Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine

Vakantieboerderij La Fontaine

1 review over Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine in het Nederlands

gewoon goed, fantastisch initiatief

Van den Bergh Johan, 24-7-2008

Kom al 10j in La Fontaine.

Geef hoge qoutering, anderen zullen dat niet doen. Maar men moet er rekening mee houden dat het centrum bedoelt is om mensen met een laag inkomen ook de kans te geven een goede vakantie door te maken, die betaalbaar is. De laatste jaren komen er mensen op vakantie die eigenlijk een grotere geldbeurs hebben. Zij zijn waarschijnlijk gewoon om in betere accomodatie's op verlof te gaan, verwachten luxe en dat is er niet. Mensen die geen hoge eisen stellen zijn daar goed gesteld. Enkel kan je wel het eten wat minder vinden maar dit is ook persoonsgebonden.

Voor het overige vind ik het goed om er telkens op verlof te gaan.

Ik zal het dit jaar missen daar ik om gezondheidsredenen niet kan of mag gaan.

Als ik terug beter ben ga ik zeker terug voor een dag of tien.

Gereisd alleenreizend in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieboerderij La Fontaine scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.