Camping Des Lacs **

Des Lacs
4,5

Matig

2 reviews over Camping Des Lacs in het Nederlands

Deze camping zou gesloten moeten worden

carola, 12-8-2009

In een woord slecht.

Wij een gezinnetje heeft hier een overnachting gestaan, te vies voor woorden.

Als je aan komt denk je best aardig, zwembadje, oud speeltuintje, jeu de boules baantje. Maar als je een plaats toe gewezen krijgt, wordt je door een dronken vent naar je plaats gebracht, zegt dat je zo moet staan en niet anders, hij blijft zelfs staan kijken tot je de pootjes uitgedraaid hebt en het stroom hebt aangesloten.

Later bleek dat hij ons, bij iemand anders op de plek had gezet.

Dan niet te spreken over een keet waar de toiletten in zaten, je moest eerst door de vliegen heen om daar te komen. De urinoirs kon je zelfs niet doorspoelen, want deze waren niet eens aangesloten op het water. Echt goor allemaal.

S' morgens maar weer heel vroeg weggegaan, en bij de dichtstbijzijnde tankstation onze behoefte gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Paul Lanssens, 26-8-2006

Camping Des Lacs is vooral voor stacaravans. Ernaast heeft de eigenaar een terrein voor trekkers. Hier is het sanitair beperkt tot een vervallen werfkeet waarin toiletten geplaatst werden. Om te douchen of te wassen moet je 250m wandelen naar het sanitair van het sta-gedeelte. Drinkwater vind je bij een centrale kraan (opmerking: gans de week bleef de afvoer verstopt). Er is ook een "magasin" maar dit werd tijdens ons verblijf van 12-18 augustus 2006 niet geopend. De status van *** wordt bekomen dank zij het zwembad: niet groot, maar quasi ongebruikt want onverwarmd (18°, maar voor mij geen probleem). Pluspunten zijn de prijs (15 euro, incl. douches en elektr.) en de ligging op 1 km van de Lacs de l'Eau d'Heure. Er is duidelijk gebrek aan organisatie en onderhoud, maar wie daar geen probleem van maakt kan hier terecht aan een lage prijs voor mooie wandelingen, fietsritten of watersport.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Lacs in Cerfontaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Lacs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Des Lacs scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.