Beoordelingen Camping De Chênefleur***

De Chênefleur***
184 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Chênefleur***
Norulle 16, B-6730, Tintigny

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Chênefleur scoort een 7,4 uit 10, op basis van 184 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur*** in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Chênefleur*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 72 vakantiefoto's van Camping De Chênefleur*** vinden. Je kunt 1 video van Camping De Chênefleur*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in België. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Luxemburg. Vergelijk Camping De Chênefleur*** met andere accommodaties in Tintigny.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,8
8,1
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Vieze stacaravan voor veel geld"vertalen
M Brouwer
1,0

06-07-2014 Net terug na 1 nacht op De Chenefleur. Gisteren laat in de middag op de bonnefooi aangekomen, maar ik kon met pijn en moeite een stacaravan huren voor 2 nachten. Omdat 2 nachten niet gebruikelijk was moest ik hier een extra toeslag voor betalen. In totaal heb ik 190 euro voor 2 nachten betaald. Helaas werd in de 1e nacht mijn 11 maanden oude dochtertje erg ziek waarop wij besloten na 1 nacht naar huis te gaan. Dit gemeld bij de eigenaresse, maar die kon hier geen enkel begrip voor op opbrengen. Op enige restitutie hoefde ik niet te rekenen. 190 euro voor 1 nachtje is veel geld, maar goed als de accommodatie er nou naar was had ik er vrede mee gehad. Helaas was dit ook niet het geval. Een erg smerige en oude stacaravan. Haren in het bed, zand in de douche, vies servies, bij binnenkomst de deurklink in de handen, hopen stof onder de bedden. Enfin 1 smerige bedoeling. Voor mij geen Camping de Chenefleur meer.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Hele fijne camping met een mooie omgeving"vertalen
bas
8,0

09-06-2014 Samen met t gezinnetje een heerlijk pinksteren gevierd op deze heerlijke camping. Goed eten (steak) beste sanitair wat we tot nu toe ooit hebben meegemaakt en nette service. Voor zo een kleine camping toch een behoorlijk net zwembad. Je kon merken dat de bediening in t restaurant net aan t inwerken was, maar komt allemaal goed. Zeer net onderhouden terrein en zeer vriendelijk personeel. Ook de kids kunnen heerlijk spelen en vissen. Niet twijfelen, gewoon gaan.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Heerlijke camping in prachtige omgeving!"vertalen
Ingrid
10,0

04-05-2014 We komen net terug van een weekje op de Chenefleur. Wat een heerlijke camping is dat! Ondanks dat het weer niet top was, hebben we ons iedere dag uitstekend vermaakt. De camping is heerlijk ruim, parkachtig en overzichtelijk. De kinderen werden geweldig vermaakt door het animatieteam, maar ook voor de volwassenen werd er genoeg georganiseerd. De omgeving is prachtig, vooral Orval en Bouilon zijn aanraders. We komen zeker nog eens terug!

De beste prijzen en lastminutes voor Camping De Chênefleur*** bij:

met jonge kinderen, 2014
"Hele mooie, fijne en gezellige camping!"vertalen
Kim
7,0

02-03-2014 Wij gaan al jaren met veel plezier naar deze camping toe. Je wordt er hartelijk ontvangen, veel beschutting door middel van struiken en boompjes, heel leuk animatieteam, sanitair is fris en wordt goed schoongehouden. Vooral voor de kleintjes zijn de kinderdouches een uitkomst!

Ik kan iedereen aanraden om hier naar toe op vakantie te gaan!!!

met jonge kinderen, 2014
"Prima camping, niks mis mee"vertalen
Daniël
8,0

28-02-2014 Prima camping met uitstekend schoon sanitair (zelfs ontsmettingslotion voor de WC bril). Leuk baby- en peuter sanitair. Ja en dan natuurlijk het animatieprogramma; wat een enthousiaste medewerkers. Op de camping zelf is er iedere dag vers brood te koop en er is een klein winkeltje voor de vergeten boodschappen. Supermarkten op 3 en 5 Km afstand en dat is goed te doen. Zwembad is niet groot, maar ja de (speel)rivier nodigt uit om dammetjes te bouwen, te dobberen, te vissen.
Wij vinden de camping zeker een aanrader

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Wat kunnen Nederlanders zeuren"vertalen
terugkerende gast
9,0

26-02-2014 Ben ik me aan het oriënteren op onze vakantie en ga ook eens kijken op 'onze camping' (Chênefleur) waar we vele malen geweest zijn. Kom ik, naast de vele positieve beoordelingen, ook hele rare meningen tegen. En natuurlijk ieder z'n mening. Maar als je 1 punt van kritiek hebt (bijv. het koude water van het zwembad) dan geef je toch alle andere punten geen zware onvoldoende. Het kan toch niet zo zijn dat dan alles slecht is.
In ieder geval hebben wij al die jaren geweldig genoten van de ruime kampeerplaatsen, de mooie ligging aan het water, het animatieprogramma, de vriendelijkheid van de beheerders en ga zo maar door. Voor ons een 9

met jonge kinderen, 2013
"Dit nooit meer!!!!!!"vertalen
Samantha
3,0

31-08-2013 Deze camping had een succes kunnen zijn. De camping staat namelijk in een mooi gebied, maar de eigenaren hebben dit verpest. Ze zijn erg onvriendelijk, jagen kinderen weg en zijn bovendien onaardig tegen personeel. Heb ze horen schelden tegen personeel, dat is toch geen zaak runnen? Ze moeten eens op een cursus klantvriendelijkheid!! Bovendien veeeeeeeel te duur voor wat je krijgt: slecht sanitair, wifi werkt ook niet en daar moet je wel voor betalen. Wat een faal camping zeg.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Ging wel"vertalen
nredbull
6,0
6,0
5,0

17-09-2013 Bij aankomst was het ontvangst niet echt vriendelijk. de plek was ook niet zoals het op de site vermeld stond. We stonden aan het riviertje maar door de diepe afgrond was het gevaarlijk voor ons kleine kind. De stroom was heel ver weg en moesten met verlengkabels voor stroom zorgen. Het restaurant was klein en het eten magertjes, 3 keer gegeten in 2 weken en elke keer een fout op de rekening. Zwembad was wel klein maar netjes. helaas wel koud water. Sanitair was erg netjes en voldoende maar dat kwam meer doordat de camping maar voor 1/4 vol was. in de omgeving is verder niet echt veel te beleven. je hebt veel betere plekken in de omgeving. De eigenaar zie je alleen op zijn traktor en soms stapt hij af om tegen zijn personeel te schreeuwen, en als hij dat niet doet, doet zijn vrouw het wel, arme jongeren die daar werken..... kortom, was geen slechte vakantie maar nooit meer daar heen en is ook geen aanrader

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Kampeerfabriek"vertalen
Joke
4,0

09-08-2013 Knap werk van de fotograaf van deze camping. De werkelijkheid is anders. Hutjemutje op een veld met zicht op minimaal 50 andere kampeerders. Vreselijk! Ontvangst bij de receptie was erg stug en niet vriendelijk. Met veel gezucht werd de pc aangezet en kregen we een plekje toegewezen. Sanitair was vreselijk vies en te druk. Je stond in de rij om te kunnen douchen.. Er zou gratis WIFI zijn maar dit bleek alleen te werken op een bankje bij de receptie. En..door de drukte kwam je het netwerk niet op. Gelukkig waren we hier maar 1 nacht en konden we daarna op doorreis naar een heerlijke camping vol ruimte een stuk verderop!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima camping, fantastisch animatieteam"vertalen
nicole
8,0

04-08-2013 Wat een geweldige, enthousiaste mensen van het animatieteam! Voor alle leeftijden wordt er genoeg georganiseerd zowel betaald als onbetaald. Het zwembad is aan de kleine kant, maar verkoeling is genoeg te vinden in de omgeving. Als je je verdiept in de omgeving kom je niet voor teleurstellingen te staan. In de Ardennen geen massatourisme, maar ruimte voor prachtige wandelingen of fiets/kanotochten. Prachtige, grote plekken. Regels zijn er wel maar hebben we geen last van gehad. Bovendien wordt er soepel mee omgegaan (wat wel eens irriteerde omdat het soms na 23.00 uur nog flink rumoerig was). Service ook prima. Leuke wandeltochten verkrijgbaar. Voor herhaling vatbaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?