Bed and Breakfast La Fermette Blanche

Bed and Breakfast La Fermette Blanche
La Fermette Blanche
9,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast La Fermette Blanche bij:

15 reviews over Bed and Breakfast La Fermette Blanche in het Nederlands

Geweldig !

Tonnie, 8-9-2017

De ontvangst was minder door de gastheer , we waren wat te vroeg daar de kamers nog niet klaar waren, bij enige aarzeling mochten we toch binnen komen .maar het is helmaal goed gekomen . De uitbaters doen er alles aan om het naar je zin te maken.

het ontbijt keurig verzorgt en in overvloed en dat geld ook voor de avond maaltijd met verse produkten , daar kan een 4 sterren restaurant nog iets van leren ! En niet te vergeten het lunchpakket heerlijk !!

Deze 4 brabanders hebben met volle teugen genoten !!

Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch

Gerard, 14-8-2017

de uitbaters fijne mensen behulpzaam vriendelijk en de gast is echt nr.1. Ontbijt keurig verzorgd
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Ivor, 24-5-2016

Wanneer wij met Pinksteren naar de Ardennen gaan, kiezen wij traditie getrouw altijd voor deze fijne B&B van Annemarie en Theo. De altijd vriendelijke uitbaters staan altijd klaar met heerlijke maaltijden, of dit nu een vegetarisch hapje of een barbecue betreft het is altijd een feest! Tijdens ons verblijf heerlijk tot rust gekomen en al wandelend van de omgeving genoten. Kortom Houd je van lekker eten, rust en gezelligheid dan is dit de ideale B&B.
Gereisd met vrienden in mei 2016

geweldig en we komen zeker terug !

Dirk en Marina, 22-5-2016

toevallig bij La Fermette Blanche terecht gekomen, maar we gaan zeker nog terug, een gezellige sfeer, uitgebreid en lekker ontbijt , rustige omgeving en de hartelijke uitbaters Theo en Anne-Marie..een echte aanrader !
    Gereisd met partner in mei 2016

Een B&B pur sang !

Peter S., 12-5-2016

Wij logeerden net als vorig jaar in het Hemelvaartweekend met 4 mountainbikers in La Fermette Blanche en het is ons opnieuw super bevallen. De kamers zijn eenvoudig maar verzorgd, met een ruime en nette badkamer. In de grote tuin is het heerlijk vertoeven en ’s morgens staat er een uitgebreid en lekker ontbijt te wachten. Drank kan je aan kleine prijsjes verkrijgen. En ’s avonds kan je mee aan tafel : lekker en overvloedig eten voor een zeer redelijke prijs. Erg familiaal karakter, waarbij gastheer en gastvrouw graag tijd maken voor een babbel met hun gasten. Een B&B pur sang
    Gereisd met vrienden in mei 2016

Jan, 9-5-2016

mooie locatie, mooie omgeving. De gastvrouw en gastheer geven je een thuisgevoel. De mogelijkheid om samen te dineren is een perfecte vondst. Gezellig en prima eten. Voor herhaling vastbaar. Een wc beneden zou handig zijn.
    Gereisd alleenreizend in mei 2016

Perfecte verzorging, aanrader!

Jochen, 11-6-2015

Mooie locatie, gunstig gelegen in een prachtige omgeving. Goed te bereiken, Eenvoudige maar verzorgde kamers. Super gastvrouw en gastheer, eten en drinken helemaal perfect geregeld!
    Gereisd met vrienden in juni 2015

Super weekend adres

R Huijsman, 10-6-2015

Fermette blanche, bij toeval terecht gekomen, maar een echte aanrader. Eenvoudige inrichting, maar superschoon en top verzorgd. Nog nooit zoveel lekker eten bij elkaar gezien. André en Thea maken zorgen super voor de gasten en zijn erg gezellig.
    Gereisd met vrienden in mei 2015

Warm bad

Pieter, 10-6-2015

Met een 10-tal collega's een perfect verzorgd weekend gehad. We zijn met z'n alleen gaan mountainbiken in deze schitterende omgeving.

De ontvangst, de verzorging, het eten, de bedden, tja: wat was er nou niet in orde? Een super gezellig weekend gehad en dat zeker niet in de laatste plaats door de verwennerij van Theo en annemarie.

Dank!

Gereisd met vrienden in mei 2015

Leuke B&B centraal gelegen

Niels, 6-4-2015

Gezellige B&B in het mooie plaatsje Nadrin. Centraal gelegen voor div leuke activiteiten in de buurt. Mooi wandel routes en als je van de natuur houd zit je hier zekker goed.

De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijd is zeer uitgebreid en eiren van eigen kippen. De mogelijkheid om S'avonds meten behoord tot de mogelijkheid.

De eingenaar zijn hoogst vriendelijk en gast vrij.

Ik kom zekker weer eens terug.

Gereisd met partner in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Fermette Blanche in Nadrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Fermette Blanche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Fermette Blanche scoort een 9.35 uit 10 op basis van 15 reviews.