Camping Les 3 Sources ***

7,4

53 reviews over Camping Les 3 Sources in het Nederlands

fantastisch

beyens, 10-7-2017

de camping is goed bezig alles netjes,lekker eten(en drinken)
Gereisd met partner in juli 2017

Mijn paradijs!

Marleen, 5-7-2017

Ik heb hier al 4 jaar een stacaravan en wil hier niet meer weg. De rust komt je tegemoet en de kids hebben het naar hun zin. Supertop!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Mooie en goede camping

Vermeire, 22-4-2017

Is een fantastische plaats mooie natuur vriendelijk verzorgd en de nieuwe uitbaters kantine zijn top lekker eten goeie service elke week is er iets gepland voor vertier vaste bewoners hebben een goede band met elkaar de uitbaters staan voor je klaar als er problemen zijn kinderen hebben een speeltuin goed onderhouden kan deze camping aanbevelen voor groot en klein
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Wij hadden hier zelf een stacaravan. Nooit meer

Fam Baert, 21-4-2017

Kom hier niet om je te ontspannen.

Wij hadden hier zelf een stacaravan. In het begin veel belovend.

Wel hier en daar wat verval en stort.

Daar kan altijd werk van gemaakt worden.

De uitbater is gierig denkt alleen aan eigen belang.

De camping zelf wordt niet genoeg verzorgd. Dit word meer gedaan door de vast kampeerders zelf. Ikzelf heb er ook uren staan werken voor het goede doel.

Nu weet ik wat dat goede doel is.De uitbaatster haar zakken vullen omdat ze dan geen personeel moet betalen.

Nachtlawaai is hier ook een feit. Tot 4 uur s'nachts lawaai van vaste/kampeerders.

Dan zeiden ze er amper iets op.

kapot wasmachine,droogkast,pingpongtafel.

onze zoon heeft de bovenlat van de voetbalgoal op zijn hoofd gekregen.

vuil in de speeltuin. kapot speelgoed buiten.

Wasplaats kan je de spinnenwebben niet tellen.

Waterkranen lekken. stenen vallen van de muur.

afvalberg.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Waardeloos!

Bert, 15-2-2017

Wij verbleven hier in september 2016, mooi weer, dus we dachten gezellig een weekje weg te gaan. We zijn na 1 nacht gevlucht van deze camping. Het ontvangst personeel was erg vriendelijk, ook in de kantine van de camping was het personeel erg vriendelijk en gezellig. Een echte goede binnenkomer, maar dat is verdwenen zodra je de blonde eigenaresse van de camping ziet. De manier waarop zij rondloopt is ronduit schandalig. Geen vriendelijk woord naar haar klanten. Ik heb gevraagd of ik een eurostekker kon lenen of huren, maar ik kreeg een keiharde nee te horen. Waarop de medewerker aangaf dat ik zijn privé stekker wel mocht lenen. Van ons een voldoende voor de camping, een dikke voldoende voor het personeel, maar door de air van de eigenaresse komen wij hier Nooit meer!!
Gereisd met partner in september 2016

Geweldige camping

Chantal, 20-1-2017

Deze camping is een echte aanrader.

Je zit overal dichtbij en er is genoeg te zien en te ontdekken in de omgeving.

Mooie omgeving om te wandelen.

Vriendelijk personeel, leuke campinggasten die altijd klaarstaan voor een praatje.

Fijne kantine met restaurant waar je voor weinig geld goed kunt eten.

Wij komen hier zeker terug in een ander seizoen.

Gereisd met partner in december 2016

Smerige en verwaarloosde camping! Absolute afrader

Erik, 9-8-2016

Helemaal eens met Jaap, Marissa en Tammy, in alle jaren dat ik heb gekampeerd heb ik nog nooit op zo'n smerige en verwaarloosde camping gestaan, het toilet gebouw inclusief douches waren de laatste maanden absoluut niet goed schoongemaakt, overal spinnenwebben en smeer aan de muren. En daarbij was het ook gewoon zwaar verouderd. Overal mistte er tegels en waren er tegels kapot en bij meerdere wc's waren de brillen kapot.

En toch vragen ze 1,5 euro voor een douchebeurt van ongeveer 3 minuten.

De camping zelf is ook eigenlijk meer een woonwagenkamp met luidruchtige bewoners. Er zijn ongeveer 20 kampeerplaatsen en de rest is gevuld met vast stacaravans en huisjes voor vaste bewoners.

Ik denk dan ook dat de laatste paar extreem goede reviews geschreven zijn door de vaste bewoners of de eigenaar die graag het gemiddelde cijfer van de camping op wou krikken.

Want nogmaals het is echt een vieze en verwaarloosde camping en zoals de andere reviewers ook schrijven, er is in de directe omgeving weinig te doen en te zien.

Genoten!

Tessa & Luc, 28-7-2016

Net terug van een weekje Ardennen! Heel gastvrij ontvangen. Met alles goed geholpen, onder andere na een gebroken tentstok en met slecht weer!

De keuken is zeker een aanrader, heerlijk gegeten en goede service. De camping bevat zelfs een speciaalbiercafé, helemaal top dus!

Ondanks dat de beheerders pas een maand de camping runnen, is het super geregeld! Logisch dat nog niet alles af en perfect is, maar dat betekent dat het alleen nog maar beter kan worden. In de omgeving valt genoeg te beleven en te zien.

Wij hebben genoten, dank jullie wel!

Tessa & Luc

Leuke camping

Tanne, 26-7-2016

De bar is ideaal om met slecht weer te kunnen zitten. Verder zijn we altijd goed geholpen en mochten we zelfs gratis in een sta caravan overnachten toen we nood weer hadden en onze tent het bijna begaf. De prijzen zijn heel netjes (ook in de bar) het sanitair is ook erg netjes. De bakker en de supermarkt zijn in een straal van 3 km.

leuke rustige camping

paul, 21-9-2015

Ik sta sinds jullie op de camping en ik vind sommige kommentaren ronduit schandalig

de camping is proper dat kan je soms niet zeggen van sommige campeerders waar de beheerders na vertek kussens donsdekens vuil moeten gaan opruimen. er zijn nu eenmaal mensen die gaan camperen die beter naar een vijfsterren hotel zouden gaan.mijn kleinkinderen zijn heel de maand augustus geweest en hebben zich goed geamusserd en ik zou zeggen een pluim voor de campingbeheerders en het kantine personeel

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les 3 Sources in Bièvre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les 3 Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les 3 Sources scoort een 7.36 uit 10 op basis van 55 reviews.