1 review over Vakantiehuis Les Ecureuils in het Nederlands

Knus huisje in bosrijke omgeving

Bas van Haver, 5-2-2010

Vakantiehuis in Beauraing is knus, met veel hout, een open haard en een keuken die volledig is. Het huisje is niet erg groot voor 12 personen, maar voldoet verder prima. De bedden zijn slecht. Een grote tuin met BBQ biedt prima gelegenheid om met mooi weer buiten ze zitten of eten.

De omgeving is bosrijk en biedt veel mogelijkheden voor mountainbiken.

Let goed op het invullen van een inventarisatielijst oid en maak heldere afspraken. Wij hadden dit niet gedaan en de eigenaar (eigenaresse) heeft bij ons bezoek goed bijverdiend aan ingehouden borg voor onbegrijpelijke zaken (diverse dranken, vuilniszakken, tuinstoelen en nog wat zaken die wij niet anders konden uitleggen dan 'bijverdienen'). De resterende borg is ook pas na meerdere verzoeken teruggestort.

Boekingsorganisatie heeft hier overigens zeer correct (proberen te) bemiddelen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Ecureuils in Beauraing, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Ecureuils zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Ecureuils scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.