Vakantiehuis La Mouée

Vakantiehuis La Mouée
La Mouée

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Mouée bij:

1 review over Vakantiehuis La Mouée in het Nederlands

Nooit meer

Wim De Saeger, 2-1-2009

Wij hebben dit pand gehuurd met nieuwjaar dit jaar: dit is een zeer dure vakantiewoning en dus een slechte koop. Op het internet ziet het er allemaal prachtig uit, maar dit vonden wij ervan: Verouderd sanitair, oude installaties: oude afwasmachines: 1x wou de pomp niet meer mee, die we dan maar zelf hebben hersteld, wasmachine is ook 1 keer stukgegaan, DVD-speler bleef constant haperen (frustraties!), afstandsbedieningen hebben we zelf moeten programmeren, sauna zat vol met gaten, 1 van de wc's waren buiten gebruik ,ander lekte, frietketel vol vieze frituurolie, maar het ergste van al: het was er zeer vochtig en de chauffage was slecht geregeld, waardoor de verwarming constant aansloeg als je met de frisse lucht van een open raam wou slapen. Resultaat: gemiddeld 650€ energiekosten!!!! Omdat het bij ons constant vroor 750€ energiekosten. Conclusie: je wordt uitgeperst zoals een meloen, er is de laatste jaren niets meer geïnvesteerd, alles is oud en onafgewerkt, omgeving mooi!
Gereisd met vrienden in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Mouée in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Mouée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Mouée scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.