Villa Durbuy *****

Durbuy

1 review over Villa Durbuy in het Nederlands

Villa Septon te Durbuy

Ingrid, 18-2-2012

Weekje in de voorbije zomer geweeset en wat hadden we geluk met het weer!! Uitgebreid genoten van het grote terras en vooral het zwembad. De kinderen hebben zich geweldig kunnen uitleven! De dagen dat het minder goed weer was konden we in het ruime salon de kleine kinderen gemakkelijk bezig houden. We hadden zeker niet het gevoel opeen geprakt te zitten. Wij gaan zeker nog een keertje terug gaan!

Het huis ligt in een rustige omgeving vlakbij het kasteel van de Hare Krishna waar de kinderen een speeltiun hebben. Het salon heeft, door het grote raam achteraan, een fantastisch uitzicht.

De kamers zijn zeer ruim en bijna allen voorzien van een lavabo. 2 kamers kunnen gebruik maken va de grote badkamers met elk een bad en douche en lavabo's. Aan comfort zeker geen gebrek, wij hebben onze ogen uitgekeken in dit fantastische huis.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Durbuy in Septon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Durbuy scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.