Vakantiepark Villatoile

Slechtste camping ooit.

Summer, 16-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen3

Ruime plekken.Dan is al het positieve wel verteld.

Door de vele grote groepen is er zeer veel overlast van diverse soorten herrie zoals, muziek, luid gelach, honden geblaf, baby gehuil, geschreeuw, kinderen onder de 12 jaar na 03.00 nog op. etc.

De hele dag herrie, tot minstens 03.00 uur.

Wij hebben juist gekozen voor deze camping omdat op hun site staat "rustgevende harmonieuze camping met op de achtergrond een kabbelend riviertje etc.

De eigenaar gaf geen gehoor aan onze klachten, ook geen geld terug. Mensen die tot rust willen komen raad ik aan een andere camping te kiezen maakt niet uit welke, als je hier bent geweest is al het andere een rustoord.

Het sanitair moeten de gasten misschien zelf schoonmaken, personeel doet het niet. Nog NOOIT meegemaakt zo goor.

Het geld wat hier word verdiend stoppen ze duidelijk niet in de camping. Alles stuk en verouderd.

De eigenaar woont achter de camping in een groot huis met veel rust, en slaapt elke avond heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Smerige camping in prachtige omgeving

Manon, 11-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hadden 2 nachten op deze camping geboekt, maar zijn na 1 nacht vertrokken. Op de plek die wij toegewezen kregen lagen meerdere hopen poep (niet alleen van honden!). Ook op de camping lagen zowel op paden als plaatsen drollen. Douchen op muntjes met muntenautomaat buiten de douche! Lauw water. Niet schoon. Zeer onvriendelijk personeel.

De camping ligt op een prachtige locatie, dat is het enige pluspunt. Personeel van Mountain Network was daarentegen wel zeer vriendelijk. Zij staan los van de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Joyce, 25-7-2017
  • Activiteiten9

Waar ik niemand over hoor is dat aan de rivier een snackbar en een bar zit met een overdekt terras!

Het is hier geweldig vertoeven zeker als alle kano's de rivier af komen onder het genot van een kopje koffie of een biertje kijk naar mensen die omkieperen van de waterval is toch ook erg leuk te noemen.

Het uitzicht is werkelijk adembenemend en zwemmen in de rivier en met een luchtbed van de waterval erg leuk voor kinderen.

Wij zijn zeker 12 jaren naar deze camping geweest en op een gegeven moment wil je dan wel eens iets ander maar niet omdat het hier niet goed is!

De plaatsen zijn ruim.

Het water uit de kranen is niet drinkbaar dus flessen water mee!!

Maar als dat het enige is.

Elk jaar brengen wij wel een bezoekje aan deze camping omdat het zo mooi is al is het maar een dagje!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Nooit meer:wees gewaarschuwd!

ALvS, 19-7-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

Alleen de ligging is voldoende (of zelfs fraai)....

Ik kwam fietsend aan en toen ik om net voor zessen de (bepaald niet schone) douche betrad, bleek deze met muntjes te werken, die ik dus niet had. Daar had men op de receptie niets van gezegd.Op de fiets naar de receptie (dicht) en toen door naar de epicerie. De deur was open, maar de kassa opgemaakt. Ik kon geen muntje meer kopen!! Toen ik enkele opmerkingen maakte, dat dit toch niet en waarom dit niet was meegedeeld bij aankomst en dat ik dit niet accepteerde, kon ik alsnog een munt kopen.

Daarmee naar de douche, uitgekleed, de jeton in de gleuf en wachten op warm water. Dit kwam dus niet. Met mijn inmiddels ingezeepte lijf en half bloot (ik heb hele kleine handdoekjes mee), naar de belendende wastafels. Ook koud, maar ik heb me daar toch maar afgespoeld.De volgende morgen bleken de bestelde broodjes niet aanwezig.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Camping ligt prachtig, Weinig aandacht

Michael, 4-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Camping ligt fantastisch. Mooie ruime plekken. Broodservice is prima. Tot zo ver de plussen. Sanitair is echt bagger. Hoop herrie s'avonds. Warmwater voor douchen met muntjes, geen WiFi, afwaswater met muntjes. Winkel in de buurt belachelijk duur.

Voor de wielrenner onder ons, geen camping om te bezoeken. Wegen in de omgeving zijn zeer slecht!!! Grote gaten en geen onderhoud.

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig gelegen camping, slecht verzorgd.

Emile Molai, 30-5-2017

De camping is mooi gelegen, ruime percelen met water en stroom OK. Het sanitair daarentegen is groezelig, voor warm water en douches moet je extra betalen en dan is het nog maar afwachten of dat warm water ook effectief komt.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk klimweekend gehad

Layla, 19-5-2017
  • Onderkomen7

Voor de tweede keer heb ik samen met mijn vriend een klimweekend geboekt. De camping en het klimgebied ligt in een prachtige omgeving. Het klimmen zelf was erg leuk en goed voor alle niveau's. De begeleiding was professioneel en ik had veel vertrouwen in de veiligheid. Volgende maand gaan we weer en ik kan niet wachten!

De camping is basic en het sanitair is schoon. Maar een warme douche na het klimmen is wel fijn, zeker als je ook douchemuntjes moet aanschaffen.

Gereisd met partner in mei 2017

Mooi!

Dhr. Jansen, 9-5-2017
  • Onderkomen8

Camping is erg mooi gelegen aan een riviertje en temidden van verschillende rotsen. Er is een restaurant en een binnenplaats. Beiden zien er erg mooi en gezellig uit. Het echtpaar die het restaurant runt in super! Je voelt je gelijk thuis. Vooral mevrouw des huizes was erg aardig en goed in haar werk.

Het was wel wat vervelend dat het water in de douche niet altijd warm was.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Ruime plekken.

L, 8-5-2017
  • Activiteiten10

Mooie ruim opgezette camping op een prachtige locatie. Hoeve bij de camping is prachtig, met een gezellig eet / drink gelegenheid.

Wij waren er in mei voor het klimmen met een groep via Mountain network, en dat was zeer geslaagd. Gezellige instructeurs die inhaken bij wat er gebeurt, en je zo veel mogelijk kennis willen geven om veilig te kunnen klimmen. Klimgebied ligt zo'n beetje op een kwartiertje lopen van de camping.

Sanitair in de hoeve was prima, volgens mij is het nieuw, en het was ook schoon.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een mooi klimweekend gehad en prachtige camping

JB, 4-5-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een mooi klimweekend gehad. Het weekend was goed geregeld door Mountainnetwork.

Prachtige locatie. Een aanrader om terug te gaan. De mensen in het café/restaurant waren net nieuw en ze doen dat goed. Het water in de douche zou wat vaker warm mogen zijn.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villatoile in Anseremme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villatoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villatoile scoort een 6.07 uit 10 op basis van 57 reviews.