7,3

4 reviews over Chalet Le Taimont in het Nederlands

pas op voor de afrekening !!

Echt proper was het niet ...veel spinnenwebben , stof en een muis in de keuken.

Op de website stond vermeld ...met garage maar is niet voorzien om wagen in te plaatsen.

Serieuze kater bij de afrekening op het einde van ons verblijf wat betreft het verbruik.

Voor 1 week in februari betaalden wij 150 euro voor verwarming en elektriciteit !!!!

ligging & omgeving ok netheid & afrekening niet ok

Gereisd met partner in februari 2009

Niet mis maar de afrekening !!!!!

barbier ronny, 23-12-2006

heel gezellige chalet,je voelt je direkt thuis! Een héél grote volledig AFGEMAAKTE tuin! Dat was een droom voor ons 2 honden.Het weer sloeg tegen,maar de open haard deed ons dat vergeten !We gaan zeker nog eens terug.Heel lieve gastvrouw!.fam.Barbier uit Burcht
        Gereisd met partner in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chalet Le Taimont*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Le Taimont in Transinne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Le Taimont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Le Taimont scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.