7,3

315 reviews over Camping De Chênefleur in het Nederlands

Kan beter....

Peter, 13-8-2017

Mooi terrein en lekker gegeten maar de douches waren koud en het afwaswater ook (als je al een plek had). Volgende keer toch maar weer naar camping Bertrix.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Topcamping is geen topcamping !!

Hans Vink, 10-8-2017

Het enige "TOP" aan deze camping is het fraaie camping terrein. Ruime plaatsen, 100 m2+. Verder een aardige camping waar veel niet goed is. Voor een watertappunt moest ik ver lopen. De stroompaal was zover weg (ca,.35 mtr) dat ik bij de receptie een extra kabel van 25 mtr. moest halen.

Dames bij de receptie weten niet wat er in de buurt te doen is. Overal ver van af gelegen. Dichtstbijzijnde supermarkt is ca,. 6 km. Weinig leuke plaatsen in de omgeving.

Riviertje de Semois is vies en modderig, ook de wallenkant.

Afstortpunt chemisch toilet was regelmatig verstopt en werd dan afgesloten i.p.v. hersteld.

Lange wachtrijen bij (te weinig) afwasplaatsen met meestal lauw water en een klein straaltje.

Handdoekenautomaat in toilet elke dag leeg.

Voor de meeste animatie activiteiten moet extra worden bijbetaald, variërend van €. 2,00 tot wel €. 20,00 ! Mijn kinderen wilden meedoen met "koken op een houtvuurtje" toen bleek dat je daags daarvoor hadden moeten opgeven. Helaas "vol" De kosten bedroegen €. 2,50. Toen bleek dat er 4 kinderen niet waren komen opdagen mochten ze toch niet meedoen !!! Sneu. Veel geplande animatieactiviteiten gingen onverwachts niet door.

Bij de vuilcontainers was het een grote bende !! Vanaf zaterdag moesten er vuilniszakken naast de containers worden geplaatst omdat die vol waren. Dinsdag stonden er zeker 50 volle stinkende zakken en ander afval bij de entree van de camping. Zeer onfris.

Geen tweede keer meer naar deze camping die de kwalificatie "Topcamping" niet waarmaakt, zeker niet als je kijkt wat we moesten betalen. Veel te duur.

Gereisd familie in augustus 2017

redelijke camping

Marco, 2-8-2017

Stevig aan de prijs. Sanitair kan echt veel beter: douches na 5 minuten klaar, terwijl er dan nog zelfs koud water uit kon komen. Handdoekapparaat continu kapot. Lange wachtrijen voor af te wassen. Wel zeer grote plekken en wij stonden aan de rand op een ogenschijnlijk rustige plek. De overburen en die links van ons moest ik om 00:00 uur nog vragen of ze stil wilden zijn. Zeer strenge regels, oa over je grondzeil, maar er wordt nergens op gehandhaafd. Er zou een nachtwaker hebben rond gelopen, maar die was nergens te bekennen toen een groep jongeren (15, 16 jaar, op een familiecamping???) langs liep en veel lawaai maakte. Pas om 00:45 uur werd het enigszins stil. Omgeving is echt niets te doen. Bouillon is aardig met de dierentuin en de burcht. Naar Ettelbruck rijden (Luxemburg) en daar de trein pakken naar Luxemburg stad is ook leuk en kost maar 4 Euro pp. 95% Nederlanders. Bediening restaurant top, maar kwaliteit mager. Mijn vrouw kookt echt beter. Lekker vlakke plaatsen. De Semois stroomt langs de camping en er kan in gewaad/gespeeld worden. Helder water!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Chênefleur*** bij :

Parkachtige camping, 's avonds veel lawaai

M. Van Buurt, 31-7-2017

Voor 2 wk een plek gereserveerd die bij aankomst niet geschikt bleek voor een vouwwagen/tent (hij liep flink af). Gelukkig andere plek gekregen. Flink verschil in plekken: mooie plekken met privacy maar ook hutje mutje naast elkaar.

De camping biedt veel voor kinderen, maar je betaald de hoofdprijs voor activiteiten. En dat terwijl de camping is al behoorlijk prijzig is...

Veel avonden was er muziek/bingo die over de camping heen galmde. En vond het personeel het kennelijk erg leuk om na 22:00 nog vaak met een trekkertje over de camping te rijden. Bizar dat de camping zich niet aan eigen regels houdt.

Ondanks dat het sanitair netjes en schoon was, liet de capaciteit het afweten. Douches die het maar 5 min doen en nauwelijks warm water gaven, rijen bij de afwasplek en dan lauwwarm water krijgen. Op zonnige dagen was het zwembad ook overvol.

Het was allemaal net oke... maar wij gaan hier niet nog een keer naar toe.

Super vakantie gehad

Miranda, 26-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Ipv 5 dagen zijn we er 10 geweest omdat het zo goed beviel. In de omgeving is er niet veel te doen. Voor de kinderen is er genoeg animatie geregeld op de camping voor alle leeftijdsgroepen. Ik raad deze camping zeer zeker aan!

Zeer hulpvaardig personeel

Maurice en Rieja, 23-7-2017

We stonden vast met de caravan bij aankomst. Direct hulp van personeel met dm trekkertje. Top.

Vriendelijke mensen in restaurant. Sanitair zeer goed voor elkaar. Netjes.

Mooie omgeving.

Gereisd familie in januari 2017

heerlijk rustige en nette camping.

fam van haarlem, 22-7-2017

zeer geschikte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Maar ook enn fijne camping om de hele dag rustig te vertoeven.

niet nog een keer

Marion, 27-6-2017

Ik vindt 25 euro per dag erg veel voor deze camping, het zwembad was niet open je moest vragen of ze het hek van slot wilde halen.. het sanitair was niet al te schoon, ik heb alleen de zaterdag middag een man het een beetje zien schoonmaken en slaand met een handdoek de vliegjes en de spinnenwebben zien weg halen. zondag niemand gezien. Op zondag is er in de omgeving niks te doen en ook geen winkels open. Bij de receptie wist ze niet wat er in de omgeving te doen was verder, dan alleen wat er aan de muur hing, maar wat er open was qua grotten of iets wist ze niet. Op de zondagmiddag wilde we iets bij de receptie vragen, maar die was ook dicht. Onder de receptie is er een klein winkeltje, als je naar binnen wil moet je eerst bij de receptie vragen of ze het open wilde doen. Veel oude mensen op de camping, wat niet erg was, heerlijk rustig. Maar voor dit geld had ik er wel meer van verwacht, jammer. Niet nog een keer.
      Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig gebied.

wen, 26-6-2017

Wij (2 gezinnen) hebben het naar ons zin gehad. Mooi gebied en leuke mensen op de camping. Wij hadden de luxe starcaravan die was ook super! Vriendelijk personeel en een leuke bar die elke dag open was en in het weekend tot 23.00 / 23.30 uur. Winkels op een paar km afstand met de auto o.a Lidll en restaurant. Ook een kijkje genomen in de algemene wc/ douches en die waren ook helemaal schoon.
      Gereisd familie in juni 2017

Redelijke camping

Fam. Jansen, 25-6-2017

Douches doen het maar 5 minuten en eer je het qua temperatuur hebt ingeregeld, is de helft van de tijd al om. Wel schoon.

Verder mooie camping, zwembad is goed, eenvoudig. Echter zoals vele campings in deze periode is het restaurant en de bar gesloten. Beperkte campingwinkel maar je kan er wel brood krijgen 's ochtends op bestelling. Riviertje lijkt mooi maar is een grote drek om erin te komen. Weinig schaduwplekken. Als je uit eten wilt gaan, moet je naar Florenville, 19 km verderop. Verder alles gesloten. Klantvriendelijkheid kan beter.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Chênefleur*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Chênefleur in Tintigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Chênefleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Chênefleur scoort een 7.31 uit 10 op basis van 315 reviews.