Bed and Breakfast Domaine du Chien ***

Bed and Breakfast Domaine du Chien
Domaine du Chien
8,2

219 reviews over Bed and Breakfast Domaine du Chien in het Nederlands

Prachtige omgeving en geweldig verblijf

Ramona69, 17-9-2017

Samen met mijn honden op vakantie geweest bij Domaine du Chien. Het was heerlijk! Ben er tot rust gekomen en heb heerlijk gegeten. Als veganist zijnde is het altijd een drama om ergens te eten, maar daar hoefde ik me hier totaal niet druk over te maken, aangezien ik drie keer per dag veganistisch én biologisch kon eten. Noud en Li zijn zo gastvrij dat toen een stel vertrok, zij mij kosteloos de grootste kamer aanboden! Afgezien daarvan is het geweldig wat zij voor de gehandicapte hondjes doen. Diepe buiging voor hun goede werk.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Feest in de ardennen

Antoine, 17-8-2017

Mooie chalet faith

Alle gemakken voorzien

Zeer Mooie omgeving en het chaletje staat midden in de rustige bossen.

Eten bij li en noud is een feest.

Heerlijke omheinde grote tuin voor de honden!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Toffe mooie plek wil niet meer weg hier

Wendy, 12-8-2017

Samen met onze 2 husky honden 14 dagen in chalet faith.

En in 1 woord; HET IS HIER FANTASTISCH!!!

We zitten middenin de bossen,onze honden kunnen lekker rennen en rausen in de grote omheind tuin!

Je kan hier om de hoek al lekker wandelen naar een heeel mooi meertje door de bossen heen

We zijn een paar keer veganistisch wezen eten bij de b&b en dat was en is heeeeeerlijk!!!!

Wijzelf zijn niet veganistisch maar je mist het vlees helemaal niet!!

Daarbij komen we heel graag bij li en noud, wat 2 fantastische lieve mensen mensen zijn met hun hart op de juiste plek!!

Nooit meer

Anoniem, 8-8-2017

Een stinkend verwaarloosd geheel met een ontbijt dat de naam ontbijt niet mag hebben: oud brood en twee zielige plakjes kaas en dat voor een prijs van bijna 90 Euro per nacht. Schandalig gewoon. Daarbij een eigenaresse die haar emoties slecht onder controle heeft.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017
Li en Noud, eigenaar, 11-8-2017

Beste Nelleke Bos,

Wij hopen dat je iemand vindt bij je zoektocht naar aandacht om je te verlossen uit je eenzaamheid. Begin met oprecht en eerlijk te zijn.

Groetjes Li en Noud

Super

Ann, 4-8-2017

1woord fantastisch

We zijn net terug van een super verblijf in de b&b van li en naud. Genoten van de warme en vooral eerlijke mensen met hart op de juiste plaats.

Wat die mensen doen voor hun dieren wel daar kwamen wij sprakeloos van,een verblijf voor echte dierenliefhebbers.

Onze windhonden hebben vooral genoten,natuurlijk wij ook omdat je daar echt jezelf kan zijn.

Alles was zeer netjes en het acondmaal super lekker,kortom wij komen zeker terug.

Een prachtige omgeving waar je toffe wandelroutes hebt leuke dorpen en vooral genoten van de warme,gezellige b&b van li en naud.

Bedankt voor alles en dikke pluim voor jullie concept

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke dagen gehad met onze viervoeters!

Aukje Hondema, 31-7-2017

Bij het hebben van meer dan 2 honden wordt het vinden een fijn vakantie adres al wat lastiger, maar stop met zoeken! Wij hebben een kleine week doorgebracht in de chalet Faith van Domaine du Chien en we hebben genoten. Maar nog belangrijker, onze honden vooral! De tuin is omheind en zeer hondsvriendelijk (wel een klein trappetje). Ook al hebben wij geen honden voor een kilometers lange wandeling de natuur is zodra je de poort uit loopt al prachtig. In de buurt zitten leuke dorpjes en Befferlyhills is een super gezellig restaurant waar de honden welkom zijn (i.o. vegatarisch eten mogelijk).

Het huisje is comfortabel (nee, verwacht geen 5 sterren accommodatie) om met je trouwe vriendjes even tot rust te komen en te genieten van elkaar!

Dan nog even een extra shoutout naar Noud en Li, wat een gepassioneerde mensen. Zeer inspirerend en heel flexibel, lief en wat doen ze goed werk bij Maison du Chien. Li heeft ook meerdere 100% natuurlijke producten voor de honden (en ook mens), zeker het informeren over waard

Fantastische plaats

Melissa van goubergen, 30-7-2017

Onze honden en wij zelf hebben er echt van genoten van de gastvriendelijkheid en super lekker eten, voor 27,50€ kan je hier een heerlijk 3-gangen menu krijgen zeker de moeite waard! Ook de omgeving is perfect voor urenlang wandelplezier. wij komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Waar honden koning zijn

Vercaigne Mireille, 26-7-2017

Domaine DU chien.....rust ,eenvoud,uitbaters supervriendelijk met het hart op de juiste plaats...heb er zo genoten.voor herhaling vatbaar.voor de eerste keer vegetarisch gegeten.was super lekker.xx

Chalet "Spirit", volledige rust in het groen, TOP

Patrick, 23-7-2017

Wij hebben 10 dagen verbleven in chalet "Spirit", met soms even 10 honden. Alles kon en mocht, zo lang ze niet vernielen natuurlijk....maar daar zijn immers baasjes voor. Héél rustig gelegen, met vlakbij zeer prachtige wandelingen. Gezellig, eenvoudig maar alles is er om volledig tot rust te komen en te genieten van je honden, die mee op reis zijn. Een echte zaligheid voor hondenmensen die meerdere viervoeters willen meenemen op vakantie ! Wij gaan zeker terug en vonden de kennismaking met Noud heel aangenaam en fijn. Badkamer, keuken met vaatwas, slaapkamers, alles was top voor ons...onze honden en wij, hebben ons hartje daar nu wel verloren, gelegen in een prachtige omgeving, vol mooie uitzichten. Goede matrassen om op te slapen en een leuke, totaal omheinde tuin voor de honden....Wij wilden graag nog een paar dagen blijven, maar helaas.... ;) Voor mensen die even heel puur de natuur willen ingaan met hun honden....een aanrader ! Wij genieten nog na....
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk

Kris Vermeijlen, 23-6-2017

Wij waren 3 dagen bij Domaine du Chien en hebben genoten van elk moment. De omgeving is schitterend, handig dat er verschillende wandelingen meteen vertrekken aan het verblijf. De gastvrouw en -heer waren bijzonder vriendelijk en we hebben heerlijk plantaardig en biologisch kunnen eten.Het was fantastisch om door ons slaapkamerraam naar buiten te kijken en de geredde hondjes te zien spelen, rennen en genieten. Een aanrader voor iedereen die liefde heeft voor dieren en de natuur.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine du Chien in Rendeux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine du Chien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine du Chien scoort een 8.21 uit 10 op basis van 219 reviews.