Vakantiepark Sunparks Ardennen ***

• Onderkomen6,8
  • Activiteiten6,8

121 tips over Sunparks Ardennen

Sabine, 26-10-2016
Kies een 'exclusive' villa. Deze huisjes zijn al deels gerenoveerd en hebben een degelijke keukenuitrusting (keukentoestellen en voldoende servies met degelijke potten en pannen). Het meubilair is vernieuwd, de muren zijn herschilderd en de bedden hebben boxspring matrassen. De badkamer is deels gerenoveerd. Het huisje van weleer voor 6 personen is nu een 4-p. en één kamer is voorzien van infraroodsauna. Handdoeken en keukendoeken waren inbegrepen, evenals de opgemaakte bedden bij aankomst.
pvandewater, 2-12-2015
Een volgende keer neem ik voor de zekerheid onze luchtbedden mee, die slapen lekkerder.
Barry Kinkelaar, 29-7-2015
Belgische Ardennen zijn mooi, Luxemburg dichtbij, Duitsland dichtbij.

M, 1-7-2015
Ze verkopen bier in het winkeltje (voor5x de prijs van de supermarkt) wil je dit koel drinken, zet het dan tijdig in je koelkast. In 24 uur is je bier heerlijk koel.
Madelon, 29-6-2015
Wij zijn gaan kayakken bij de watervallen in Coo, wat jammer was dat het water erg laag stond, dus we liepen vaak vast op de keien. Zijn naar een bospark geweest waar vanalles te doen is vooral voor kinderen maar is ook prettig wandelen: Parc Forestier Récréatif Chlorophylle, echter hier spreekt maar 1 mw. Nederlands zij komt zelf uit Nederland in het restaurant bij de receptie spreekt de meneer ook Nederlands
van Heumen, 14-6-2015
mooie locatie als je van fietsen houd[mountenbiken,of wielrenfietsen] lekker klimmen.

Arjen, 14-6-2015
In Coo de kano huren is echt hilarisch.
Buelens, 9-6-2015
Neem een tekentang mee, in de Ardense bossen wemelt het van de teken.
TheMrBooyah, 3-6-2015
Neem een exclusive huisje. Deze huisjes zijn pas gerenoveerd.
An, 17-5-2015
Een exclusive huisje is zeker aan te raden.