7,6

8 tips over Camping La Semois

van Dam, 5-6-2015
Je kunt van te voren de staplaats reserveren. Zeker doen! Wij kwamen op de bonnefooi aan, en konden helaas onze tent niet op de mooie lege plekken neerzetten.
Kros, 16-8-2014

Nieuwe eigenaren zoeken!!!

een echte afrader!!!!

fam.vonder, 8-8-2014
Bezoek Bouilion en maak een kanotocht

caspar, 5-8-2014
Pas dit belachelijke reserveerbeleid aan
leenvo, 27-7-2014
je moet verder rijden naar echte benodigdheden (winkelbus is eerder beperkt) dus voldoende meenemen of er rekening mee houden dat je verder moet rijden. het brood is echter zeer lekker en vers!
Dieuwertje, 17-4-2014
Laat de kinderen aan zoveel mogelijk activiteiten meedoen. Ze zullen zich niet vervelen en u kunt ook uw eigen gang gaan.

Judith Boudri, 9-8-2012
Het terrein is op het benedenterrein niet overal even gelijk (charme) maar let daarbij wel op hoe je je tent neerzet... het kan heel hard regenen waardoor het kalme beekje opeens 3 keer zo groot wordt... en je tent ineens veranderd in een binnenzwembad. Met een tent raden wij wel het benedenterrein aan, heb je prachtig uitzicht over de Semois.
Hagebeek, 29-7-2012
Wij hebben onze kinderen meerdere keren meegegeven met een activiteit terwijl we niet precies wisten wanneer we ze weer terug zouden zien. Daar moet je op deze camping mee leren leven. De kinderen vinden het unaniem geweldig! Mijn dochter van 14 jaar is meegeweest met een dropping per kano inclusief een overnachting in het bos. Hoe de begeleiders (inclusief de eigenaar Klaas) daarmee omgingen is uniek.