Beoordelingen Camping De Chênefleur***

De Chênefleur***
199 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Chênefleur***
Norulle 16, B-6730, Tintigny

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Chênefleur scoort een 7,2 uit 10, op basis van 199 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Chênefleur*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 76 vakantiefoto's van Camping De Chênefleur*** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Chênefleur*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping De Chênefleur*** met andere accommodaties in Tintigny.
Even geduld a.u.b.

7,9
6,9
8,1
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Prachtige camping!"vertalen
J. Jongeneel
8,0

17-09-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad! Een goed onderhouden camping met vriendelijk personeel. Leuk restaurant waar je tot laat in de zon kan zitten en tevens kunt genieten van meeleeftheater!

met oudere kinderen, 2014
"Dit nooit weer"vertalen
Emma
4,0
3,0

07-09-2014 Accommodatie was niet schoon. Kledingstukken van vorige bewoner lagen nog onder bed. Je moet wel voor de eindschoonmaak betalen. Kooktoestel deed het niet, gaskachel deed het evenmin goed. Daarvoor in de plaats kregen we een elektrisch kacheltje die kon de ruimte niet verwarmen. Receptie personeel was 'gemaakt' vriendelijk. We zijn iets vergeten, dit is niet opgemerkt door hun eigen eindcontrole. Camping wilde niet oplossingsgericht meedenken. Deed erg moeilijk, ze wilden het alleen opsturen als wij de portokosten betalen. Meegeven aan bekenden of een andere voordelige manier was niet te bespreken. Vragen hier 24 E voor, komt het pakketje thuis, blijkt dat het maar 16 E heeft gekost. In elke mail over het onderwerp pochte ze hoe goed ze wel niet waren met hun gratis service. Het pakket kwam aan waren de porto kosten 16 E ofwel geen service en al helemaal niet gratis? Wij hebben gevraagd om het verschil terug te storten, ook dit was weer niet mogelijk.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hier kom ik nooit meer"vertalen
Jan de Boer
6,0

17-08-2014 Bij aankomst een en al water en modder op de camping, caravans worden al met tracktors in de modder op de vooraf door de camping bepaalde plaatsen gezet.
Na veel stennis maken kun je van plaats veranderen naar een droger gelegen deel op de camping, soms zelfs 2 keer verhuizen. Omdat je VOOR AF betalen moet en de eigenaar zijn geld al in zijn zak heeft krijg je geen enkele vorm van service, hij is erg dwars zelfs.(ook al moet je 2 keer verplaatsen geen compensatie van de 2 verhuis dagen en/of het ongemak)
De camping heeft problemen met het oppervlakte water, waar eventueel putten zijn, die zijn verstopt. Hierdoor word alles modderig met een ondraaglijke geur.
Aan het weer kan de eigenaar niets doen, maar aan de water afvoer en de service wel. Het sanitair is hier top, heet en veel water met douchen.

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Chênefleur*** bij:

met partner, Aug. 2014
"Onterecht in een kwaad daglicht gezet"vertalen
Frans
7,0

07-09-2014 Wij komen al jaren op deze fantastische camping. In het voor- en naseizoen op weg naar het zuiden is dit voor ons een paar dagen een heerlijk rustpunt. Dit jaar voor het eerst door omstandigheden een keer een dikke week tijdens het hoogseizoen. En ja wij waren er ook met de hoosbuien en de wolkbreuk. Wat wij nu niet snappen is dat mensen klagen over afwatering en modder, daar waar in dezelfde periode in Nederland plaatsen waren die meerdere keren onder water stonden. Iedereen weet toch dat er de laatste jaren meer en meer extreme weersomstandigheden zijn. Als je dat niet voor lief neemt ga dan niet kamperen. Maar ja er zijn mensen die zich laten leiden (chagrijnig worden) door het weer. Ga toch niet kamperen.
Wij genieten keer op keer op deze camping en voor ons een hele dikke gemiddelde 8.

"PAS OP!!!!"vertalen
Marko
7,0

17-08-2014 De camping had geen WIFI (of een minimaal bereik alleen bij de receptie, al lukte het ons niet om daar een bereik te realiseren) zoals beloofd op de website. Lijkt me in deze tijd toch normaal om te hebben. Mocht u dit belangrijk vinden, laat dit dan voor die tijd weten, anders aanvaarden ze geen aansprakelijkheid (natuurlijk hebben ze daar juiste voorwaarden voor). Wij moesten om die reden eerder vertrekken. Bij slecht weer (veel regen) zou ik ook een andere camping kiezen. Het water loopt er niet weg, op sommige plaatsen verzopen mensen in hun tenten. Ook de wegen op het terrein konden het water niet aan. Klagen bij de receptie en de directie heeft geen nut. Iedereen is keurig netjes met hun geleerde antwoorden. Ook maakt de camping gebruik van de weersverwachtingen van Virton in plaats van Tintigny. De waardes van Virton zijn in het algemeen de nodige graden beter, dus dat snappen we nu wel. De reden die vanuit de receptie werd gegeven klinkt als goed uit het hoofd geleerd.

"Dit nooit meer!!"vertalen
Debbie
6,0

16-08-2014 Over het algemeen is er weinig mis met de camping. Leuk animatieteam dat hun best doet , een echte kampeercamping met veel gezinnen. Aan de rivier en mooie omgeving. Bij mooi weer een prima plek. Bij regen beter een andere camping zoeken.

Helaas is de afwatering voor hemelwater NIET op orde. Na een paar regenbuien staat de halve camping onder water. Tenten lopen vol met water en er is overal modder!
De speeltuinen zijn gevuld met een soort gele leem die na één regenbui onder staat en tot een modderbad verandert. Wij zijn een van de vele deze week die vroegtijdig vertrokken zijn. Inderdaad geen compensatie mogen ontvangen. Ronduit klantonvriendelijk!!

Als je een goede prijs durft te vragen dien je ook te zorgen dat de boel op orde is. Dit heeft niets te maken met extreme regen maar alles met afwatering die niet aanwezig is. Aanhangers met zand moeten dit probleem oplossen

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer slechte ervaring, dit nooit meer!"vertalen
MirjamO
7,0

11-08-2014 14 dagen geboekt, maar na 6 dagen zaten zat de voortent en caravan zo onder de modder, dat we zonder compensatie of reëel alternatief naar huis moesten gaan. De eigenaresse wilde niet komen kijken en zei het valt wel meeviel (kun je moeilijk zien vanaf de receptie). Met ons vertrokken vele ontevreden kampeerders net als de week ervoor. Allemaal met dezelfde ervaringen; geen goed woord over voor de service van de camping.
Wateroverlast op heel veel plaatsen bij meerdaagse regenval.
Slecht weer in de ardennen kan, maar geen afwatering en slechte service om het op te lossen of te komen kijken op de plaats, is het minste wat je kunt doen. Je verschuilen achter jonge personeelsleden en vervolgens zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor hun uitspraken en toezeggingen; daar kun je het mee doen.Daarnaast werkte Wi-Fi niet, douches waren koud en de bediening zeer erg laks. De bestelling opnemen en aangeven dat de drankjes straks komen, mag je zeer letterlijk nemen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Kan echt wel een ster bij als !!!!!!"vertalen
Linda
7,0

17-08-2014 Prachtige camping grote plekken alleen bij slecht weer staat de hele boel blank / modderpoel.
Veel mensen zien vertrekken van de week zelf ook 2 dagen eerder weg.
Advies voor deze camping eigenaar drainage dat het water weg kan lopen bij slecht weer. En adverteer Niet met WiFi. Het werkt gewoon Niet.
Als ze deze 2 punten aanpakken kan er echt wel een ster bij.
Sanitair echt goed schoon , annimatie prima , mooie omgeving.lekker snack.
Best naar mijn zin gehad het weer kan de camping eigenaar ook niet regelen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ons zie je hier nooit weer."vertalen
saskia
6,0

08-09-2014 Leuk aangelegde, kleinschalige camping in mooi gebied maar toch zie je ons er nooit weer. Reden: wateroverlast op deze prijzige camping.
Vanwege regels v/d camping luchtdoorlatend zeil in onze voortent gelegd. Bij 1e regenbui kwam water binnen 5 min. door zeil naar boven en stond voortent vol plassen. Alles vies. Volgende ochtend bezig geweest met schoonmaken en toch maar ons vaste grondzeil er in geritst.
Later in de week werd ons veld steeds drassiger. Zonder vieze voeten de tent in komen was niet meer mogelijk. Vanwege slippende banden auto maar bij receptie geparkeerd. Weg naar toiletten stond na elke bui onder water en dit liep slecht weg. Bij vertrek vouwwagen hartstikke vies (modder), thuis een dag druk geweest met schoonmaken. En bij de receptie krijg je totaal geen begrip. Volgens andere mening hoort regen bij kamperen maar er zijn grenzen.
Animatieteam doet overigens erg haar best. Maar voor sommige activiteiten vraagt camping de hoofdprijs. Zelf ondernemen loont.

met partner, Juli 2014
"Mooi gelegen camping!"vertalen
jan schilt
10,0

10-08-2014 Sanitair heel schoon! Werd vaak schoongemaakt en gecontroleerd! (jammer dat mensen er zo snel weer een rommel van kunnen maken, toiletpapier op de grond ed.) Heerlijk gegeten in het restaurant en bij de snack! Vriendelijk personeel!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ben jij weleens gezakkenrold op vakantie?

Bent u de eigenaar?