Bed and Breakfast Music City

Bed and Breakfast Music City
Music City
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Music City bij:

8 reviews over Bed and Breakfast Music City in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Fam vd Berg, 19-8-2017

We hadden een familie kamer geboekt. We werden naar een 8 persoons (groeps?)kamer gebracht. De badkamer rook zurig van het vocht. De beloofde grote tv was een heel kleintje. Het rook sowieso muf. Wij hebben aangegeven dat we dit niet hebben gereserveerd. We kregen toen twee 2persoonskamers, prima. Toen de kinderen naar bed gingen, bleek het raam op de kamer te lekken. We kregen een andere kamer, prima. Badkamers waren wat smoezelig, veel vocht (bruinig) in de kitnaden en voegen. Ontbijt was in de ruimte waar ook de optredens werden gegeven. In een geur van verschaald bier en rook ontbijten is niet ons ding. Het ontbijt was voldoende, niets bijzonders aan. Ontdooid brood, vleeswaren en zoet beleg. Geen ei, croissantje o.i.d.. Geen bijzonder contact met de eigenaren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Superleuke B&B

Aj oosterhof, 31-5-2016

Tijdens onze minibreak door de Ardennen vonden we deze B&B. Gewoon geboekt en we hadden zoiets van...... Of het is niks of het wordt geweldig. Nou dat laatste werd het. Wat zijn de eigenaren enorm gastvrij. Echt lieve mensen. Gelijk de vraag of we mee wilden eten. We kregen een ruime kamer. Hygiene prima. Het was gezellig druk en hebben met z'n allen gegeten. Vervolgens begon de show en wat hebben we genoten van het zangtalent van de gastvrouw Wauw. De volgende morgen een lekker ontbijt. Als we weer eens in de buurt komen, gaan we zeker terug!! Bedankt voor jullie gastvrijheid.
Gereisd met partner in mei 2016

Dit was eens, maar dat gaan er nog meer worden.

Johan Konings, 27-4-2015

Geweldig gewoon, nog nooit zoiets meegemaakt. We hebben met onze groep al heel veel hotels en dergelijke gehad, maar dit ja dit breekt alle records. Het eten, de natte versnaperingen. de muziek. Respect voor Big Mama en Alex, wat een toffe mensen, het voelt of je hier dagelijks komt. Iedereen gelijk voor de wet. Waar maak je dat mee? Ikzelf kan niet tegen uien, geen probleem kreeg gewoon wat anders, Echt een zaak van geen chichi maar kwaliteit in eten drank en animatie. Ne dikke proficiat voor Big Mama en Alex. We komen zeker terug. MVG: Motorvrienden Zat en Onderwegen.
Gereisd met vrienden in april 2015

Toffe B&B met hele aardige mensen

Matthijs, 22-8-2014

Erg goed gehad bij Music City, op de site staat dat je niets mag verwachten, nou.. je krijgt er voldoende!

Ligging is goed, het eten is goed, sfeer gemoedelijk/gezellig, een goed gevulde koelkast waar je zelf je borrels uit mag halen en opschrijven...

De eigenaars denken overal over mee, wij waren er voor een mountainbike vakantie, er was een prima plaats om de beide fietsen even weg te kunnen zetten dus ook dat was goed in orde!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Een B&B waar je een keer geweest moet zijn

Carin Sieling, 17-8-2014

Na de site te heben gelezen dachten we of het is leuk of het is vreselijk. Nou het is LEUK!!! Bij aankomst werden we al vrolijk ontvangen. Eigenaars/ personeel zijn allemaal super vriendelijk. Goed gevulde koelkast waar je zelf je biertje mag pakken. 's Avonds gezellig met z'n allen gegeten. Vervolgens door de kok verrast met een waanzinnig optreden met daarbij nog twee zangeressen. Vervolgens was het ontbijt ook weer van een super kwaliteit.

Wij hadden de hond mee en daarom was helaas voor ons de kamer niet zo geschikt want die lag naast de ingang waardoor er steeds mensen langs liepen en onze hond steeds aansloeg. Daarnaast is het huis sowieso erg gehorig. Toen de borrel/ feest over was werd vervolgens alles weer ingedekt voor de volgende dag en dan hoor je letterlijk alles. Wij hebben niet goed geslapen, helaas... Maar alsnog is deze B&B een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2014

wij keren nog terug

nicky_wouters, 29-7-2013

Leuke, verzorgde B&B. Van hieruit kan je naar verschillende dorpjes trekken. 's Avonds kans op live muziek. Service is prima, want hun motto is 'Je moe nie klagen over de service, want er is er geen'..... Niet erg geschikt voor rolstoelen en buggy's.
    Gereisd met partner in juli 2013

een topper

Robert,Mon,Louis,Johnny,Joeri&Joery,Andy,Peter, 16-12-2011

ongelooflijk,gezellig je voelt je hier echt thuis.zeer gastvriendelijke B&B.

We gaan er zeker nog naartoe

Gereisd met vrienden in mei 2011

super tof

katia, 5-7-2011

heel gezellig,enorm veel ambiance.

wij waren met zeven en hadden de reggea kamer,ruimte genoeg wel sober maar proper.

wij gaan zeker terug. De uitbaatsters zijn zeer gezellige en aangename mensen.

Het eten was heel simpel maar zeer lekker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Music City in Wibrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Music City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Music City scoort een 7.9 uit 10 op basis van 8 reviews.