt was heerlijk met alles erop en eraan.

Een mooi uitzicht vanuit de kamers en een immens park met verschillende vijvers en dieren om in te wandelen.

Het enige minpuntje was het geluid van de autoroute, niet overdreven, maar 's nachts was het stil. Trouwens, er zijn oneindig veel mogelijkheden om in de buurt in stille bossen te gaan wandelen; kortom, we gaan zeker terug!

Gereisd met vrienden in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de Jannée in Ciney, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de Jannée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Château de Jannée scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.