Beoordelingen Camping De Chênefleur***

De Chênefleur***
205 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Chênefleur***
Norulle 16, B-6730, Tintigny

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Chênefleur scoort een 7,3 uit 10, op basis van 205 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Chênefleur*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 93 vakantiefoto's van Camping De Chênefleur*** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Chênefleur*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping De Chênefleur*** met andere accommodaties in Tintigny.
Even geduld a.u.b.

7,2
6,8
8,2
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Op de valreep een heerlijk lang weekend!"vertalen
CJE Westgeest
8,0

06-10-2014 Nette en verzorgde camping. Restaurant was alleen in het weekend open ivm het laag seizoen. Maar door de camping eigenaren doorgestuurd naar Florenville en daar heerlijk gegeten bij Brasserie Albert Ier.
Wij gaan zeker een keer in de zomer kijken bij Chenefleur aangezien er dan tal van activiteiten worden georganiseerd voor de kinderen!

"Uitstekend geholpen"vertalen
H.Bourquin
10,0

27-09-2014 Na op de snelweg gestrand te zijn met een defecte versnellingsbak zijn we door de hulpverleners met onze caravan naar deze camping gebracht in afwachting van hulp door de Anwb. De uiterst vriendelijke eigenaren hebben er voor gezorgd dat onze caravan op een ruime plek kwam te staan. Door de goede, gratis, WIFI verbinding konden we contact maken met het thuisfront en van alles regelen. Toen de hulp van de Anwb kwam bij de garage waar de auto stond, werden we opnieuw geholpen door de camping-eigenaar om daar te komen.
Ondanks onze vervelende situatie hebben wij de camping en het personeel als bijzonder prettig ervaren.
Prima WiFi en uitstekende sanitaire voorzieningen.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prachtige camping!"vertalen
J. Jongeneel
8,0

17-09-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad! Een goed onderhouden camping met vriendelijk personeel. Leuk restaurant waar je tot laat in de zon kan zitten en tevens kunt genieten van meeleeftheater!

De beste prijzen en last minutes voor Camping De Chênefleur*** bij:

Met partner, Sept. 2014
"Leuke vakantie gehad maar toch komen wij niet meer"vertalen
kaity
9,0

21-09-2014 Camping met veel groen,personeel is vriendelijk en behulpzaam,sanitair is netjes geen opmerking daarover.wat wij wel vervelend vonden dat de beheerder 'savonds met zijn grasmachine of calufater de leegstaande plekken kwam opknappen overdag kon dit blijkbaar niet gezellig als je naar tv of gezellig buiten zat te genieten met het lawaai rond je oren .Kijk uit met het aanschaffen van gasflessen wij kwamen zonder gas te zitten we konden een volle gasfles kopen we moesten appart ook borg betalen voor die fles bij ons vertrek naar huis gingen we het kantoor binnen om ons aftemelden vroeg de beheerster achter de gasfles die nog half vol was en betaald was ja want ze moest het zelde aantal flessen hebben om ze te kunnen inleveren ik was zo kwaad dat ik de fles gas heb terug gegeven de borg heb terug gevraagd en erbij heb vermeld verkoop aan de volgende klant de rest van de gas aan de zelfde prijs als wij dubbel verdienen op een fles gas als je die nodig hebt .

"Gezellige Camping"vertalen
cabby
7,0

23-09-2014 Super goed onthaal, meteen alle uitleg over camping en omgeving. Mooie verzorgde camping gelegen aan de Semois. zelf een plaatsje uitkiezen is altijd leuk. Een rustige en toffe omgeving. Ideaal om te fietsen en te wandelen. leuk gezellige kantine en lekker gegeten en niet duur. Camping is een aanrader.

Met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit weer"vertalen
Emma
4,0
3,0

07-09-2014 Accommodatie was niet schoon. Kledingstukken van vorige bewoner lagen nog onder bed. Je moet wel voor de eindschoonmaak betalen. Kooktoestel deed het niet, gaskachel deed het evenmin goed. Daarvoor in de plaats kregen we een elektrisch kacheltje die kon de ruimte niet verwarmen. Receptie personeel was 'gemaakt' vriendelijk. We zijn iets vergeten, dit is niet opgemerkt door hun eigen eindcontrole. Camping wilde niet oplossingsgericht meedenken. Deed erg moeilijk, ze wilden het alleen opsturen als wij de portokosten betalen. Meegeven aan bekenden of een andere voordelige manier was niet te bespreken. Vragen hier 24 E voor, komt het pakketje thuis, blijkt dat het maar 16 E heeft gekost. In elke mail over het onderwerp pochte ze hoe goed ze wel niet waren met hun gratis service. Het pakket kwam aan waren de porto kosten 16 E ofwel geen service en al helemaal niet gratis? Wij hebben gevraagd om het verschil terug te storten, ook dit was weer niet mogelijk.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Mooie camping, ruime plaatsen!"vertalen
ans hoeflaken
9,0

21-09-2014 Prachtige omgeving, camping met veel groen en oogt heel natuurlijk.
Gezellige bar, prima restaurant en snack. Schoon sanitair! Behulpzaam en vriendelijk personeel!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hier kom ik nooit meer"vertalen
Jan de Boer
6,0

17-08-2014 Bij aankomst een en al water en modder op de camping, caravans worden al met tracktors in de modder op de vooraf door de camping bepaalde plaatsen gezet.
Na veel stennis maken kun je van plaats veranderen naar een droger gelegen deel op de camping, soms zelfs 2 keer verhuizen. Omdat je VOOR AF betalen moet en de eigenaar zijn geld al in zijn zak heeft krijg je geen enkele vorm van service, hij is erg dwars zelfs.(ook al moet je 2 keer verplaatsen geen compensatie van de 2 verhuis dagen en/of het ongemak)
De camping heeft problemen met het oppervlakte water, waar eventueel putten zijn, die zijn verstopt. Hierdoor word alles modderig met een ondraaglijke geur.
Aan het weer kan de eigenaar niets doen, maar aan de water afvoer en de service wel. Het sanitair is hier top, heet en veel water met douchen.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Lang of kort verblijf?"vertalen
John
7,0

30-09-2014 Mooi gelegen camping, met prima sanitair. Wordt netjes onderhouden. Ligt aan een beekje, la Semois, welke bij normale omstandigheden zeer geschikt is als speelplek voor kinderen. Zwembad aan de koude kant. Klein winkeltje die niet voldoende biedt voor voldoende afwisseling, maar supermarkt op ca 4 km. afstand. Activiteiten op de camping zijn gericht op kleinere kinderen, zeer enthousiast animatieteam!!, en in omgeving is op ca half uur rijden ook e.e.a. te doen wat via het animatieteam te boeken is. Leuke omgeving, in korte nabijheid is alleen niet veel te doen. De camping zelf is komen en gaan van gasten, voor veel is dit een tussenstop voor verdere bestemmingen. Dit maakt de camping voor langer verblijf minder aantrekkelijk. De mensen van het terrein zijn erg behulpzaam. Uiteindelijk zijn wij door slechte weersomstandigheden toch eerder weggegaan. Het mou mooi zijn als men iets gaat bieden wat minder afhankelijk is van het weer (binnen activiteit) verder, prima verblijf gehad.

Met partner, Aug. 2014
"Onterecht in een kwaad daglicht gezet"vertalen
Frans
7,0

07-09-2014 Wij komen al jaren op deze fantastische camping. In het voor- en naseizoen op weg naar het zuiden is dit voor ons een paar dagen een heerlijk rustpunt. Dit jaar voor het eerst door omstandigheden een keer een dikke week tijdens het hoogseizoen. En ja wij waren er ook met de hoosbuien en de wolkbreuk. Wat wij nu niet snappen is dat mensen klagen over afwatering en modder, daar waar in dezelfde periode in Nederland plaatsen waren die meerdere keren onder water stonden. Iedereen weet toch dat er de laatste jaren meer en meer extreme weersomstandigheden zijn. Als je dat niet voor lief neemt ga dan niet kamperen. Maar ja er zijn mensen die zich laten leiden (chagrijnig worden) door het weer. Ga toch niet kamperen.
Wij genieten keer op keer op deze camping en voor ons een hele dikke gemiddelde 8.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?