Camping Manoir de là Bas

Manoir de là Bas
5,4

Matig

7 reviews over Camping Manoir de là Bas in het Nederlands

Per oct as gaat deze camping sluiten

Manja Aronius, 4-8-2017

De eigenaar is overleden .de fam wil geld en nu moet ook de vaste plaatsen verlaten ze krijgen 1 maand de tijd om alles weg te halen. Per oct is het voorbij . Heel jammer het altijd onze laatste overnachting voordat we huiswaarts keerden
Gereisd met partner in augustus 2017

Niet goed

Sluizer, 25-6-2017

Bij aankomst was de receptie dicht. Je moest aanbellen en dan komt er iemand. Geen wifi, sanitair wel netjes maar geen toiletpapier en sommige douches (met muntjes) doen het niet. Ieder krijgt 1 muntje dus gooi je het muntje in de verkeerde automaat dan kun je niet douchen. Restaurant was dicht, net als het zwembad. De tennisbaan heeft geen net. Wat mij betreft is dit geen aanrader. Gelukkig had ik leuk gezelschap aan mijn buren en had ik toch nog iets leuks om aan terug te denken.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Verpauperde camping

W. de Jong, 24-6-2017

Het kasteel is de ingang en dat is het enige positieve. De camping is in feite een groot dorp met erg veel vaste plaatsen; 24ha(!). De vaste plaatsen zijn divers en sommige liggen er verloederd bij. Dat is heel jammer en niet uitnodigend. De camping beschikt niet over schaduwplaatsen, dus bij zonnig / warm weer is hij zelfs niet geschikt voor 1 nacht. Verder zijn er geen faciliteiten en moet je minsten 5km rijden om brood e.d. te halen. De beheerder is van goede wil. Sanitair wordt wel goed bijgehouden en is netjes. Het zwembad was dicht, ondanks 34 graden. Navraag leerde ons dat dit met de regelgeving te maken had. Moet een badmeester bij. (alleen in het hoogseizoen).
Gereisd met partner in juni 2017

Perfecte camping voor tussen stop

Aukje en Wouter de boer, 30-9-2016

Als je alles leest hier is het echt negatief en dat is jammer

De mensen zijn gastvrij en vriendelijk

Zeer grote plaats om te staan

Douche / wc genoeg

Wc mag iets meer schoon maar met regen dan is het anders

Al met al een prachtige stop voor onderweg

En ja jammer dat het geld er niet is voor onderhoud kasteel

Ps er was goed opgeruimd met oude caravans - ook hier hebben de oude huurders een verworven recht en daar is ( nog) niets aan te doen

Geniet van de rust en ruimt

Wij komen terug ❤️

Gereisd met partner in september 2016

Voor ons een "fijne" onderweg camping, meer niet.

A van der Gulik, 3-7-2016

Bij binnenkomst zijn de verwachtingen hoog. Het kasteel oogt mooi maar dat is schijn. Veel achterstallig onderhoud helaas.

De vaste staanplaatsen zijn er veel slecht onderhouden. Als ik de eigenaar was zou ik een deel van hen wegsturen. Bij gebrek aan groen is het onooglijk, ook omdat de caravans allemaal in dezelfde richting zijn geplaatst.

Het deel waar de toeristen (eigenlijk alleen maar onderweggers) worden neergezet is best wel netjes. Stroom vlakbij. Als ik de eigenaar was zou ik het terrein wat speelser en aantrekkelijker inrichten.

De staat van het sanitair is prima maar onhandig. Geen toiletpapier. In de douche geen afleg mogelijkheid voor de kleren. Een paar kleine haakjes en je hebt het gehad. De douche spat de gehele ruimte kletsnat. Het muntje is maar net voldoende om je haar te wassen. De rest van het lijf moet het met spoelwater van het hoofd doen.

Toch komen we hier al een aantal jaren omdat hij zo heerlijk op afstand van onze woonplaats ligt en gemakkelijk te bereiken is. Een kleine wandeling door het dorpje kan en de camping is een bezichtiging waard.

Gereisd met partner in juni 2016

geen aanrader

drijver, 30-9-2014

In september hier een nacht de camping gedaan.we hadden er over gelezen in de acsi gids en hadden grote verwachtingen (het werd een grote teleurstelling) we hadden regenachtig weer met als resultaat de camping een vieze baggerbende, gras niet gemaaid, erg ongelijke bodem, op veel plekken 20 cm hoog gras dus doorweekte schoenen, kasteel is in 1700 gebouwd daarna is er niet veel meer aangedaan, ruiten en kozijnen worden bij elkaar gehouden met duck tape, sanitair is voldoende alleen ook veel heel oud, wc deur die niet op slot kan, met alleen bij de douches nieuwe schermen, douchwater is een slap straaltje, moet met speciale munt max 4 minuten water, voor tapwater 10 meter lopen dan wel een kraan met veel power !! voor de receptie moet je( s morgens 10,30) op een bel drukken en dan komt na 5 minuten een erg ongezellige truus opdraven, binnen 10 kilometer is er niet leuk te fietsen
Gereisd met partner in september 2014

Verwaarloosde kasteel camping

D.C. Dooms, 1-10-2010

Deze verwaarloosde kasteel camping op 11 en 12 augustus bezocht. Geen aanrader voor een langer verblijf als de sanitaire voorzieningen een belangrijk punt zijn. Er is nergens warm water behalve in de douches die op munten werken voor 1 euro per stuk. Je kunt dan douchen gedurende drie en een halve minuut.

Er is een soort bar waar je diverse drankjes kunt bestellen. De bediening bestaat uit een jong meisje die niet weet hoe ze thee moet maken en de bestelde koffie is slechts een half kopje vol. Er is een restaurant waar maaltijden worden geserveerd door een ouder echtpaar die het goed bedoelen maar geen of onvoldoende kennis van de horeca hebben. De geserveerde maaltijden komen rechtstreeks uit de verpakking en zijn in de magnetron verwarmd. Electra is voldoende aanwezig, alleen watertappunten zijn sporadisch te vinden. In de korte omgeving is weinig te zien. Kortom als je Namen wilt bezoeken zou ik een B&B adviseren of hier alleen voor een nachtje doortrekken gaan staan

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Manoir de là Bas in Aische-En-Refail, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Manoir de là Bas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Manoir de là Bas scoort een 5.36 uit 10 op basis van 9 reviews.