Camping De Chênefleur ***

7,3

320 reviews over Camping De Chênefleur in het Nederlands

Gemiste kans voor Chenefleur

Rinus en Tamara, 23-9-2017

Mooie camping maar erg rommelig en blijkt naar nu dat de beheerders Niko en Thea welke pas aangetreden waren op chenefleur alweer ontslagen zijn omdat de eigenaar en zijn mopperige vrouw (wij weten dit nog van vorig jaar) niet met hun door een deur konden naar onze mening een gemiste kans en ook meteen de laatste keer dat wij hier ons geld heengebracht hebben. ook een hapje eten of wat drinken kan in het laagseizoen niet
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk genieten in de Gaume streek

Carola en Hans, 5-9-2017

Erg vriendelijk en behulpzaam team, gezellige en laagdrempelige animatie voor de kinderen (incl Ardennen Ranger programma), goede faciliteiten. Vooral veel Nederlanders, in de franstalige omgeving ook prettig. Medewerkers denken mee, ook voor uitstapjes. Eventuele kapotte inventaris van huurfaciliteit werd snel vervangen.

Het enige geluidsoverlast 's nachts kwam van buiten de camping (muziek).

De camping ligt op een mooi terrein aan een rustig stukje van de Semois, door klei wordt de grond wel vies bij veel regen. Ligging in mooie omgeving, veel bos (topomgeving voor geocaching). Bezoek aan Abdij van Orval en Bouillon aan te raden.

Eten op de camping was goed (waarbij zeer goede pizza's) alleen relatief prijzig.

Leuke Nederlandse camping!!

Pascal, 2-9-2017

Een week in een stacaravan gezeten. Hele leuke camping zeker ook voor de kids. Voor hen was het makkelijk dat alles in het Nederland kon. Lekker spelen in het riviertje. Maar ook een leuk zwembad (niet groot maar prima). Veel en leuk animatie. Zeker de moeite waard. We vonden wel dat er wat minder bezienswaardigheden waren in de nabije omgeving.

Back to nature

Inge, 25-8-2017

Rustige groene camping vooral voor natuurliefhebbers en gezinnen met jonge kinderen. Wordt volledig gerund door Nederlanders. Zeker meer waard dan 7.3. Zeker waterschoentjes mee voor de kinderen.
    Gereisd met partner in augustus 2017

een camping die zich voor doet alsof goed is.

Ciprian, 14-8-2017

Ik heb meer verwacht van deze camping, omdat zij zichzelf hun imago zo groot maken door een Anwb prijs –

De foto’s op hun web pagina zijn mooier dan de werkelijkheid. Na mijn idee zeer geringe eigenaren. Veel geld willen verdienen , maar weinig voor willen doen.

Mooi rivier, idyllisch zou ik denken, maar die is naast een autoweg ( wordt niet aangegeven of niets verteld door de camping medewerkers), dus in de ochtend word je waker door de auto geluiden.

Douchen zijn koud, je staat in de rij om te douchen, afwassen of zelfs naar de WC. Allen maar twee wasmachines voor de hele camping – daar is echt lang wachten om je was te doen.

Dus veel te kort aan basis faciliteiten.

Jonge medewerkers die je bijna geen antwoord kunnen op basale vragen, niet behulpzaam

Eten in de restaurant is zeer slecht.

Zwembad erg vis , veel te klein voor de grote hoeveelheid bezoekers. Eigenlijk de camping kan de grote capaciteit bezoekers niet aan.

Gereisd met partner in juli 2017

Kan beter....

Peter, 13-8-2017

Mooi terrein en lekker gegeten maar de douches waren koud en het afwaswater ook (als je al een plek had). Volgende keer toch maar weer naar camping Bertrix.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Topcamping is geen topcamping !!

Hans Vink, 10-8-2017

Het enige "TOP" aan deze camping is het fraaie camping terrein. Ruime plaatsen, 100 m2+. Verder een aardige camping waar veel niet goed is. Voor een watertappunt moest ik ver lopen. De stroompaal was zover weg (ca,.35 mtr) dat ik bij de receptie een extra kabel van 25 mtr. moest halen.

Dames bij de receptie weten niet wat er in de buurt te doen is. Overal ver van af gelegen. Dichtstbijzijnde supermarkt is ca,. 6 km. Weinig leuke plaatsen in de omgeving.

Riviertje de Semois is vies en modderig, ook de wallenkant.

Afstortpunt chemisch toilet was regelmatig verstopt en werd dan afgesloten i.p.v. hersteld.

Lange wachtrijen bij (te weinig) afwasplaatsen met meestal lauw water en een klein straaltje.

Handdoekenautomaat in toilet elke dag leeg.

Voor de meeste animatie activiteiten moet extra worden bijbetaald, variërend van €. 2,00 tot wel €. 20,00 ! Mijn kinderen wilden meedoen met "koken op een houtvuurtje" toen bleek dat je daags daarvoor hadden moeten opgeven. Helaas "vol" De kosten bedroegen €. 2,50. Toen bleek dat er 4 kinderen niet waren komen opdagen mochten ze toch niet meedoen !!! Sneu. Veel geplande animatieactiviteiten gingen onverwachts niet door.

Bij de vuilcontainers was het een grote bende !! Vanaf zaterdag moesten er vuilniszakken naast de containers worden geplaatst omdat die vol waren. Dinsdag stonden er zeker 50 volle stinkende zakken en ander afval bij de entree van de camping. Zeer onfris.

Geen tweede keer meer naar deze camping die de kwalificatie "Topcamping" niet waarmaakt, zeker niet als je kijkt wat we moesten betalen. Veel te duur.

redelijke camping

Marco, 2-8-2017

Stevig aan de prijs. Sanitair kan echt veel beter: douches na 5 minuten klaar, terwijl er dan nog zelfs koud water uit kon komen. Handdoekapparaat continu kapot. Lange wachtrijen voor af te wassen. Wel zeer grote plekken en wij stonden aan de rand op een ogenschijnlijk rustige plek. De overburen en die links van ons moest ik om 00:00 uur nog vragen of ze stil wilden zijn. Zeer strenge regels, oa over je grondzeil, maar er wordt nergens op gehandhaafd. Er zou een nachtwaker hebben rond gelopen, maar die was nergens te bekennen toen een groep jongeren (15, 16 jaar, op een familiecamping???) langs liep en veel lawaai maakte. Pas om 00:45 uur werd het enigszins stil. Omgeving is echt niets te doen. Bouillon is aardig met de dierentuin en de burcht. Naar Ettelbruck rijden (Luxemburg) en daar de trein pakken naar Luxemburg stad is ook leuk en kost maar 4 Euro pp. 95% Nederlanders. Bediening restaurant top, maar kwaliteit mager. Mijn vrouw kookt echt beter. Lekker vlakke plaatsen. De Semois stroomt langs de camping en er kan in gewaad/gespeeld worden. Helder water!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Parkachtige camping, 's avonds veel lawaai

M. Van Buurt, 31-7-2017

Voor 2 wk een plek gereserveerd die bij aankomst niet geschikt bleek voor een vouwwagen/tent (hij liep flink af). Gelukkig andere plek gekregen. Flink verschil in plekken: mooie plekken met privacy maar ook hutje mutje naast elkaar.

De camping biedt veel voor kinderen, maar je betaald de hoofdprijs voor activiteiten. En dat terwijl de camping is al behoorlijk prijzig is...

Veel avonden was er muziek/bingo die over de camping heen galmde. En vond het personeel het kennelijk erg leuk om na 22:00 nog vaak met een trekkertje over de camping te rijden. Bizar dat de camping zich niet aan eigen regels houdt.

Ondanks dat het sanitair netjes en schoon was, liet de capaciteit het afweten. Douches die het maar 5 min doen en nauwelijks warm water gaven, rijen bij de afwasplek en dan lauwwarm water krijgen. Op zonnige dagen was het zwembad ook overvol.

Het was allemaal net oke... maar wij gaan hier niet nog een keer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super vakantie gehad

Miranda, 26-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Ipv 5 dagen zijn we er 10 geweest omdat het zo goed beviel. In de omgeving is er niet veel te doen. Voor de kinderen is er genoeg animatie geregeld op de camping voor alle leeftijdsgroepen. Ik raad deze camping zeer zeker aan!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Chênefleur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Chênefleur scoort een 7.27 uit 10 op basis van 320 reviews.