Vakantiepark Landal Les Etoiles ****

Landal Les Etoiles
8,1

• Onderkomen8,3
  • Activiteiten7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Landal Les Etoiles bij:

638 reviews over Vakantiepark Landal Les Etoiles in het Nederlands

Niet landal waardig

Bos, 16-9-2017
  • Onderkomen3

Komen afspraken niet na, huisje met voorkeur geboekt, bij receptie wisten ze van niks

Wifi zeer slecht

Geen waterkoker

Niet schoon, haren in doucheputje

Vieze rioollucht bij gebruik water in de keuken

Krakende vloeren, slecht werkende deuren

Enige goede is prachtige omgeving, maar hele slechte wegen

Bediening in restaurant goed, vriendelijke jongen

Gereisd met partner in september 2017

Een geweldig park waar je echtvtot rust komt

Landal les etoiles, 15-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het park is geweldig. In de omgeving is veel te doen als je van wandelen en avontuur houd. Maar aan het einde van de dag eten in het restaurant is een mooie culinaire afsluiting van de dag. Proficiat aan de kok en de bediening. Goed gedaan Mitchell
Gereisd met partner in september 2017

Op veel fronten prima (ook wat minpuntjes)

Fam. Dirkse, 11-9-2017
  • Onderkomen7

Wij hebben een prima week gehad in bungalowpark Les Etoiles, De ligging van het park is prachtig, de huisjes staan op bescheiden afstand van elkaar en de service (verse broodjes!) is prima. De omgeving is prachtig en er is meer dan genoeg te doen.

Wij waren bovendien zeer te spreken over restaurant La Bonne Heure dat boven bij de receptie zit. Het is even klimmen, maar wij vonden dat (echtpaar met twee kinderen van 11 en 14) niet erg. Ik kan me wel voorstellen dat het met kleine ukkies een onderneming is. Het eten, de bediening, het uitzicht: het is in alle opzichten uitmuntend!

De minpunten: ons huisje was niet schoon! De kraan en wastafel waren niet schoongemaakt. Ook de koelkast en keukenkastjes waren aan de aandacht van de schoonmaakploeg ontsnapt. Tel daar een afgekloven lollystokje in de slaapkamer bij op en onze eerste indruk was niet al te best.

Ook jammer dat een zekere hondenbezitter niet de moeite wilde nemen om de grote boodschap van haar viervoeter op te ruimen en haar honden steevast los liet lopen (wat niet de bedoeling is en dat lijkt me met spelende kids ook logisch).

Het zwembad en voetbalveld zijn duidelijk aan vervanging toe. Het voetbalveldje (betonnen ondergrond) is uitermate glad. Best pijnlijk, ondervond onze zoon die flink onderuit ging.

zeer prettig verblijf.

C. S. Castelijn, 9-9-2017
  • Onderkomen6

Goed eten in het restaurant met goede,snelle service en vriendelijke bediening.

In het huisje was een hoop stuk, zoals lampen, elektrische sierhaard en ratiator. Dit is wel aangegeven aan de receptie en er werd een oplossing voor geboden.

Gereisd met vrienden in september 2017

Prachtig park

Fam. van Wijk, 4-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie omgeving met voldoende activiteiten op en rondom het park.

Goed onderhouden huisjes, alles is aanwezig.

Restaurant met goede service en heerlijk eten!!

Vissteiger bij het park is oorspronkelijk een aanlegsteiger voor de boot richting Dinant en duidelijk geen vissteiger.

Wel kun je in de buurt voldoende plekjes vinden om te vissen.

Verder leuk en goed verblijf gehad!

Heerlijk in de natuur.

Maja, 30-8-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Mooie alleenstaande chalet, mooi uitzicht. Kon iets schoner
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Genoten maar wel opmerkingen

Aniek Schutrups, 29-8-2017
  • Onderkomen7

De omgeving is geweldig mooi! Maar het huisje wat minder. Qua schoonmaak niks op aan te merken vergeleken met andere landal huisjes. In ons huisje hadden we geen stroom in de slaapkamers en de wc deur kon niet op slot. De vloer kraakte aan alle kanten en als je warm water gebruikte hoorde je dat door het hele huisje. In de douche was na 5 minuten al het warme water al op. Bij kindvriendelijk heb ik een 5 neergezet omdat het hele park schuin loopt. Je moet ook een kilometer lang ongeveer 12% omhoog lopen om bij het restaurant (die veel te duur is) en de receptie te komen. Dat wil zeggen dat je niks kon doen zonder in de auto te stappen wat wij vrij hinderlijk vonden. Verder is er in het dorp Hastiere waar je waarschijnlijk door komt als je arriveert een grote spar. Wederom moet je daar komen met de auto. Verder een topvakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige omgeving, maar erg commercieel park

Van den Bogert, 26-8-2017
  • Onderkomen8

We hadden een compacte maar bijna complete vakantiewoning (we misten een parasol, broodrooster en 2e koekenpan). Pluspunten: prachtige natuur, veel te doen in omgeving: grotten van Han (indrukwekkend, wel erg lange wachtrijen en duur), de grotten van Hastière (veel rustiger, minder commercieel en je mag er zonder begeleiding doorheen), Citadel van Dinant, kajakken, en een grote supermarkt in het Franse Givet (12 km). Minpunten: de lange felle klim naar de receptie/restaurant en het park is erg commercieel. Na drie avonden diner en drankjes op het panoramaterras werden we de vierde avond verzocht het terras te verlaten omdat we alleen iets wilden drinken en men de plaatsen bezet wilde houden voor mogelijke gasten die kwamen dineren. De lijst met prijzen voor een per ongeluk stuk geraakt glas of bord in het huisje is aanmatigend. We troffen bij aankomst een vieze pleister in een van de bedden aan. Pinnen kan alleen bij kleine bedragen. Er zijn te weinig parkeerplaatsen direct bij de huisjes en we misten toch een beetje een buitenbad, maar dat was natuurlijk al van tevoren bekend.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Toffe vakantie met veel beweging.

Marnix L, 20-8-2017
  • Onderkomen9

De accommodatie was top en goed verzorgd. Het eten in het restaurant was zeer goed en een leuke bediening. Helaas waren er iets te weinig trappen richting de huisjes en moest je regelmatig veel klimmen. Voor de conditie was het wel positief.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

mooi park; enkele vraagtekens bij het huisje

Cees, 15-8-2017
  • Onderkomen7

Park en omgeving inderdaad aantrekkelijk. Huisje was schoon. Er was zelfs, hoewel niet aangekondigd, een vaatwasser. De woonkamer vonden wij erg donker en daardoor niet erg gezellig. Oorzaak zijn de kleine raampjes (smal en laag).

Merkwaardig zijn de ramen onder de dakrand.'s Morgens word je al snel wakker door het binnenvallende licht (die ramen kun je niet verduisteren). Schuin boven achter ons huis lag een pad en als iemand diep in de avond of aan het begin van de nacht daar parkeerde, scheen het licht van de koplampen vol in de slaapkamer (alsof een arrestatieteam een overval van plan was). Ik zou de architect van de woningen wel eens willen spreken....

Douche prima, veel wateropbrengst. Blijf er echter niet te lang onder, anders staan je familieleden letterlijk in de kou (het is een boiler)

Verder een onverkwikkelijke discussie gehad met de parkopzichter die (ik las het al eerder) best een workshop klantbenadering kan gebruiken. De man bedoelt het goed, maar komt erg bot over.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Les Etoiles in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Les Etoiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Les Etoiles scoort een 8.09 uit 10 op basis van 655 reviews.