Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires

Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires
Les Trois Mousquetaires

1 review over Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires in het Nederlands

Richard Vrieling, 4-8-2005

Deze vakantiewoning beslaat de 2e en 3e etage van een woning, waarvan ook de benedenverdieping te huur is (le jardin sauvage). Het is een luxe en schone woning (10prs) met alle ruimte en van alle gemakken voorzien: mooie tuin, terras, BBQ ,DVD, vaatwasser en mooie badkamers. We hebben vanuit hier op onze mountainbikes de omgeving verkend en er waren mooie ATB routes. De fietsen konden we schoonspoelen met de tuinslang. We misten wel horren voor de ramen en daardoor hadden we last van vliegen. Ook de kerkklokken maken wat lawaai, maar al met al een superwoning in een supermooi ATB gebied. Ook voor uitstapjes naar Bouillon, Bertrix en Frankrijk is het zeer geschikt.
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires in Paliseul/Our, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Les Trois Mousquetaires scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.