Vakantiehuis La Vie en Bleu

Matig

2 reviews over Vakantiehuis La Vie en Bleu in het Nederlands

nooit meer

Guusje, 27-8-2017

De eigenaar is een architect, waarin hij hartstikke goed werk doet, maar voor de gastvrijheid verkopen is hij niet in de wieg gelegd.

Het welkom en vertrek was niet erg aangenaam vonden we.

Huis is leuk, aan de kleine kant voor 10 personen. Beneden leuk ingericht met haardje erbij. Boven is het basic, niet verkeerd, maar tov beneden echt zielloos.

hoofdkussens zijn niet echt super en het 2-persoonsbed ( twijfelaar ) heeft het bekende kuiltje.

Hond mag mee, maar mag blijkbaar niet naar boven. Lijkt me handige info om te weten voor boeken.

Keuken was vies door veel vliegen en overal vliegenpoep.In koffiezetapparaat nog de gebruikte koffiefilter van de vorige huurders. Ook in de oven lag gebruikt bakpapier.

Badkuip boven was ook vies, we hebben alleen maar gedoucht daardoor.

Rustige omgeving, mooie tuin voor de kids en hond.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Groot vakantiehuis

Jan, 28-8-2010

Groot vakantiehuis in een dorpje vlakbij Nassogne. Dus niet in Nassogne zelf.

In het dorpje is verder niet veel te doen.

Het vakantiehuis is ruim en mooi ingericht. Fijne grote tuin met speeltoestel en zandbak.

Je moet wel apart bijbetalen voor electra e.d.

Wat we minder vonden was dat we het idee hadden dat de eigenaar (het is een groot huis dat gesplitst is - het gezin woont er naast) veel liefde in het huis heeft gestopt en het eigenlijk helemaal niet wil verhuren.

Kortom: overal hangen bordjes wat er allemaal niet mag.

Aan het begin krijg je ook een verbods-rondleiding.

Voor een weekend prima, maar we gaan er niet nog een keer naar toe.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vie en Bleu in Nassogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vie en Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Vie en Bleu scoort een 5.25 uit 10 op basis van 2 reviews.