Uitstekend

1 review over Landhuis Residence Saint Pierre in het Nederlands

Een geweldig huis voor een grote groep

C. Arentshorst, 7-6-2010

Residence Saint Pierre is een geweldig huis om met een groot gezelschap te verblijven. 7 grote slaapkamers voor maximaal 22 personen. Elke slaapkamer met eigen douche en wc. Het huis was zeer schoon bij aankomst. Er is een ruime eetkamer en een leuke woonkamer, type lounge. Keuken was ook ruim voldoende, erg prettig was dat er 2 afwasmachines waren. Een prachtig ruim terras/tuin, met 2 enorme harthouten tuintafels met ruim voldoende stoelen. Een barbeque en een groot zonnescherm, wat wij helaas hebben moeten gebruiken als regenscherm. Er is een recreatieruimte met een pooltafel en tafelvoetbal en een aparte ruimte als kinderhoek. Wij waren hier met 14 volwassenen en hebben het prima naar ons zin gehad. Het huis staat midden in het dorp en is een leuk vertrekpunt voor diverse wandelroutes. Een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Residence Saint Pierre in Weris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Residence Saint Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Residence Saint Pierre scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.