Beoordelingen Camping De Chênefleur***

De Chênefleur***
195 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Chênefleur***
Norulle 16, B-6730, Tintigny

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Chênefleur scoort een 7,3 uit 10, op basis van 195 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Chênefleur*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 72 vakantiefoto's van Camping De Chênefleur*** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Chênefleur*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping De Chênefleur*** met andere accommodaties in Tintigny.
Even geduld a.u.b.

6,8
6,8
8,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hier kom ik nooit meer"vertalen
Jan de Boer
5,0
6,0

17-08-2014 Bij aankomst een en al water en modder op de camping, caravans worden al met tracktors in de modder op de vooraf door de camping bepaalde plaatsen gezet.
Na veel stennis maken kun je van plaats veranderen naar een droger gelegen deel op de camping, soms zelfs 2 keer verhuizen. Omdat je VOOR AF betalen moet en de eigenaar zijn geld al in zijn zak heeft krijg je geen enkele vorm van service, hij is erg dwars zelfs.(ook al moet je 2 keer verplaatsen geen compensatie van de 2 verhuis dagen en/of het ongemak)
De camping heeft problemen met het oppervlakte water, waar eventueel putten zijn, die zijn verstopt. Hierdoor word alles modderig met een ondraaglijke geur.
Aan het weer kan de eigenaar niets doen, maar aan de water afvoer en de service wel. Het sanitair is hier top, heet en veel water met douchen.

"PAS OP!!!!"vertalen
Marko
7,0

17-08-2014 De camping had geen WIFI (of een minimaal bereik alleen bij de receptie, al lukte het ons niet om daar een bereik te realiseren) zoals beloofd op de website. Lijkt me in deze tijd toch normaal om te hebben. Mocht u dit belangrijk vinden, laat dit dan voor die tijd weten, anders aanvaarden ze geen aansprakelijkheid (natuurlijk hebben ze daar juiste voorwaarden voor). Wij moesten om die reden eerder vertrekken. Bij slecht weer (veel regen) zou ik ook een andere camping kiezen. Het water loopt er niet weg, op sommige plaatsen verzopen mensen in hun tenten. Ook de wegen op het terrein konden het water niet aan. Klagen bij de receptie en de directie heeft geen nut. Iedereen is keurig netjes met hun geleerde antwoorden. Ook maakt de camping gebruik van de weersverwachtingen van Virton in plaats van Tintigny. De waardes van Virton zijn in het algemeen de nodige graden beter, dus dat snappen we nu wel. De reden die vanuit de receptie werd gegeven klinkt als goed uit het hoofd geleerd.

"Dit nooit meer!!"vertalen
Debbie
6,0

16-08-2014 Over het algemeen is er weinig mis met de camping. Leuk animatieteam dat hun best doet , een echte kampeercamping met veel gezinnen. Aan de rivier en mooie omgeving. Bij mooi weer een prima plek. Bij regen beter een andere camping zoeken.

Helaas is de afwatering voor hemelwater NIET op orde. Na een paar regenbuien staat de halve camping onder water. Tenten lopen vol met water en er is overal modder!
De speeltuinen zijn gevuld met een soort gele leem die na één regenbui onder staat en tot een modderbad verandert. Wij zijn een van de vele deze week die vroegtijdig vertrokken zijn. Inderdaad geen compensatie mogen ontvangen. Ronduit klantonvriendelijk!!

Als je een goede prijs durft te vragen dien je ook te zorgen dat de boel op orde is. Dit heeft niets te maken met extreme regen maar alles met afwatering die niet aanwezig is. Aanhangers met zand moeten dit probleem oplossen

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Chênefleur*** bij:

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Zeer slechte ervaring, dit nooit meer!"vertalen
MirjamO
3,0
7,0

11-08-2014 14 dagen geboekt, maar na 6 dagen zaten zat de voortent en caravan zo onder de modder, dat we zonder compensatie of reëel alternatief naar huis moesten gaan. De eigenaresse wilde niet komen kijken en zei het valt wel meeviel (kun je moeilijk zien vanaf de receptie). Met ons vertrokken vele ontevreden kampeerders net als de week ervoor. Allemaal met dezelfde ervaringen; geen goed woord over voor de service van de camping.
Wateroverlast op heel veel plaatsen bij meerdaagse regenval.
Slecht weer in de ardennen kan, maar geen afwatering en slechte service om het op te lossen of te komen kijken op de plaats, is het minste wat je kunt doen. Je verschuilen achter jonge personeelsleden en vervolgens zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor hun uitspraken en toezeggingen; daar kun je het mee doen.Daarnaast werkte Wi-Fi niet, douches waren koud en de bediening zeer erg laks. De bestelling opnemen en aangeven dat de drankjes straks komen, mag je zeer letterlijk nemen.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Kan echt wel een ster bij als !!!!!!"vertalen
Linda
7,0

17-08-2014 Prachtige camping grote plekken alleen bij slecht weer staat de hele boel blank / modderpoel.
Veel mensen zien vertrekken van de week zelf ook 2 dagen eerder weg.
Advies voor deze camping eigenaar drainage dat het water weg kan lopen bij slecht weer. En adverteer Niet met WiFi. Het werkt gewoon Niet.
Als ze deze 2 punten aanpakken kan er echt wel een ster bij.
Sanitair echt goed schoon , annimatie prima , mooie omgeving.lekker snack.
Best naar mijn zin gehad het weer kan de camping eigenaar ook niet regelen.

met partner, Juli 2014
"Mooi gelegen camping!"vertalen
jan schilt
10,0

10-08-2014 Sanitair heel schoon! Werd vaak schoongemaakt en gecontroleerd! (jammer dat mensen er zo snel weer een rommel van kunnen maken, toiletpapier op de grond ed.) Heerlijk gegeten in het restaurant en bij de snack! Vriendelijk personeel!

"Prima camping"vertalen
Erik
8,0

13-08-2014 Net terug van 14 prima dagen met de tent op camping de Chenefleur. Mooie nette camping, ruime standplaatsen, vriendelijk personeel, leuke animatie en leuk contact met mede kampeerders.
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en wilden absoluut nog niet naar huis. Het zou zomaar kunnen dat we hier nog eens terugkomen.

met partner, Juli 2014
"Fantastische plek"vertalen
Peter Overes

14-08-2014 Wij stonden aan het riviertje en het uitzicht was prima

met jonge kinderen, Juli 2014
"Vieze stacaravan voor veel geld"vertalen
M Brouwer
2,0
1,0

06-07-2014 Net terug na 1 nacht op De Chenefleur. Gisteren laat in de middag op de bonnefooi aangekomen, maar ik kon met pijn en moeite een stacaravan huren voor 2 nachten. Omdat 2 nachten niet gebruikelijk was moest ik hier een extra toeslag voor betalen. In totaal heb ik 190 euro voor 2 nachten betaald. Helaas werd in de 1e nacht mijn 11 maanden oude dochtertje erg ziek waarop wij besloten na 1 nacht naar huis te gaan. Dit gemeld bij de eigenaresse, maar die kon hier geen enkel begrip voor op opbrengen. Op enige restitutie hoefde ik niet te rekenen. 190 euro voor 1 nachtje is veel geld, maar goed als de accommodatie er nou naar was had ik er vrede mee gehad. Helaas was dit ook niet het geval. Een erg smerige en oude stacaravan. Haren in het bed, zand in de douche, vies servies, bij binnenkomst de deurklink in de handen, hopen stof onder de bedden. Enfin 1 smerige bedoeling. Voor mij geen Camping de Chenefleur meer.

"Aanrader!"vertalen
Bjorn van den Bijga...
7,0

04-08-2014 Wij hebben 2 weken met veel plezier op deze camping gestaan. De plaatsen zijn bijzonder ruim en netjes.Ook de sanitairgebouwen zijn uitzonderlijk keurig te noemen. Het niet mogen gebruiken van plastic in je tent wordt nogal eens als klacht genoemd, maar een open (gaatjes) tenttapijt werkt ook prima, en zorgt er wel voor dat het veld en mooi en verzorgd bij ligt..

Aandachtspuntjes (zeker geen klachten):
-Onze kinderen waren na een week wel uitgekeken op de animatie (deze is iedere avond zo'n beetje hetzelfde..)
-Het Wifi werkt (zoals op iedere camping vlgs mij) erg slecht. Voor mij persoonlijk tijdens de vakantie totaal onbelangrijk, maar veel mensen zien dit blijkbaar toch als een bijzonder groot probleem... (ga wat leukers doen..)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?