1 review over Vakantiehuis L'Etable aux Couleurs in het Nederlands

Okee, maar keuken en kamer niet schoon

BN, 31-7-2012

We hadden prachtig weer, en hebben volop kunnen genieten van de jaccuzi op het terras.

De tuin is vanwege de hoge afstap van terras naar grasveld niet geschikt voor het kleine kinderen.

Bij aankomst troffen we een grote vliegenzee aan (beneden). Boven was alles vliegenvrij, en hebben we geen klachten. Dat zag er keurig uit. Er was zelfs een extra kledingkamer waar we een peuterbedje hebben geplaatst.

Het huis zag er mede door de vliegen beneden echt smerig uit! vieze ramen, vieze glasdeuren, vieze keukenkastjes. stinkend toillet. We zijn gelijk aan de poets gegaan, en hebben het bubbelbad ook gelijk ververst. Op kosten van de organisatie en huisbaas zijn we de vliegen gaan verdelgen. Binnen waren ze in no-time weg, maar buiten bleven we er toch wel last van houden misschien door de boeren omgeving???

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Etable aux Couleurs in Tohogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Etable aux Couleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis L'Etable aux Couleurs scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.