Bed and Breakfast Domaine du Chien ***

Domaine du Chien
8,2

22 tips over Domaine du Chien

yannig vanhamel, 25-5-2015

prijs kwaliteit is het eten is zeker aan te raden! Vleeseters, laat je eens verleiden tot iets gezond,milieubewust en diervriendelijk :-)

Zeker de beverdammen gaan bezichtigen !

Honden die erg moeilijk te been (bvb grotere/oudere honden met artrose...) krijgen het misschien wel moeilijk op de trap.

Gezellig relaxen s'avond aan de open haard met je hond naast je...

Afgesloten tuintje, fijne voor snelle behoeftes en even spelen met de andere honden.

Heleen Boonen, 16-3-2015

De gastvrouw is geweldig, leer haar kennen voordat je een oordeel velt !!

Kijk goed op het papier :p er staat wijnglas maar dit is voor het fruitsap. Wijn betaal je ineens per fles, een heel verschil als je 1 glas dacht te betalen.

Neem een leuk boekje mee om voor de houtkachel te lezen, zalig !!

Er zijn zoveel leuke dingen !! ga ze maar lekker zelf ontdekken

Familie Decap-Goossens, 4-11-2014
Ga met een open geest en een groot hart hier naartoe. Je komt herboren terug!

Hilke, 29-7-2014

De wandelingen zijn heel mooi en een grote aanrader.

Neem niet de Mollosser kamer, deze bestaat uit twee aparte ruimtes waardoor je de gang moet kruisen om naar het toilet te gaan. De vloer in de gang kraakt enorm waardoor heel het huis wakker wordt. Daarbij is er geen licht en geen slot op de deur van de tweede kamer.

Voor mensen die willen uitslapen zijn oordopjes aangeraden!

kristien decorte, 3-6-2014
Net zoals in de B&B lagen er uitgestippelde wandelingen. We hebben de arboretum wandeling gevolgd. Met zo'n beschrijving kan je gewoon niet verkeerd lopen. Behalve 1 keer dan aan dat paadje tussen die hagen (ondanks de goede uitleg op papier) maar dat lag aan ons (niet opgelet hé). Chalet Spirit is echt een aanrader. Ondanks dat er meerdere vakantiehuizen staan was het er rustig. En 's morgens héél vroeg heb ik genoten van de ontwakende natuur.
Joni, 27-2-2014
Voor de liefhebbers: Radadesh in Durbuy: lekker vegetarisch Indisch eten voor €12

Kenny, Ellen & kayenne, 8-12-2013

Voorzie U van een aangepaste wandel outfit en trek er op uit, de natuur is echt prachtig!

Bespreek met de gastheer wat U van een wandeling verwacht en hij bezorgt U een duidelijk uitgestippelde route!

Wij hebben zeker zes uur gewandeld en hebben geen mens gezien, zalige rust!

Wij komen zeker nog een keertje terug!

kristien decorte, 4-11-2013
Er ligt een verrassend aangename map met wandelingen die héél goed beschreven zijn. Ondanks het toch slechte weer hebben we de wandeling naar Amonines gedaan (andere niet mogelijk wegens jacht in dat weekend) en we hebben genoten. Ook onze hond was in zijn nopjes tijdens de wandeling.
Dirk, 11-10-2013
beetje op voorhand kamer boeken, want er zijn er maar drie; dit maakt de service natuurlijk des te persoonlijker
Ilse Havermans, 19-8-2013
Durbuy, Marche en La Roche zijn echte aanraders, fijne terrasjes en leuke wandelroutes. Zeker de moeite zijn de wandelroutes die in de B&B zelf liggen. 4u wandelen en geen kat (of hond) tegenkomen is geweldig ontspannend en zo kon de hond ook vrij rondlopen.