Camping Spineuse Neufchâteau ***

Spineuse Neufchâteau
8,5

WebsiteLink naar website

177 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau in het Nederlands

Gezellige camping met veel rust

Anneke, 22-9-2017

Het is een hele mooie groene camping, veel bomen , veldjes en water. Wij stonden heerlijk rustig , helaas door het zeer slechte weer moesten wat plekken worden afgesloten voor gasten, maar daar hebben wij geen hinder aan ondervonden. Patrick en Shirley de eigenaren zijn aardige toegewijde eigenaren. Als je netjes vraagt kun je veel voor elkaar krijgen. Voor het naseizoen hebben ze flinke plannen om het nieuwe seizoen nog aantrekkelijker te maken

Het eten in het restaurant is zeer aan te bevelen! Shirley kookt heerlijk!! En de sauzen, stoofpotje en panna cotta maken ze zelf vers!

Gereisd met partner in september 2017

Vies en onverzorgde camping

Els kamphuis, 12-9-2017

Zwembad was groen van de algen, sanitair was niet hygienisch en achteraan op de camping . Geen succes , nooit meer. Deze camping heeft het niet.

In neufchateau valt niets te beleven , grijs en grau dorpje .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Beheerder Camping Spineuse, Eigenaar, 19-9-2017

Beste Els,

Het Zwembad is al enige tijd dicht en daarom hebben wij de pompen ook uitgezet, ja dan wordt het bad groen! u kunt er ook niet meer bijkomen omdat het hek dicht zit.

Toilet gebouw achterzijde wordt heel vaak schoongemaakt, dat valt ook te lezen in de reviews van andere gasten, het kan zijn dat mensen met vieze modderschoenen naar binnen lopen en dan ziet het er meteen vies uit, daarnaast blijf ik zeggen dat het ook de verantwoordelijkheid is van de gasten om het tussen de schoonmaak ook netjes te houden.. want tjonge.. wat kunnen mensen er soms toch een rommel van maken.. vaak al direct na de schoonmaak.

Neufchateau is een klein maar leuk dorpje, verwacht je iets wat toeristisch is dan kunt u een dagje naar Bouillon of Bastogne.

Wij hebben in ieder geval ons best gedaan u verblijf zo leuk mogelijk te maken zoals wij dat bij iedere gast doen.

Super nette camping

D Veerman, 30-8-2017

Waanzinnig leuk verblijf gehad en heerlijk gewandeld door de mooie omgeving.

-klantvriendelijk

-schoon

-opgeruimd

-welkom gevoel

Wij gaan zekers terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Beheerder Camping Spineuse, Eigenaar, 15-9-2017
Bedankt :-) fijn dat u het naar u zin heeft gehad.

Geweldige plek, veel dieren. Mooie visvijver. .

Anne, 28-8-2017

Mooie natuurlijke omgeving, terein keurig verzorgd.

Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische camping met veel groen

C.Laurent, 27-8-2017

Laatste 2 jaar niet geweest maar wat is de camping vooruit gegaan en ook nog eens lieve eigenaars die behulpzaam zijn.
Gereisd met partner in augustus 2017
Beheerder Camping Spineuse, Eigenaar, 15-9-2017
Wij doen ons best de camping zo mooi mogelijk te maken! het is fijn dat bezoekers dit ook zien.

Heerlijk verblijf

Pascalle, 23-8-2017

Heerlijk verblijf gehad in een keurig netjes en verzorgd chalet. Je auto mag je ernaast neerzetten: handig en nog genoeg ruimte over. Huisdieren van harte welkom. Een prachtige omgeving voor heerlijke wandelingen: als je uit Amsterdam komt, is de rust overweldigend! ’s Avonds is er gelegenheid voor entertainment, maar dit is niet perse iedere avond, maar gewoon “spontaan” gezellige live-music bij het restaurant. Handig is de kleine, maar overzichtelijke kaart, zodat je makkelijk een keuze kan maken uit heerlijke gerechten. De eigenaren staan open voor suggesties en doen er alles aan om je te helpen, als je het maar vraagt! Een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017
Beheerder Camping Spineuse, Eigenaar, 15-9-2017
Bedankt Pascalle, ook de huisdieren zijn hier welkom, deze hebben het ook super naar hun zin :-)

Gezellig en rustig

Glen, 22-8-2017

Is een toffe nature camping in een rustige omgeving waar kinderen kunnen spelen en waar je gezellig kan genieten men men zoontje is verkeerd geland op de trampoline dus we zijn na een nacht all terug naar huis anderes hadden we zeker nog een dagje gebleven
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Beheerder Camping Spineuse, Eigenaar, 15-9-2017
Vervelend dat u eerder naar huis toe moest, wij hopen wel dat u een keer terug komt ;-) u krijgt van ons een weekendje kamperen cadeau voor het ongemak en als pleister op de wond. stuurt u ons maar een email

Mooi en rustig gelegen.

Roland, 20-8-2017

Een camping met nieuwe eigenaren waar nog wat achterstallig onderhoud moet worden weggewerkt. Ze doen hun best en het kan alleen maar beter worden. Wat aandachts punten zou ik wel kunnen bedenken. Personeel voor het restaurant / bar gedeelte die wat dingen uit handen kan nemen en de vele brandnetels weg halen, kinderen houden niet zo van dat geprik. Maar zo als ik al zei, er wordt aan gewerkt!

Keepnup the good work!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

rustige camping

jean paul hermans, 20-8-2017

Mooie verzorgde camping met proper sanitair. De honden uitlaatweide is voor ons een pluspunt.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping: goed sanitair, WiFi, goede service!

Jessie, 20-8-2017

Mooi gelegen camping met matten onder het gras waardoor je makkelijk waterpas staat, met loslopende konijnen, prima broodservice en een perfecte keuken, bovendien de eerste camping met een echt hondenuitlaatpaadje. Een aanrader!
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spineuse Neufchâteau scoort een 8.5 uit 10 op basis van 177 reviews.